1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn de vma's smiddags het hele weekend te zien.

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Uuhuh, inderdaad..

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat Joe niks zegt dat hoeft niet te zeggen dat hij niks durfde. Joe begon die avond ermee dus hij durfde de eerste stap te zetten. Je gaat me niet zeggen dat Joe daarna bang wordt als 50 hem aant uitschelden is dat hij niks meer durft.

En 50 die geen mietje is? Op televisie iemand anders uitschelden... Nou nou dat is nog us ruig. Als 50 geen mietje is dan zou hij vaker naar zijn hood gaan maar dat doet hij toch maar niet. Ik ken 50 niet persoonlijk dus ik weet niet of hij een mietje is of niet, net zoals jij dat niet weet.

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat van wat er gisteren is gebeurd genoeg heeft verklaard. Fat Joe zei helemaal niks. Fat Joe was daar het mietje hoor. Hij zette al gelijk 3 stappen naar achter. Hij durfde niet eens iets te zeggen toen 50 hem iets vroeg. Security kwam er maar snel bij voordat Joe in z'n broek scheet. En als hij terug naar de hood zou gaan en beschoten zou worden volgens jou waarom zou ie het dan doen. Volgens mij valt dat reuze mee. Het mooie was gewoon dat Fat Joe in z'n broek scheet :)

/Edit: En dat van telivisie is natuurlijk ook onzin. Wanneer komt Curtis Joe nu tegen. Deze ene keer op de VMA's ja. Hem dissen op een track zoals normaal gedaan word is nog veel zwakker. Nu had Joe eens de kans maar hij scheet in z'n broek.

Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Fat Joe maakte een briljante opmerking waardoor hij G-Unit flink heeft gedisst. 3 stappen naar achter? Bullshit net alsof Joe bang is. Die gast heeft geen reden om bang te zijn. Joe kon net zo goed naar Joe springen maar deed dit niet omdat hij anders toch zou worden tegengehouden door security. Beetje loze actie van 50. En dat hij door deze actie meteen gangster is... onzin.

Maar waarom is dissen via een track zwak? 50 begon er zelfs mee tegen Joe. Diss tracks hoort bij HipHop en het gaat gewoon om wie er betere lyrics met betere punch lines enzovoorts kan maken wat 50 dus niet kan.

Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    en geef jij nu maar eens toe dat jij gewoon een keiharde 50 hater bent,

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik haat zijn muziek. Maar Alexrs zegt dat 50 een gangster is enzo en ik vind dat hij dat niet is. Maar het doet er niet toe of ik hem leuk of niet leuk vind, of vind je het erg

8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Gangster zijn ze geens van allen meer. ;) 50 zit de hele dag in zn crib tv te kijken met de halve politiemacht van LA rond zn huis, dus gangster? Aan de andere kant van LA lachen ze hem uit.. Verder vind ik hem heel erg achteruit gegaan sinds zn eerste album. Blijkbaar heeft die wat tips gehad van P. Diddy, want het is alleen nog maar "chickie dit, chickie dat, etc. etc." Hij mag eerst is met wat echt sterke nummers komen, voordat die het respect weer terugkrijgt die die na het eerste album had.

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Amen. De enigste "Gangsters" leven nog in de ghetto.

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    second that .@ bonifde hustler sinds waneer is smaak hebben slecht ;) :+

11. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig dan maar dat smaken verschillen:)

12. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    een briljante opmerking 8) yeah right. Zo briljant de hele zaal boe begon te roepen :confused:
    Fat joe was degene die niks te zeggen had toen 50 voor hem stond en JOE zn secuirity kwam ertussen en NIET de van Gunit. Dus wie is hier nou gedisst, 50 in ieder geval niet.

13. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Staat dat stukje tussen 50 & joe ook online op filmpje?

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Joe maakte gewoon een grappige opmerking en iedereen in de zaal begon te juichen. Alleen van het G-Unit kamp kwam gescheld enzo. Wat is je bron dat het Joe zijn security is? Ikzelf vind dat Joe zeker niet is gedisst. Ik bedoel, 50 die je uitscheld nou nou wat erg. Die gast die kan alleen maar scheld woorden verzinnen.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    ik vind dat je daar wel gelijk hebt. Niemand weet precies wat er aan de hand was omdat ze er niet geweest zijn. Eigenlijk vind ik ze allebei gewoon zuigen. Fat Joe was in de tijd van D.I.T.C. nog wel dope, maar tegenwoordig vind ik hme te poppy.

Edit: Heb je trouwens al de advance van het album van O.C.? Hij is weer back en met een dope album :)

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  16. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Nounou, briljant...
    a) Het sloeg nergens op
    b) Joe mocht willen dat ie zo groot was dat ie politie beveiliging kon betalen.

De voorspelling voor Yayo's eerste week verkopen zijn 225.000, niet de helft van wat ie hoopte, maar toch al meer als dat Joe tot nu toe heeft gedaan met zn laatste album!

En niemand zegt dat 50 door deze actie meteen gangster is. Wat boeit het ook, fat Joe is het iig niet. En waarom zou 50 naar Joe springen? Hij zei alleen, als je zo'n grote bek hebt voor de tv, heb dat dan nu ook in mn gezicht. Maar nee.

En over Piggy Bank, dat was geen diss. Als je die lyrics zo slecht vind waarom weet je dan niet wat er in gezegd wordt. Natuurlijk, als het een diss was geweest was ie slecht geweest, maar dat was het dus niet.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Fat Joe vind ik ook niks meer de laatste tijd.

Heb je O.C. album al? Zit ik wel al lang op te wachten. Heiroglyphics werken er ook toch aan mee? Binnenkort wordt ook Lord Finesse zijn remix project gedropt en nog Showbizz zijn nieuwe album. Heb 2 korte stukjes ervan gehoord en klonk goed. Nu nog maar wachten |:-

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    nog ff offtopic: Dit is de advance en hij is echt dope. Alleen zie ik nog geen features staan, dus er kan nog wel wat veranderen.

Over 50 en Fat Joe: OK, 50 mag misschien wel wat street credibility hebben gehad omdat je zn naam echt hoorde via mensen op de straat, maar tegenwoordig zien ze hem overal als snitch en kan ie in bijna geen enkele hood meer komen. Hoe gangster ben je dan nog? Als je alleen maar met politie om je heen kan lopen en niet eens meer je eigen hood in kan zonder je onveilig te voelen? Volgens mij ben je dan niet echt meer gangster, lol.

Genoeg over die troep. Ik snap niet waarom jullie hier nou zoveel aandacht aan besteden. Laat ze lekker lullen. Dat is er mis met de rapgame van tegenwoordig, alles gaat over image dit, image dat, maar echte hiphop maken gebeurt niet. Er wordt te veel met image en videos enzo bezig gehouden en te weinig met de lyrics en raps, lijkt wel. Ik zal hierdoor wel weer geflamed worden voor hater, maar ga eerst maar eens je horizon verbreden voor je een oordeel velt. Mensen die me kennen weten dat ik dat al lang heb gedaan en ik vind dus dat ik daarom wel mn mening mag laten horen.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik weet niet wat verkopen hiermee te maken hebben. Fat Joe heeft al genoeg succes gehad zoals "Jealous ones still envy". En AlexRs zit te zeggen dat 50 een echte gangster is, dus beter lezen. Met piggybank heeft hij lyrically aantal rappers proberen te dissen.

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je draait alles om. Ik zeg niet dat dissen via een track zwak is. Ik zeg dat het zwakker is dan in het echt iemand dissen of iets tegen zeggen. Ook zeg ik niet dat 50 een Gangster is doordat ie Fat Joe in z'n broek laat schijten. Dat is onzin...

/Edit: Wou je ff Quoten, nu heb ik deze pagina nog ff gelezen. Dat van die echte gangster zal idd wel meevallen. Maar hij is vroeger toch in ieder geval iets in die richting geweest. Ik wou eigenlijk echt duidelijk aantonen dat 50 geen watje is. 50 zei tegen Joe dat ie het nu maar moest zeggen maar Joe hield z'n mond. Wie is hier nu de schijtluis?... Haha, wat Leo ook zegt: Joe mocht willen dat ie groot genoeg was om security te betalen. Curtis is groot, Joe niet... (Joe is dik :+ ) En het gaat er indedaad ook niet om wie z'n security was. Het gaat er om dat het Security was. Ze kwamen Joe maar snel weghalen. Niet 50.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina