1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  2. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
  3. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dope:) heb er gelijk 1 besteld._O_

:+

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Rapper 50 Cent squirmed wildly, trying to beat back bullets with his hands when assassins pumped nine shots into him - leaving him such a bloody, crumpled heap the trio fled believing he was dead, according to bombshell court testimony yesterday.
    "I got him," crack kingpin Kenneth (Supreme) McGriff boasted after the now-legendary near-murder of the top rapper and movie star, a witness recalled in Brooklyn Federal Court.

The dramatic testimony came at the trial of Murder Inc. rap label moguls Irving (Irv Gotti) Lorenzo and his brother, Christopher (Chris Gotti) Lorenzo. They are accused of laundering dirty money for the infamous Queens druglord.

Jurors weren't present for the testimony by former McGriff associate Jon Ragin. But prosecutors want the panel to hear the account - which could help put the Lorenzo brothers behind bars for two decades.

Ragin described meeting the three-man hit team - McGriff, alleged triggerman Robert (Son) Lyons and Chauncey (God B) Milliner - in a Brooklyn garage immediately after the May 2000 attack.

"Supreme said, 'I got him,'" Ragin told Assistant U.S. Attorney Carolyn Pokorny. "I didn't know who it was 'he got,' and Supreme explained he got 50 Cent."

"He thought [50 Cent] was dead," Ragin said. "He got shot so many times at close range and there was so much blood."

While Lyons allegedly rinsed his hands with rubbing alcohol to remove traces of gunshot residue, McGriff described how 50 Cent reacted to the gunfire - "squirming" for cover and desperately trying to stop the rounds with his hands.

The rapper, whose real name is Curtis Jackson, was hit nine times.

Defense lawyer Gerald Shargel argued that the outcome of the case could hinge on whether jurors hear allegations linking the Lorenzo brothers to the shooting.

"The 50 Cent artist is at the height of his popularity, and this is an explosive issue," Shargel told Brooklyn Federal Judge Edward Korman, referring to the rapper's starring role in the new film "Get Rich or Die Tryin.'"

Prosecutors contend the evidence will show the Lorenzos had knowledge of McGriff's violent activities while they were allegedly laundering his illicit drug cash through Murder Inc., whose artists included Ja Rule and Ashanti.

McGriff wanted 50 Cent dead because the rapper dissed him and Ja Rule in his lyrics, Ragin said.

Prosecutors say there were text messages flying among Irving Lorenzo, McGriff and their associates within 30 minutes of the shooting.

Defense lawyer Gerald Lefcourt suggested that Lorenzo sent a message, "I love the s--- out of you" to his wife - and not as congratulations to McGriff as prosecutors contend.

Lefcourt also argued in court papers yesterday that, in numerous interviews, 50 Cent has identified his assailant as Daryl (Hommo) Baum who was slain three weeks after the shooting. Prosecutors suggested it would be safer for 50 Cent to pin the rap on a dead man.

The rapper has refused to cooperate with authorities - and once told a federal agent to read his lyrics for clues.

"With the introduction of contradictory evidence ... the trial will be overwhelmed by an irrelevant sideshow about who shot 50 Cent," he said.

haat 50 , hou van 50 maar ik vind dit fokking erg om te lezen.
    Rillingen gaan letterlijk over me rug als ik lees over hoe hij probeerde de kogels weg te slaan met zen handen en tegelijkertijd het uitgilde van de pijn.

50 maak asjeblieft weer goede muziek en maak muziek in plaats van geld.
    Geld heb je al zat dus start tryin again.

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Om eerlijk te zijn krijg ik ook wel een beetje benauwd gevoel als ik dit lees. Nooit bij stil gestaan hoe eng het moet zijn als je zo wordt neergeschoten, je denkt dan echt dat dit het einde is.

In " your life on the line" (power of a dollar) dist hij toch murder inc?

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    niet alleen in dat nummer ;)

maar "supreme" heeft fifty gewaarschuwd dat ie niet meer murder inc moest dissen. En dat zou best over dat nummer kunnen gaan, of over 1 van de andere 99999999 murder inc/ ja rule distracks

7. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het natuurlijk over nummers die hij maakte voordat hij werd neergeschoten over Murder. Ik weet dat er daarna heel veel zijn geweest maar waren er dan acht zo veel voordat ie neer geknald werd.

Wel apart dat hetgene wat hij spit juist bij hem gebeurde:

Now if you say my name in your rhyme, watch what you say
    You get carried away, you can get shot and carried away
    Now here's a list of MC's that can kill you in eight bars:
    50, umm Jay-Z and Nas
    I'ma say this shit now and never again
    We ain't buddies, we ain't partners and we damn sure ain't
    friends
    The games you playin, you get killed like that
    Actin like you all hard, you ain't built like that
    See me when you see me nigga, one

Was hij trouwens toch voor 50 cent is tha future uitkwam neergeschoten? Anders zal het waarschijnlijk wel om " I smell pussy" gaan (is that you Ja? :) )

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    oeh.. idd rillingen, 50 als persoon vind ik niet geweldig maar tog erg als er zoiets gebeurd. en dit allemaal om een paar lullige nr's, en idd dat hij met zijn handen probeert de kogels weg te slaan is echt verschrikkelijk.

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    voor deze track had 50 tog al die kogels gevangen?
    de beef tussen Ja en Fif gaat heeeeel erg ver terug hoor.
    i smell pussy is van beg for mercy en die kwam na get rich or die tryin.

10. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Verklaard gelijk waarom die aan die kogelwond in zijn hand komt, vond het al een rare plek om iemand in te schieten.

Wel apart dat 50 nooit gezegd heeft wie hem heeft gepakt, alleen dat die kerel nu zelf kassie wijlen is. In 50 who shot ya kun je wel een beetje lijden wie ermee te maken had. Heb dat nummer echter niet meer bij de hand, zal het nog eens opzoeken.

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Wel merkwaardig dat het een behoorlijk gruwelijk verhaal is, maar dat 50 over het algemeen heel emotieloos rapt over dat soort dingen (en acteert heb ik gelezen) Ik vraag me wel es af wat er met hem zou gebeuren als ie met een psycholoog ging praten :p

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hallo LEO! goeiemorgen!
    hij komt uit queens...zen moeder was ook vermoord en veel maatjes van hem ook. Dus denkje dan dattiej op al zen nummers gaat huilen ofso omdat ie neergeschoten is?

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat verwacht ik niet.

Maar iets meer many men achtige tracks zijn zeer welkom. Tracks waarop ie laat horen dat het hem wel degelijk iets doet.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben jullie gelijk in. Is echt erg om te lezen. Zit dat stuk ook in de film verwerkt eigenlijk? Ik vind Many Men zelf een van de betere nummers van GRODT en die disstrack tegen Ja was ook van GRODT. Ik kon het echt niet geloven eerst dat Murder INC achter dat schieten zat.

Hier nog een intervieuw van Nas. Ik vind dat het maar eens tijd word dat 50 hem gaat respecteren.

15. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    yo Nas praat die Real shit. en geen bullshit om hem onder uit te halen ofzo. maar gewoon de waarheid. respect:)

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    word...

maar ik snap het nu niet meer, ik d8 dat 50ct pas geleden weer neergeschoten was (gister of zo) paar lui op mijn school zeiden zelf dat ie dood was, ik geloofde het neit tot jullie (best toevallig) met dat artikel kwamen aanzetten, is dit van de eerste keer dat hij beschoten was of is hij psa ook weer geschoten?

en, in de film word hij volgens mij ook neergeschoten, ja.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    er is toch op hem geschoten door game & co, in die studio?

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, met die beef toen hebben zij op Game geschoten. Niet andersom, tenzij het weer gebeurd is, maar dat geloof ik niet. Game zal nog wel in LA zitten.

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    neej was een schiet partij tussen de posse's van beide groepen.

Weet wel dat Cam'ron pas geschoten was !? ze hadden zijn auto gejacked

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja is al best oud nieuws dacht ik zo. Op mtv is dat volgens mij ook al gekomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina