-Snoop Dogg
-50 Cent
-Eminem
-Nate Dogg
-Obie Trice
-The Game
-Mase
-Xzibit
-Kanye West
-D12
-Stat Quo
-Eve
-Mary. J.Blige
-Busta Rhymes
-Bishop Lamont
-G.A.G.E.
-Young Buck
-Ice Cube
-Lil' Jon
-Lloyd Banks
-Tony Yayo
-Spider Loc
-2Pac
Van deze mensen is het echt wel goed mogelijk dat ze op die CD komen hoor..
De rest ken ik niet, of lijkt me niet echt waarschijnlijk, zoals Jay-Z..
Maar dan nog, het gaat waarschijnlijk niet gebeuren, als je een beetje kijkt naar de albums van de afgelopen tijd, die zijn uitgekomen vanuit S/A/G, dan zijn er ongeveer 3 of 4 gasten bij.
Aangezien Eminem, 50 Cent, Snoop Dogg, The Game, Nate Dogg, Ice Cube en Xzibit al eens met hem samengewerkt hebben, lijken zij me de grootste kanshebbers. En een misslag als dat album van 2pac, zullen ze niet nog een keer willen meemaken, dus ik denk niet dat hij erop zal komen. (maar het is wel mogelijk, omdat ze de rechten op hem hebben

)
En dan heb je nog Lloyd Banks, Tony Yayo en Young Buck die van G-Unit zijn (nog meer?), dus het kan best dat er een track op komt, met die boys en 50 Cent, dat het een Dr Dre Ft G-Unit track wordt.
Bishop Lamont en G.A.G.E. zijn nieuwe jongens van Aftermath, en het lijkt me wel logisch dat hij ze een kans wil geven, om zich te bewijzen op detox.
Daarnaast moet je wel bedenken, dat Dre heel veel respect heeft afgedwongen de afgelopen tijd. En dat veel mensen met hem
willen werken. Dus t kan zijn dat de bron van die lijst gewoon heeft verzameld wie er allemaal wel zouden willen werken met Dre, en dat hebben uitgegeven als Detox feature list.
Wat hierboven staat zijn dus gewoon mijn gedachtes hè, geen feiten, en ik heb dus ook geen directe bron naast mijzelf.
Klik om te vergroten...