Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2

1. Hustlers Ambition - 50 Cent
    2. What If - 50 Cent
    3. Things Change - Spider Loc feat. 50 Cent & young Buck
    4. When Death Becomes You -M.O.P. feat 50 Cent
    5. Have A Party -Mobb Deep Feat. 50 Cent & Nate Dogg
    6. We Both Think Alike - 50 Cent feat. Olivia
    7. Don't Need No Help -Young Buck
    8. Get Low -Lloyd Banks
    9. Fake Love -Tony Yayo
    10. Window Shopper -50 Cent
    11. Born Alone, Die Alone -Lloyd Banks
    12. You a Shooter -Mobb Deep feat. 50 Cent
    13. I Don't Know Officer -50 Cent feat. Lloyd Banks, Prodigy, Spider Loc, Ma$e
    14. Talk About Me -50 Cent
    15. When It Rains It Pours -50 Cent
    16. Best Friends -50 Cent
    17. I'll Whip Ya Head Boy -50 Cent feat. Young Buck

Fuck yeah _O_

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Was hier toch al gepost? Blijft wel vet though ;)

Die ga ik zeker kopen, als ie uitkomt _O_

Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    NAS en Jay-Z

NAS verliet enige tijd het enige platenlabel wat hij tot nu toe kende; Columbia. Het heeft allemaal te maken met de grootse toekomstplannen die hij heeft. De geruchten gaan dat hij in gesprek is met Def Jam. De rapper zelf laat ook doorschemeren zich graag bij de Def Jam-familie aan te willen sluiten. "Ik bewonder het leiderschap van L.A. Reid enorm en ik zou graag met hem willen werken. Ik ben op dit moment echter nog met verschillende partijen in gesprek." G-Unit wordt het in ieder geval niet, zo kon hij alvast laten weten. Mocht hij zich bij Def Jam gaan aansluiten dan zal hij ook met Jay-Z moeten werken. Geen probleem, zo zegt NAS. "De beef is verleden tijd." Of er ooit nog een samenwerking van de twee grootheden gaat komen zoals al langere tijd wordt gefluisterd? "Geen idee, wie weet..."

NAS en 50 Cent

NAS heeft onlangs een straattrack gedropt genaamd 'Don't Body Yourself'. De laatste verse is aan 50 Cent gewijd. Volgens insiders kan het niet lang meer duren voordat NAS een 'Ether' voor 50 Cent dropt. "Weet je wat het gekke is; ik mis 50 Cent soms. Ik heb hem op mijn tour meegenomen, ik heb hem in de wereld van dure auto's en diamanten geïntroduceerd. Ik zou graag met hem rondom de tafel willen zitten en hem vragen wat er nou precies aan de hand is. Het lijkt wel of hij door zijn rijkdom de hele wereld is gaan haten. Hoewel ik graag met hem een gesprek aan zou willen gaan, hebben we op rapgebied nog 'unfinished business' en die business moet zeker afgehandeld worden."

Aldus Juize.fm

Kan nog interessant worden, zou die dan nu de hele wereld op de kop gaan zetten?!

4. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nas eet 50 op, dat heeft ie eigenlijk al gedaan met die waarschuwingstrack..

5. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm klopt, ongetwijfeld...Wat ik echter nog interessanter vind is de eventuele samenwerking tussen NaS en Jigga!

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een track van Busta Rhymes en Eminem gehoord, als preview van Busta's nieuwe album, maar die is zeker dope :cool:

7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    i'll hurt you zeker?

die heb k al een half jaar :)

niets nieuws

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat weet ik :) Maar ik had em nog niet gehoord. Wist wel al een tijdje dat ie uit was. Maar nooit de moeite genomen om te zoeken.

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik koop een album voor de artiest zelf. Als je teveel gasten erbij hebt dan hoor je dre nauwelijks.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik met je eens, en ben ik ook best bang voor, dat dat gaat gebeuren.

Maar aan de andere kant, er zitten ook producers tussen, misschien dat ie niet alles zelf produceert, maar ook andere aan het werk laat.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    daarom hou ik ook niet van mixtapes..

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dj Lennox mixtape met b.i.g, pun en L die was errug goed. Maar the big picture viel tegen ook omdat er teveel guests op waren.

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    mischien dat je de die tapes van papoose wel dope vind_O_

14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het ook gelezen in de fabeltjes krant 8)

even wat anders g-unit radio 14 is bij nog heavy in rotation en nummer 15 komt er al weer aan:

1)50 Cent feat Mase Murda, Prodigy, Spyder Loc, LLoyd Banks - I don't Know Officer
    2)50 Cent - Talk about Me
    :cool:Mase Murda feat 50 Cent - Kamikaze
    4)Dj Whookid feat Prodigy - ***** you off Here
    5)LLoyd Banks feat 50 Cent, Young Buck - You Already Know
    6)Dj Whookid feat Lil Scrappy - G-Unit Click (stack that paper)
    7)Mobb Deep feat 50 Cent - You a Shooter
    8)LLoyd Banks feat 50 Cent- Simple Aint It
    9)Mobb Deep feat Tony Yayo - Gang Bang Music prod by Alchemist
    10)50 Cent - Window Shopper
    11)Prodigy - fu*k bi*ches
    12)Young Buck-fu*k bi*ches pt2
    1:cool:Lloyd Banks -I Can't
    14)Olivia feat Spider Loc - So Sick
    15)Lloyd Banks - Ugly

~1~

Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    -Snoop Dogg
    -50 Cent
    -Eminem
    -Nate Dogg
    -Obie Trice
    -The Game
    -Mase
    -Xzibit
    -Kanye West
    -D12
    -Stat Quo
    -Eve
    -Mary. J.Blige
    -Busta Rhymes
    -Bishop Lamont
    -G.A.G.E.
    -Young Buck
    -Ice Cube
    -Lil' Jon
    -Lloyd Banks
    -Tony Yayo
    -Spider Loc
    -2Pac

Van deze mensen is het echt wel goed mogelijk dat ze op die CD komen hoor..
    De rest ken ik niet, of lijkt me niet echt waarschijnlijk, zoals Jay-Z..

Maar dan nog, het gaat waarschijnlijk niet gebeuren, als je een beetje kijkt naar de albums van de afgelopen tijd, die zijn uitgekomen vanuit S/A/G, dan zijn er ongeveer 3 of 4 gasten bij.
    Aangezien Eminem, 50 Cent, Snoop Dogg, The Game, Nate Dogg, Ice Cube en Xzibit al eens met hem samengewerkt hebben, lijken zij me de grootste kanshebbers. En een misslag als dat album van 2pac, zullen ze niet nog een keer willen meemaken, dus ik denk niet dat hij erop zal komen. (maar het is wel mogelijk, omdat ze de rechten op hem hebben :p )

En dan heb je nog Lloyd Banks, Tony Yayo en Young Buck die van G-Unit zijn (nog meer?), dus het kan best dat er een track op komt, met die boys en 50 Cent, dat het een Dr Dre Ft G-Unit track wordt.

Bishop Lamont en G.A.G.E. zijn nieuwe jongens van Aftermath, en het lijkt me wel logisch dat hij ze een kans wil geven, om zich te bewijzen op detox.

Daarnaast moet je wel bedenken, dat Dre heel veel respect heeft afgedwongen de afgelopen tijd. En dat veel mensen met hem willen werken. Dus t kan zijn dat de bron van die lijst gewoon heeft verzameld wie er allemaal wel zouden willen werken met Dre, en dat hebben uitgegeven als Detox feature list.

Wat hierboven staat zijn dus gewoon mijn gedachtes hè, geen feiten, en ik heb dus ook geen directe bron naast mijzelf.

16. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1

Kurupt & Kokane staan er ook zeer waarschijnlijk op ....en maby Daz Dillinger ook

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die heb ik gehoord, wel grappig. Blijkbaar is ie wel blij met zn verkoopcijfers en ik denk eigenlijk ook dat het achteraf wel meevalt.
    Ik he zin in die soundtrack en Banks album.

19. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat g-unit zich helemaal zich lopen af te rukken om een nummer met dre op te nemen:+

al lijkt mij dat wel dope;)

waarom noemt lloyd banks zichzelf ineens blue hefner, is dat een grootheid ofzo?

@ wiresoutlaw ik lach me ziek hoe hij goed kan praten, haha. alleen jammer dat hij het nie in een rap doet

Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina