1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44

Omdat hun laatste albums niet veel aan waren heb ik er geen vertrouwen in. Tuurlijk kan het dat ze nu wel hun best doen wat ik ook hoop. Dus mijn mening tegenover hun muziek zal als het album goed is veranderen. Ik vind het wel dom dat ze met sommige mensen niet mogen samenwerken als 50 dat niet wilt. Het is muziek geen vriendjes politiek.

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb je wel gelijk in. 50 is tenslotte ook de baas. Dankzij 50 is b.v. Mobb in G-Unit gesigned. Ik snap dan wel dat Mobb zich ook aan bepaalde afspraken moet houden. Het is natuurlijk wel lullig dat hij dan met sommige mensen niet samen wil werken. Net als Game met Nas. Dat zou opzich alleen maar beter in 50's opzicht geweest zijn. Maar ja, Beef zegt veel.

Hier nog een uitgebreid intervieuw met Yayo. Komt dus van Gunitworld

3. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand de nieuwe van Eminem al gehoord? Damn, gruwelijk. Hoe persoonlijk kan je zijn in een nummer voor de hele wereld. Echt heel goed.

T lijkt er alleen we op dat ie stopt, maar dat is nog een beetje vaag, eerst die andere 2 nieuwe tracks maar horen.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hmm dat zijn ook niet echt kenners dan :{ .
    Ik ben geen fan van G-unit..hou niet zo van die stijl, maar Mobb Deep :eek: _O_
    vette beats en teksten.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Zeker een goeie zet van 50. Nu vind ik Mobb dus ook een stuk doper. Hij heeft dan ook goeie teksten. En dan een dikke G Unit beat erachter en ik ben weer blij:D

@ Leo: Ik heb hem ook gehoord. En hij is zeker mooi. Alleen nog niet heel goed geluisterd. Heb dan ook slechte geluidskwaliteit.

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Die GRODT soundtracks zijn zoveel beter dan The Massacre..

7. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Origineel gepost door THRM
    Ik vind het maar een kutcd
    Onderbouwing is the key!

O OKE, SORRY. Hier is de onderbouwing van mijn mening.
    De nummers zijn kut. De nummers worden op een rij gezet, nu is het een rij kutnummers. Deze rij kutnummers wordt een album genoemd. Nu is het een kutalbum.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    *Negeert THRM bewust*

Zeker goed nummer, die nieuwe van Eminem _O_
    http://www.last.fm/user/GodsGamer/ en dan bij Top Tracks - Overall kijken.

Sinds gister dus hè ;) Meteen bovenaan. kan niet stoppen met luisteren. Echt, zo'n mooi nummer! Kan zich vrijwel meteen meten met zijn beste nummers imo.

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    _O_

@ Berrie - Ja in jou geval is het al helemaal geweldig als de Mobb nu beter zijn best gaat doen omdat ze nu ook nog beats krijgen. Het is maar waar je liever naar luisterd. Ik luister bijvoorbeeld liever naar beats van Primo, finesse enzovoorts.

10. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    kluister nu die ouwe shit van young buck die gerealesed is onder zijn ouwe label. ik moet zeggen buck heeft zich echt ver ontwikkeld kwa flow/teksten

11. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.last.fm/user/thrm/

de mijne

die Eminem track vind ik echt weer helemaal in de stijl van Encore
    kut-zangrefreintjes weer gezanik over zn ouders..
    kom op verzin wat nieuws.

12. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    @THRM het is idd in dezelfde stijl als encore. en voor de rest praat je in mijn ogen poep. dit nummer had goed in de nummers van encore gekunnen, en alhoewel encore niet zijn beste was. is het best een dope cd met een aantal heerlijke track's.
    ga jij maar met je Den Haag Connection maten Omar montana of chilloh chillen_0/

13. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    En dat zegt iemand die zelf continu loopt te zeiken en altijd hetzelfde heeft te melden...

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ...over iets waar ie niet eens gelijk over heeft.. maar dat is smaak..

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Zwakke praatjes. Maargoed, ik wil eerst Bonafide Huslter zeggen dat ik het met hem eens ben over Buck. Buck is erg vooruit gegaan. Nog iets: (niet schrikken)

Dit is echt te dom voor woorden.

Die man op het eerste plaatje doet me trouwens denken aan hetgene wat je op de achtergrond van de laatste 2 plaatjes ziet:+

16. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Lopen dr 20 blanken met borden waarop staat dat 50 de urban music killed. Hiphop is toch de cultuur van de zwarten? Daar zie ik er een stuk minder van.
    (geen dicriminatie ofzo hoor, ik zeg alleen wat ik zie)

17. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1

de snoop board is geinig

18. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omar Montana, lol

go suck a g-unit dick

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Grappige plaatjes. Ze hebben wel gelijk vind ik als het echt zou zijn. Waarom mag THRM niet vinden dat Eminem met dat nr zichzelf een beetje herhaalt? Jullie happen allemaal meteen als we een mening geven over members van G-Unit en nu dus ook al Eminem. Ook al hebben we vaker kritische opmerkingen we mogen toch wel onze mening geven. En we zeggen dus niet altijd hetzelfde.

20. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Geinige plaatjes, helemaal terecht. Maar ligt het aan mij of zijn het vooral mensen waarvan je echt niet zou verwachten dat ze hiphop luisteren. Die ouwe knar bijv. met dat g-unot bord. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina