Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    shiit jammer want toen ik downloade d8 ik hele nummer

maarja 300 bars met heel g-unit is niet eens zo dope.

the game aan solo 300

2. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zien niet in dat ze met 300 shots alleen nog maar meer gehaat gaan worden..

kansloze losers

3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moeten ze dan doen. Zich lekker laten dissen door een persoon die ze zelf uit hun groep hebben gegooid. Nee, dat zou ik niet doen.

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee ze moeten meer tijd in hun zooi stoppen. Nu zijn het gewoon kansloze losers.

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    steeds maar naar deze thread terug blijven komen om te haten, dat is pas kansloos.

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hijs wel eerlijk wireless...
    en die diss vind ik zelf ook gewoon kansloos..
    als 50 een stoere man is maaktiej een 400 bars in zijn eentje tegen Game

weten jullie trouwes al van die audioboodschap van Game ?
    hij zegt op die audioboodschap datje niet het album van Yayo moet halen maar Game zijn album opnieuw...of voor je eerste keer en dan naar the black wallstreet opsturen dan signeerd Game hem persoonlijk en stuurt m trug samen met zen nieuwe mixtape :Ghost Unit

Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  7. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    G-Unit mag van mij gewoon sterven aan een vieze ziekte met hun zielige manier van rappen kom laten we een cd vullen met teksten over vrouwen sex en hoe gevaarlijk we wel niet zijn :confused:. Kom op man kleine kinderen fantaseren over het feit dat ze een gevaarlijke mafiabaas zijn (tenminste deed ik vroeger) maar om dat als volwassene nog steeds te doen en om je zo in clips af te beellden gewoon ronduit zielig. Als je echte HipHop kent (en het hoef nog geeneens old-skool te zijn) dan weet je dat g-unit niet meer dan een drol waard is van je bezittingen. The game is ook niet alles maar wel op de goede weg met wat meer serieuze nummers die ook ergens over gaan. Nou dat was mijn zegje laat nu alle zwetende g-unit fanaten maar helemaal flippen dit is mijn mening. :)

Ps:
    Nog een tip gooi er om maar te beginnen gewoon een keertje iets van de wu-tang in je cd-speler.

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, hoe jaloers kan je zijn :confused:

Vind je g-unit niks dan luister je het toch gewoon niet. Trouwens ninja'tje spelen deed ik ook toen ik 10 was :{

G-unit mag dan wel niet lyrically geweldig zijn, klinkt vaak beter dan Wu-tang (IMO). Het oor wil ook wat. Trouwens continu die zwaarden en bullshit ertussen bij the Wu door werd na de tachtigste keer ook best saai.

Heb het trouwens een beetje gehad met die stem van Game, heb het album helemaal grijs gedraaid en nou ik de clips op T.V zie geef ik er geen drol meer om. Same with 50 eigenlijk, alleen yayo/ buck's stem irriteerd me nog niet.

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Fuckzooi, heel verhaal getyped met daarin mijn mening over dit alles, computer flip, alles weg. Gvd, dat vind ik dus echt niet tof he.

Het kwam er dus op neer dat ik Game een kansloze rukker vind en zelf ook naar Wu Tang luister.

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het is maar wat voor soort beats je leuker vind. Ik persoonlijk vind de oudere beats zoals van Finesse veel beter dan de G-Unit beats. Game luister ik niet veel dus kan ik irriteer met niet echt aan hem. Aan 50 aan de andere kant wel omdat rap niet alleen om beats gaat. Als je bijvoorbeeld Dead Prez lyrisch vergelijkt met 50 of iemand anders van G-Unit dan merk je toch wel dat Dead Prez hun niveau een stuk hoger ligt. Maar ja het is maar wat je zoekt. Beats of Lyrics en ik kan dus beide vinden bij Dead Prez of andere.

11. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Wu Tang Clan of andere mensen waarvan 50 altijd beef mee heeft en dus blijkbaar betere lyrics hebben klinken gewoon niet zo lekker als G Unit. Ik heb gewoon geen zin om continu naar die tekst te luisteren met een saaie beat erachter. G-Unit maakt tenminste zoiets van wow! Dat klinkt lekker! Maar rappers die jij bedoeld kunnen dat gewoon niet. Daar zit gewoon zo'n droge beat achter. Je kan niet zeggen dat de lyrics van G-Unit slecht zijn want dat valt best wel mee. Ik luister naar G-Unit omdat het lekker klinkt en ik luister naar rappers als Nas etc. als ik even mooi lyrics wil.

Sorry om hier terug op te komen. In 'Nail in the Coffin' zegt Eminem: You wil never now how it is to be famous and rich etc. Benzino kan wel zeggen van: Ja, je lyrics zuigen maar die shit verkoopt. Dat is wat de mensen willen. Benzino, Jadakiss etc. hebben beef met 50 en zeggen dat hij niet kan rappen maar zijn shit verkoopt. Dat is wat de mensen leuk vinden en lekker vinden klinken. Dat is dan ook zo lekker om tegen ze te zeggen :)

12. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Praat ik over Jadakiss?? nope volges mij niet En wat Wu-tang saaie beats zijn gewoon hardcore hip-hop beats beter dan die fruityloop rotzooi van 50

13. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Qoutte ik jou? Nope, volgens mij niet :) Ik praat in het algemeen. Ik heb het niet alleen over jou. Ik heb het over de lyrics en beats in het algemeen.

14. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    doe chill man klein baby'tje ga zuigen aan een speen ofzo. respecteer iemands muziek keuze.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja idd Wu-Tang zijn gewoon hardcore hip-hop beats. Hebben jullie wel eens Murda Mase - Drug Wars gehoord? De beats is gewoon heel droog maar hij rapt er gewoon perfect op waardoor je niet meer de beat nodig hebt. Het lijkt gewoon dat hijzelf de beat is. Maar ik weet niet of jullie dat zullen snappen.

16. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    50s boek ''from pieces to weight'' is uit. Tot nu toe heb ik enkel positieve reviews gelezen. Ik denk dat ik dit boek binnekort maar eens in huis haal.

http://www.amazon.com/exec/obidos/t...102-8479817-1100934?v=glance&s=books&n=507846

From Publishers Weekly
    Starred Review. The rap superstar known as 50 Cent was born Curtis James Jackson III in 1976. His mother, a smalltime drug dealer, was murdered when he was eight, but that didn't stop him from pursuing her profession. 50 Cent is unflinchingly honest about his mother, his drug past and just about everything else in this raw, literate memoir chronicling his rise from Jamaica, Queens, to the top of the Billboard charts. In his neighborhood, recalls 50 Cent, the only people with money were the drug dealers: "They were my role models." By 11, he'd made his first sale. Over the next decade, 50 Cent evolved from a hustler selling capsules of crack cocaine ("pieces") to a kingpin purchasing by the kilo ("weight"). With money came girls, clothes, cars—and trouble. 50 Cent describes spraying bullets at rivals, outrunning police on his motorcycle and waking up to a drug raid on his house. He avoided jail by serving time in a boot camp–style incarceration center, which did nothing but turn him into a "stronger, meaner, and more focused criminal." His big break into music came through a chance meeting with Jam Master Jay (of Run-DMC). Yet even while trying to break into the business, 50 Cent couldn't leave his past behind, wearing bulletproof vests to meetings with record executives and slipping back into the drug trade when his career didn't take off immediately. Fans will discover the origins of 50 Cent's famous feud with Ja Rule; they'll also get more details about the notorious 2000 shooting that left him with nine bullet holes in his body. Opinionated, unrepentant and unabashedly self-promoting, 50 Cent's memoir celebrates the rapper's peculiar brand of the American Dream (and the title of his breakthrough album): Get Rich or Die Tryin'.
    Copyright © Reed Business Information, a division of Reed Elsevier Inc. All rights reserved.

ik heb snoops biografie ook gelezen dat is ook een aanrader

Laatst bewerkt: 30 aug 2005
  17. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ie ook in het Nederlands verschijnt... zulke boekjes zijn wel interessant. Snoop Dogg heeft idd ook wel een interessante achtergrond... hij had net zo goed in de NBA kunnen basketballen :9.

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K ben gestopt met het downloaden van nieuwe G-Unit nummers, ze klinken allemaal hetzelfde en zijn allemaal waardeloos geworden, zelfs Banks ...

Feit is, na Banks' album zijn veel mensen gestopt met et luisteren naar G-Unit ..

Anyway .. iemand gelezen over de wat er gebeurt is tijdens de VMA's tussen Fat Joe & 50?

19. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    The 50 Cent-Fat Joe beef heated up at tonight’s MTV Video Music Awards. The words started when Fat Joe was presenting an award and ended with: “I just wanna say how safe I feel in here tonight with all of this police presence courtesy of G-Unit.” The remarks were surprising because in his diss song “F*ck 50″ in response to 50’s “Piggy Bank", Fat Joe says: “I’m gonna respond one time, one time only".

Later in the night, 50 Cent was ending his set of “So Seductive” with Tony Yayo when the pair unleashed a bevy of expletives on Fat Joe. The high standards of MTV prevented most of the content from getting through and it was censored. What made it through was something like this: “Fat Joe is a p*ssy. F*ck Fat Joe. He is a F*ckboy. What? What?” A couple sentences were completely blanked out.

During the last rant the VMA cameras went to Kanye West who was standing up in the crowd. The censors prevented us from here whether any of the expletives were directed at Kanye, but it wouldn’t be unheard of. Kayne has a song, Crack Music, featuring 50’s former friend Game on his new album. The beef with Fat Joe originated when Joe was featured on “New York” with Fifty enemy Ja Rule. Is this a case of the friend of my enemy is also my enemy?

UPDATE FROM MTV!

Awards, of course, are only part of the story at the VMAs. Performances tend to be the water-cooler talk in the week following, and this year offered plenty of candidates for discussion. 50 Cent will certainly get people talking for ripping into Fat Joe after his medley of "Disco Inferno," "Outta Control" and "So Seductive." "Fat Joe's a pu---," screamed the rapper in a tirade that was pumped over the PA in-house but which was bleeped out for the broadcast. "F--- Joe. F--- Terror Squad." Earlier, 50 jumped onstage (off camera) after Joe joked about G-Unit's security presence while presenting.

50 Cent calling Fat Joe a pussy:
    http://www.megaupload.com/?d=20XP2DFV

FAT JOE CALLING OUT G-UNIT:
    http://rapidshare.de/files/4481954/fat_joe2.0000.mpg.html

lol kijk en huiver

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Het schijnt dat 50 meteen het podium opsprong toen Fat Joe die shit lulde en erachter aan probeerde te gaan :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina