Ik zeg het nog 1 keer, ik ben NERGENS mee begonnen. En wat doe je serieus man, het is maar een cover. En ook nog eens van GAMES MIXTAPE, wat dus zeker met deze topic te maken heeft. De cover ook. Er staat een track met dre op, dus wat zeur je. Dat je het niet leuk vind dat 50 voor lul staat maakt me niet uit, het is gewoon grappig, dat moet je toegeven.
en Leo: bigups
en bonafide hustler: ik neem iemand met zo'n naam al niet echt serieus, maar als je het nog eens in je kop haalt mij ergens van te beschuldigen waar ik niks mee te maken heb stap ik gewoon naar een mod. Ik heb namelijk geen zin om weer dat hele ravijn in te gaan om naar jouw niveau af te dalen voor een discussie die nergens op slaat. Ik heb ff teruggekeken wat jij aan deze thread hebt bijgedragen en heb een aantal dingen gezien die nergens op slaan. en ohja, wees niet zo snel op je teentjes getrapt en ontwikkel een gevoel voor humor.
Voor mensen als Alex RS en Leo heb ik respect, omdat ze het gewoon goed opnemen en niet meteen op hun teentjes zijn getrapt, voor jou heb ik dat totaal niet.
Laatst bewerkt: 3 sep 2005