1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, ja! Pagina 56, mijn post :cool:

Maar was even in de war, het is andersom :+

Maar dat neemt niet weg, dat ze samen gaan werken :)

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet het echt nog zien hoor, het spijt me zeer. Dre heeft zelf nog niks egzegd de laatste maanden. 50 zegt dat ie er niet aan werkt, Game wel, 1 van de 2 liegt dus en ik geloof 50 en dan zullen we met Games 2e album zien wat er van komt, wat denk ik nog een tijd gaat duren, ksnap niet waarom Game denkt dat ie alweer zo vroeg mag droppen, aangezien Busta Eve en Stat Quo nog in de wachtrij staan voor hun debuut. En nu zou Game dan ineens voorrang krijgen voor zn 2e, nadat die van hun al 97 keer uitgesteld zijn, ik zie het zo gauw niet gebeuren hoor.

Het mooiste zal zijn als er straks een G-unit logo op Games 2e album staat :p

3. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Leo: Verkopen jongen.. Game verkoopt gewoon veel beter dan de 3 artiesten die je net noemde en krijgt daarom voorrang. Ik denk trouwens wel dat dre meewerkt aan nieuwe album. Waarom zou die dat niet doen heh..

4. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    omdat de beef van 1 kant komt. Game heeft beef met 50 andersom is dat veel minder.
    Game was degene die part 2 van de beef startte (hij was eigenlijk niet gestopt, maar deed als of). 50 verkoopt nog steeds meer als game, veel meer. En brengt dus meer geld binnen.
    Dre is close met Em en die is veel closer met 50 dan met Game.

Snap trouwens niet waarom game een dvd maakt met als titel Stop snitching, stop lying. terwijl dat zijn handelsmerk is:confused:

Ik denk dat game meer 50 zal missen op zn volgende album dan dre. Na de twee hits met 50 erin hoorde je een stuk minder van hem.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in. Dre zal wel meewerken aan Game z'n album hoor. Maar de vraag is hoeveel. Game zit nog steeds op Aftermath. Als Game gewoon met iedereen meewerkt, waarom dan niet met Game? Hij zal net zo goed met 50 werken op z'n volgende album. Game heeft heel wat voorang gehad met z'n album. Dre zal 50 niet droppen. 50 zit ten eerste al veel langer bij Aftermath, hij heeft al veel meer geld aan 50 verdiend, en Dre zit in 50 z'n (Xbox) game. Eigenlijk ook weer iets. Om nou in iemand z'n game te zitten die je net van je label hebt geflikkerd is ook wat:+ Als hij nou nog een GRODT gaat maken met Dre en Em dan word het weer als ''de goeie ouwe tijd''. En Game mag nu z'n grote mond wel eens wat verder dicht doen.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat het echt waar is :9

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik hoop het ook. En GWorld is gehackt:{

Spykids Ownz You spykids.br@gmail.com
    :{

/Edit, site is gefixed. Met een boel nieuws erop.

Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Chea dat was echt kut, dacht dat het aan mijn computer lag die had een klein virusje.

9. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    Heb up in smoke tour dvd gekregen voor mn verjaardag. Dacht altijd dat het weer zo'n dvd was met een kut kwaliteit (zoals een paar 2pac dvd's die ik gezien had). Maar die dvd is zo dik, schaam me echt dat ik dat ding nu pas gezien heb. Mn vraag was ff of er nog meer van dit soort hip hop dvd's zijn met zo'n goed kwalitiet. Zou graag een mooi live concert dvd van 50 willen en 2pac. (heb van 50 wel de massacre uitbreiding en new breed)

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Up in Smoke is de beste ooit volgens mij, wat kwaliteit betreft. En hij is idd echt gaaf!

Andere kan ik je zo snel niet vertellen..

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    De nieuwe van Pac schijnt erg goed te zijn, van 50 is er nog niet zoveel uit.

12. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    Live At The House Of Blue bedoel je???

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er een heleboel van Pac. Er lag een hele stapel van in de Free Record Shop, chek daar eens. Daar kan je er vast vinden. Maar Up in Smoke is zeker dope.

14. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar ben bang dat ik straks zo'n fucked up kwalitiet heb op zo'n dvd. Heb al wat pac dvd's gezien maar die waren niet echt dope

15. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ja iemand op Gworld vond em heel goed.

16. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    tnx

Nieuwe single komt eraan: mobb deep ft. 50 cent, nate dogg- Have a party

Vind het wel een lekkr club nummer, klinkt lekker rauw.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind het errug kut "have a party" Dit lijkt me dus ook geen club banger

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand G-unit Radio 6 en 7 uppen? Die op pagina 38 zijnnniet compleet of doen het helemaal niet.

19. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel tracks heeft alchemist nu al geproduceerd met g-unit e.d?

ben wel benieuwd namelijk naar de sound die hij kiest.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Voila:
    Radio Pt. 6
    Radio Pt. 7

Ook nog dope:
    G-Unit - God's Plan

Ook nog grappig op Anotha:
    Gast maakt een heel topic aan omdat ik hem voor Terrorist uitscheld omdat hij inplaatst van een 50 intervieuw een Al-Qaida intervieuw postte... Klik _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina