1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Zou jij de moeite nemen om iets te downloaden (en er ook naar luisteren, want dat heeft THRM blijkbaar ook gedaan) als je ergens niks van moet hebben?

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hij geeft het een kans. Hij kan toch niet weten of het leuk is als hij nog niks heeft geluisterd. Ik weet dat het voor mij een kut cd zal zijn dus download ik em niet. Maar THRM kan daar anders over denken. Hoewel die nr's van Mase me wel intresseren. Als hij rapt zoals bij C.O.C dan vind ik het wel het checken waard, maar dat zal wel niet.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik heb eerst wel alles van 50 cent en g-unit gedownload, maar daarna weer gedelete, want was toch niet mijn smaak. van the game hou ik overigens wel alles, want die gast heeft echt skillz.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch niet ergens een mening over hebben, zonder het te hebben geluisterd? ;)

5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lees net op juize dat 50 in interview met hot97 heeft gezegd dat Dre echt niet gaat samenwerken met Game aan zen volgende album....

hoop dat het niet waar is....

6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dat hij dre zo onder druk zet zeg. en dre blijft maar stil ik wil het dan uit zijn mond horen zeggen

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen zul je het weten.

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dre is de baas man....Dre die moet tegen Game en 50 zeggen : SHUT THE FUCK UP... 50 cent EN The Game moeten niet zo touwtrekken en niet voor van die rotzooi zorgen binnen Aftermath/Shady/Gunit

Dre moet eens naar de voorgrond treden en zeggen wat hij wil en wat hij vind.

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    jep het moet ook niet van 1 kant komen, 50 blijft ook maar met zijn game over verder gaan. ( window shopper video )
    ik ben benieuwd morgen in ieder geval:)

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    watder morgen precies dan?:) wat heb ik gemist?(A)

11. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dan gaat 50 zijn excuses aanbieden d8 ik

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    owh ik dacht dat er 4 november zoiets was...
    maar ik wil dat dre iets gaat zeggen...niet Fif

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik ook en ik weet niet zeker of het wel morgen van 50 is dat hij zijn excuses gaat aanbieden.

14. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Jawel, morgen komt Dre bij Whookid en dan zal 50 zijn excuses aanbieden.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dus Dre en 50 komen bij Whookid, en dan gaat 50 een beetje slijmen bij Dre, zodat ie em weer gaat helpen op Massacre?

Dude, dat kan ook buiten de media om (@50 dan hè ;) )
    Vind het een beetje hopeloos van hem.. het is gewoon dom dat ie in de eerste plaats tegen Dre begint, maar dan nog.. Ga een goed gesprek met de man aan ,en ga niet voor de hele wereld laten horen dat je weet dat je hem nodig hebt..

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me vet als je dan Dre door het lint hoort gaan tegen Fif ;)
    en game komt met Dre mee ..

Dre:Awwwhh Game get me a drink nigga!
    Game : i like a drink i dont need it :D

en dan dre een gun hoort pakken *click* :

ey yo Fiddy where's yo big talk
    now punk!? im from the muthafuckin C-P-T!! Jamaica queens aint got nuthin on us!
    Show me how bulletproof u are! Westsiiide *Knal*

maar dat zou een te mooi scenario zijn =$

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    haha teh pwnage _O_ :cool:

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    mjah het was wel dom om te zeggen dat de beef door dre komt idd. maar ik heb dan erg zin in morgen om te weten wat er gaat gebeuren. spannend:D
    en ik denk niet dat dre 50 zo snel gaat lozen. die gast verdiend ook grandioos aan 50.
    majah het kan ook een keer gebeuren dat hij denkt fak geld ik hbe al genoeg ik pleur 50 eruit.

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet. Telkens dat geblaat van 50 en Game. Daar hebben we helemaal niks aan. Dre moeten we horen. Als Dre het zegt weten we (als het goed is) genoeg. Trouwens, dat Dre niet op Game's album gaat meewerken is natuurlijk niet waar. Dre zal heus meewerken. Maar het is de vraag hoeveel...

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja wie heeft er nou beef met wie, zijn 50 en em wel cool, en the game en em en... AAAAAAH wie HEEFT ER BEEF MET WIE!! (zal ook wel leuk zijn als een van jullie de reden zou kunne geven :9 )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina