1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit records [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik zag trouwens deze week de VMA's en hoorde bij een optreden van iemand van G-Unit een beat die me bekend in de oren klonk.

http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=3QYFAD98NCAHK3PCCA9EU34FEC
    Zeker een aanrader. (Mods, het is een mixtape track en dus niet in de winkel te koop)

Zou kan het dus ook... Ik weet ff niet hoe de originele track heet, maar welke versie vinden jullie persoonlijk beter?

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

Eigelijk heb k dat filmpje hier nog, en 50 stond gewoon grinnikend te kijken hoor ... :) Banks deed een beetje duwwerk .. en Buck ... najah .. die stak em _0/

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    is ie toch ook?

Het is een feit .. 50 is kut .. geen enkele gast met een beetje verstand van hiphop koopt 50 Cent's laatste album ... alleen meisjes van 14-19 jaar oud die de hele dag MTV kijken ...

Uhmm zn stijl is niet veranderd, hij is gewoon slechter geworden ... Hij spitte wel goed toen hij in zn bek werd geschoten (1e album) ... daarna werd ie rijk .. en dacht ie van ... fuck it .. waarom zou ik moeilijk doen ... ik heb geld .. ik ga lekker stoer doen _0/

humor? oh ja tuurlijk ja, k zou ook lachen om iemand die niet kan rappen

K snap niet dat iemand mij een knuppel noemt, die denkt dat 50 Cent een gangster was ... LOLLLLLL KKNOWWWW UR INFOO DUUUDE 8)

50 was gewoon een hustler .. een dealertje, nix groots ofzo, dat et in jouw ogen meteen een GANGSTER is .. hahaha hij heeft zelf toegegeven dat ie nooit heeft geschoten, nooit drugs heeft gebruikt ..

met andere woorden, hij rapt over shit die hij nooit heeft gedaan, wat hem dus NEP maakt

Ik geloof het wel, met de hele NYPD aan zn zijde ...

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    de nieuwe game heeft een geweldige voorkant:

hahahaha, ik moest hem gewoon ff laten zien.

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff :{ Post het dan...
    Trouwens, waar heeft 50 toegegeven dat hij nooit geschoten heeft? Bron?

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :9 En dan die intro die je net stuurde :'-( :D

8. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    haha geweldige humor :D

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    je begint wel weer he. je haal het weer aan met je botte kop, ik d8 dat we er daarmee klaar waren.

Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  10. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe.. kick plaatje hoor:). En die gast hierboven me; niet alles gelijk zo serieus nemen man. Hij laat een plaatje zien, niet z'n volledig uitgekauwde mening. K zie er de humor wel van in.

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dat geldt meer voor Fear, met zn gelul van "50 is toch kut" ...man, modder-eter heeft tenminste wat te melden en toont begrip, wat doe je hier nou als je het allemaal zo verschrikkelijk vind? Mij en anderen proberen te overtuigen niet naar G-unit te luisteren? Ik ga toch ook niet naar de moskee om iedereen een bijbel proberen te verkopen?
    Nee, die cover van Game's mixtape kan ik mee leven, tis tenslotte Aftermath...

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik zeg het nog 1 keer, ik ben NERGENS mee begonnen. En wat doe je serieus man, het is maar een cover. En ook nog eens van GAMES MIXTAPE, wat dus zeker met deze topic te maken heeft. De cover ook. Er staat een track met dre op, dus wat zeur je. Dat je het niet leuk vind dat 50 voor lul staat maakt me niet uit, het is gewoon grappig, dat moet je toegeven.

en Leo: bigups :)

en bonafide hustler: ik neem iemand met zo'n naam al niet echt serieus, maar als je het nog eens in je kop haalt mij ergens van te beschuldigen waar ik niks mee te maken heb stap ik gewoon naar een mod. Ik heb namelijk geen zin om weer dat hele ravijn in te gaan om naar jouw niveau af te dalen voor een discussie die nergens op slaat. Ik heb ff teruggekeken wat jij aan deze thread hebt bijgedragen en heb een aantal dingen gezien die nergens op slaan. en ohja, wees niet zo snel op je teentjes getrapt en ontwikkel een gevoel voor humor.

Voor mensen als Alex RS en Leo heb ik respect, omdat ze het gewoon goed opnemen en niet meteen op hun teentjes zijn getrapt, voor jou heb ik dat totaal niet.

13. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    De mods houden deze draad al een tijdje in de gaten hoor. Dus geen zorgen. Ben benieuwd naar de Mixtape. Gaat iemand hem bestellen? Ik ben ook meer voor G Unit maar de cover is wel grappig hoor :) Nu zou ik wel eens willen dat Game eens aan z'n 2e album begint. Ik ben echt benieuwd wat dat word. Als ie flopt is ie de sjaak. Massacre flopte als maar hij moet goed z'n best doen wil hij nog zo'n album maken.

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Haha g-unit afgemaakt _O_ _O_

@ Bonafide Hustler - chill eens gast. je hoeft niet meteen met botte kop te gaan rondhoeren.
    @ Alex Rs - Ik snap niks van je laatste zin :eek:

15. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik denk dat ik wel iets aan deze discussie kan bijdragen.

Ik ben absoluut niet zo'n wannabe-gangster die de hele tijd faya, dope, vette schizzle, tantoe dope ouwe enz. zegt. Integendeel zelfs, ik draag polo's en zit op hockey :)
    Het kan me ook voorderest geen donder schelen of 50 cent gangster is of niet, en wat ie wel niet heeft gedaan, maar wat ik gewoon vind is dat ie ontzettend relaxte muziek maakt. Jullie hebben het hier eigenlijk alleen maar over hoe stoer die wel niet is, maar ik vind gewoon de muziek terilekst.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Game houdt zich veel te veel bezig met de beefs, ja. Maarja, ik blijf toch respect voor hem houden dat hij het voornamelijk via de muziek doet en niet zoals Fat Joe en 50 deden.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    De meeste mensen die 50 luisteren zijn zoals jou hoor.

18. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    @WHAT:

Ja haha, en die wanksters, die laten het gewoon als enige zien ;)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat snap ik ook niet. Ze zijn allemaal hetzelfde, alleen die verkleden zich als een hiphopper zich zou moeten verkleden. Maar eigenlijk zijn dat juist de minst stoere mensen. Ze praten misschien stoer, maar achter die image zit gewoon een middenklassert :p

Maareh... je draagt wel wat bij aan de discussie van gisteren, maar laten we daar ff over ophouden, want anders krijgen we meneer de hustler achter ons aan.

ONTOPIC: Alex RS, heb je hem nog niet gehoord? Hij houdt zich op die mixtape niet heel veel meer bezig met de beefs. Volgens mij maar 2-3 tracks: De intro en MR Potato Head weet ik zeker.

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry mijn fout. Ik bedoel dat Game flink z'n best moet doen wil hij nog zo'n album maken als 'The Documentary'. Want als ie flopt is ie de sjaak omdat hij 'The Massacre telkens zo zat af te kraken'.

/Edit: Modder Eter: Nee, nog niet gehoord. Ik zal eens kijken wat ik kan vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina