1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    als iemand een hiphop club runt , moet ie meer draaien dan alleen Eminem of 50 Cent (Vind ik)

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    nog fftjes over dit: check mn post op deze pagina nog even waarin je ziet dat ik mezelf dus verdedig en helemaal niemand de grond in wil boren. Ik zeg alleen dat als ze zeggen dat ze "echte hiphop" kut vinden, ze het eerst moeten checken voor ze een mening geven.

Als ik nog nooit een chinees heb gezien, ga ik toch ook niet zeggen dat chinezen kut zijn?

3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook altijd/vaak het geval... Maar iig, dat word voornamelijk gedraaid met een logische reden. Het klinkt lekker. Ik verwacht niet dat jullie verwachten dat ze voornamelijk de rappers die hierboven genoemd zijn gaan draaien. Straks staat de hele club aandachtig stil naar de lyrics te luisteren... :+

En @ Bonafide Hustler: Mooi stukje, ben ik met je eens. Voor het grootste deel.

/Edit weer: Modder Eter, we mogen dat natuurlijk niet zeggen. Maar dat is ook niet zo. We chekken, en ik ook, andere Hip Hop waar de nadruk meer op de lyrics worden gelegd. Maar de mensen die graag naar wat lekkerdere hip hop willen luisteren doen luisteren meer naar S/A. En voor van wat je het laatst zei: Tja, daar hebben we gabbers voor. Sorry dat ik het zeg, maar als je zulke dingen gaat doen ben je heel dom. Met name de Joden. Sorry voor Offtopic, maar de mensen die van S/A houden doen dat ook niet...

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  4. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je begint door te krijgen dat je flamed in een "fan" thread. en dat mensen zich eraan begin te irriteren heb je dan geen id van ach laat die gasten maar ik blijf bij mijn eigen muziek en laat hun het zelf uitzoeken. laat mensen lekker over shady/aftermath lullen. en ik hoef je standpunt echt niet elke dag te horen hoor |:- we weten nu wel samen met je andere "echte hiphoppers" dat dit soort muziek niet je favoriet is

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    ok, ik hoop dat ik je nu dan kan overtuigen, want volgens mij zie je mijn punt niet. IK kom hier om mijn mening te geven over de Fat Joe - 50 cent beef . Opeens begint iemand anders over echte hiphop.
    Waarop een van de "bewoners van deze thread" begint te zeiken dat ie dat niet goed vindt om bepaalde redenen.

Hierbij voel ik me geroepen om de verdediging in te schieten. En in mijn redenering zet ik dat je eerst iets moet checken totdat je er een mening over geeft

als het zo nog niet duidelijk is ben ik sinterklaas.

6. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    whatever jonge. volg jij je eigen leven maar. en jouw standpunten vond ik heel vermakelijk om te lezen |:- en leo had een punt met de zin. als je punk niet goed vind. ga je tog ook ook nie in die thread lopen zeggen dat het poep is, maargoed ik heb geen zin meer in jouw wannaB hiphop expert gedrag.
    Veel plezier met alles wat je gaat doen negertje _0/

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Haha hij is dan even uitgeluld :+ . Leo heeft geen punt want wij reageerden over Fat Joe enzo. En volgens mij zei The Game dat. Maar dit gaat nergens meer over dus als jullie fanboys stoppen met reacties naar ons dan stop ik ook.

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    en als jullie haterzz stoppen met de fanboys belachelijk te maken zou ik dat zeer op prijs stellen _0/

10. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn degene die hier niet horen hoor. Ik kom toch ook niet het Hip Hop Topic verzieken. Iig, stop er gewoon mee dan zijn we blij. En Bonafide Hustler is niet uigeluld. Hij kwam met goeie argumenten. In ieder geval. Nog even: Ik luister dus het liefst naar Shady Afermath. En voor de zoveelste keer: Dus omdat het lekkerder klinkt dan de Hip Hop waar jullie naar luisteren.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    lol, dit kan nog leuk worden, want ik ben namelijk nooit uitgeluld tot ik mijn gelijk krijg. Zijn jullie nou dom of doen jullie dom?
    Jullie suggereren dat ik deze topic verziek en dat ik zeik over jullie muziek, maar ik geef alleen mijn mening over de fat joe-50 cent beef. Ik zet daar ff een verhaaltje bij dat 50 cent niet meer zo gangster is als ie eerst was omdat zn hood hem niet meer hoeft, maar er staat nergens in die post dat ik vind dat jullie kut zijn omdat jullie die muziek beluisteren. Dat heb ik pas later gezegd ter verdediging van mijn standpunt. Ik weet niet of jullie nou niet kunnen lezen of gewoon dom zijn, maar ik heb niks over foute smaak of iets dergelijks gezegd, dat zijn anderen geweest. Reageer het dan niet op mij af omdat ik mijn standpunt verdedig.

Ik probeer serieus mee te doen aan de discussie die zich daar vormde, waarin ik dus wel heb gezegd dat ik 50 cent en fat joe niks vind. Maar...(!!!) wie zegt dat ik hier dan niet mag posten? Misschien vind ik Olivia wel goed zingen of iets dergelijks. (niet dat dat zo is) Wel vind ik Game's mixtape materiaal en ook zn album best aardig en ik luister nog wel eens naar sommige tracks van zn album. Ook het oude eminem materiaal beluister ik regelmatig, dus ik mag zeker in deze thread posten als ik wil. Maar omdat jullie niet goed begrijpend kunnen lezen denken jullie dat ik jullie muziek kut vind omdat ik 50 cent kut vind. Ik zie het verband niet.

en AlexRS, ik kan jouw post makkelijk melden bij een moderator omdat ik me gediscrimineerd voel door jouw uitspraak: "Jullie zijn degenen die hier niet horen"

Zeg je dat ook tegen elke buitenlander die je tegenkomt en die toch nog een steentje aan de maatschappij wil toedragen?

Edit: nog fftjes terugkijkend op mn post: Ik heb dus bijgedragen dat niemand kan zeggen wiens security wat deed op de vma's. Daarna heb ik gezegd dat ik ze eigenlijk allebei vind zuigen. Dit heet de Shady/Aftermath thread en niet de 50 cent thread en gaat dus niet over 50 cent alleen. Ik heb dus het recht om hier te posten over shady/aftermath en niet 50 cent alleen. Daarna geef ik commentaar op de discussie of 50 cent nou gangster is of fat joe gangster is. Toen vroeg ik waarom jullie eigenlijk zoveel om dat gedoe en dat imago geven en niet gewoon naar de muziek luisteren. Ik heb dus niet gezegd dat de muziek kut is of iets dergelijks, ik zeg alleen dat ik vind dat de muziek voor het imago moet gaan.

Ik weet heel goed dat ik misschien verkeerd begrepen kan worden, maar na het in meerdere posts te hebben uitgelegd en nog steeds geen sorry te hebben gehoord wordt ik wel een beetje pissig. Later gaan jullie mijn muziek aanvallen waarop ik verdedig en dus OOK in de aanval ga. Ik geef er ook genoeg voorbeelden bij uit bijvoorbeeld de maatschappij en dat zal ik nu weer doen: "Als ik 50 cent niet goed vind, wat ik dus heb gezegd, zegt dat niks over de rest van Shady/Aftermath" zou ongeveer hetzelfde kunnen zijn als: "Als ik die marokkaan die mn fiets heeft gestolen een klootzak hoef ik ze toch niet allemaal klootzakken te vinden"

Nog een edit: Na eventjes door de Punk thread gebladerd te hebben heb ik weer een goed punt gevonden. In de punkthread zegt iemand: "Mwa, vind Bad Religion niet zo lijp meer, ze klinken nogal eentonig en tja, vind het gewoon een beetje zuur." Hij zegt dus dat ie een bepaalde groep in de punkmuziek niet goed vindt Ik zeg dat ik 50 cent, een bepaalde artiest van Shady Aftermath kut vind Waarom accepteren die mensen wel dat diegene dat zegt en wordt hier gereageerd dat ik meteen alles van een bepaald gedeelte van de muziek slecht vind?

ik ga mn gelijk krijgen, ook al moet er een mod aan te pas komen die deze thread dan maar sluit. Ik ga gelijk krijgen.

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

nope, dat was 50 niet tijdens de Vibe awards met Dre

50 stond te kijke ... :)

(en welke idioot zei hier in dit topic dat dissen in een track zwak is? wat een idioot zeg .. )

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    wat flipt iedereen nou hey? ja duhhhhh tuurlijk is 50 cents muziek kut ... dat is algemeen bekend :)

14. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    oww wat zijn we grappig, maar als je het filmpje goed had bekeken dan had je kunnen zien dat 50 wel een paar klappen uitdeelt ;)

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff wat een knuppel ben jij zeg |:- . Wat voeg je nou toe aan de discussie kerel? Helemaal geen flikker, wat je herhaald gewoon hetzelfde zinnetje wat je al 20 keer gezegd hebt, 50 is kut.

Dit is jouw mening maat en geen feit, als hij echt zo kut is waarom verkoopt hij dan zo veel. Tuurlijk heeft hij niet de beste skilzz, maar die kerel is gewoon dope i.m.o.

Vroeger was hij beter, maar zijn stijl is niet echt veranderd. Hij rapte altijd al over bitches, money en thug live. Alleen spit die kerel gewoon niet meer zo sinds hij in zijn bek is geschoten. Daarnaast heeft hij humor en dat bevalt me wel.

Trouwens, het is algemeen bekend dat 50 best gangster was, zijn naam was al bekend voordat die begon met rappen. Wat een mietje dat hij met zo veel security rondloopt? Wat zou jij doen als je volgepompt wordt met lood, net zo lang wachten met goede security als BIG en Pac :{

En over dat snitchen, daar geloof ik geen bal van. Als je zijn oude nummers hoort dat weet je dat die daar een hekel aan heeft. Er komen altijd roddels als je het gaat maken. En iedereen wil iets van je hebben als je iets voorsteld.

16. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat het filmpje dan??

17. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    WTF heb jij op? wordt er eentje helemaal para omdat ie niet gelijk krijgt :confused: . Damn, stop je hoofd ff in een bak met ijs.
    Waar ik (wij) gek van worden is dat jij (jullie) steeds maar moeten melden dat het geen hip hop is en dat we naar (echte) hip hop moeten luisteren etc. En dat weten we nu wel.
    Ik weet dat je 50 etc. niks vind maar om dat continu weer te vermelden, gaat mij (en anderen) irriteren.
    En je laatste zinnen slaat echt nergens op. Ik zal je nu alvast vertellen dat je geen sorry van mij hoeft te verwachten.

ontopic. Heeft iemand al de cd van yayo gekocht? Ik ga hem in ieder geval morgen halen.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Kijk, met jou kan ik wel praten. Jij lijkt me een persoon die wel goed leest en een discussie serieus neemt. Dat 50 vroeger wel gangster was zei ik eerder ook. Dat zei Saigon geloof ik ook in een interview. Hij zei iets dat ie wel eens over 50 cent in de hood heeft gehoord, maar niet over een jada. Maar tegenwoordig schijnt het toch dat ze niet zoveel meer van 50 moeten hebben in zn hood, en waarom? Omdat ie bijvoorbeeld beeft met Nas, en dat is toch wel nog steeds Queen's favorite. Zoals je zegt zijn het geruchten, maar je kan dat niet zeggen dat het niet zo hoeft te zijn, omdat dat ook niet zeker is.

En ik zal gelijk ook ff uitleggen waarom ik 50 niet dig. Het is niet eens zn onderwerpen, maar als je zn lyrics dan vergelijkt met een kool g rap die over dezelfde onderwerpen rapt zijn ze wel heel simpel. FF voor de haters in deze thread: Ik heb het over 50, NIET over HEEL AFTERMATH.

En @ THE Game: Jullie is generalisatie. Ga jij deze 11 pagina's eens doorspitten en vertel maar eens waar IK heb gezegd dat ik 50 cent kut vind. Ik heb het een keertje gezegd (ja, behalve natuurlijk na al die discussie) en toen heb ik het niet eens letterlijk gezegd. Ik heb toen gezegd dat ik ze beiden kut vind. Dat anderen het nou constant zeggen moet je niet op mij afrekenen. Ik wilde serieus aan een discussie meedoen en zei dat ik 50 cent kut vond, niet wetend dat dat ongeveer elke pagina door anderen wordt gezegd.

En ohja, ik heb ook niet gezegd dat het geen hiphop is. Ik heb alleen gezegd dat de commerciele hiphop veel beter kan zijn als ze wat minder op hun image letten en video's en dat soort dingen. Dan zijn ze maar wat minder beroemd, ze hebben nu toch wel geld zat.

Is dit de officiele 50 cent thread, ofzo?

19. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Voel je je gediscrimineerd? Dat is knap! Nee, jij neemt het nogal serieus denk ik. Maar als ik nu verder naar beneden scroll zie ik dat je toch maar door blijft gaan hier. Ik zeg natuurlijk niet dat je niet welkom bent maar post dan wel eens iets waar we leuk over mee kunnen praten. Nu is het alleen maar beef hier :D

Inderdaad. Je mening geven mag je doen. Maar doe het dan wel op een fatsoenlijke manier... :{

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina