1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Stat Quo komt uit Atlanta dacht ik, maar verder niemand toch?
    Of heb ik weer wat gemist? :+

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is hem!:eek: :D

Z'n album heet dan ook Statlanta.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die zit toch al tijden bij Shady?

4. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Bobby Creekwater (also known as Bobby Creek) is the new artist on Shady Records from Atlanta, Georgia, USA. He is the second artist to sign to Shady Records from the South (Stat Quo was the first). Bobby Creekwater was originally in a group called Jatis, and along with member Charlie J, released an album overseas called The Saga Begins; their sound was extremely reminiscent of old OutKast work like Southernplayalisticadillacmuzik, ATLiens and Aquemini. Both Bobby and Charlie J were vocally very similar to Andre Benjamin.

Bron : Engelse Shady Records Wiki pedia

hmm Bobby Creekwater ..kent iemand die nieuwe Shady Artiest ??

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die zit inmiddels al een heele tijd bij Shady! Hij stond o.a. ook op Encore.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, die heb ik wel ergens iets over gelezen, maar helemaal niet bij stil gestaan. |:-
    Nog niks van hem gehoord though
    Van Stat wist ik al dat ie er lang zat, was net ff zwaar in de war :cool:

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    DAmn! Ik ook niet!:eek: _O_
    Heeft er iemand iets van hem?:cool:

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Voor geinteresseerden in Bobbie Creek: Hij had een remix van Can I have it likr that (die single van Pharrel hoe die ook heet) op de 1e G-unit Radio West mixtape. Ik zal ff zoeken ik dacht dat iemand op gworld.com wat tracks van hem had.

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Bobby Creekwater - Bobby Creek - http://rapidshare.de/files/10018311/Bobby_..._Creek.mp3.html

Bobby Creekwater - Squad Up - http://rapidshare.de/files/10018360/Bobby_...uad_Up.mp3.html

Bobby Creekwater ft. Bo Hagon - Tryna Get Paid - http://rapidshare.de/files/10018440/Bobby_...t_Paid.mp3.html

Bobby Creekwater - Let it be - http://rapidshare.de/files/10018535/Bobby_..._It_Be.mp3.html

Bobby Creekwater ft. Charlie Hustle - Stay Fly - http://rapidshare.de/files/10018621/Bobby_...ay_Fly.mp3.html

Allemaal legaal.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, alleen jammer dat ze het niet doen :+

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik verwacht dat jullie wat meer aandacht besteden aan andere artiesten dan alleen maar die sukkels van G-Unit ..

Er staat niet voor nix Shady/Aftermath/G-Unit Records ..

En jij bent zeker ook zo'n groupie die The Game cool vond, maar nadat ie werd gekickt uit G-Unit hem opeens nix meer vond :confused: nep hoor

Iemand die 3 remixes gehoord van Busta Rhymes' Touch It?

Papoose _O_

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er 1 gehoord zonder Papoose, maar ik vond het origineel leuker.

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Nee man, met andere artiesten is het veel leuker, zoals met DMX ..

Banks kwam ook goed op de track, eindelijk wat goeds van hem gehoord na een tijdje ...

Maar Papoose kwam het hardste _O_ jammer dat hij niet bij Shady zit

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ait.. my bad.

ik heb zelf niks tegen G-unit hoor. ( tis alleen niet mijn smaak)

16. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal onderbouwen waarom ik game niet meer ''cool'' vind. Toen hij uit Gunit werd gezet had ik zo iets van, okee boeiend. Maar wat ik lomp van hem vond is dat hij na het bijleggen weer begon te bitchen en dat hij vertelde dat hij geen eens gestopt was met 300 bars

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    persoonlijk hou ik me totaal niet bezig met wie er aan dat soort spelletjes meedoet, wie waar zit en hoe ze met elkaar omgaan. die 'game' is ook dirty.
    Ik beoordeel ze alleen op muziek die ze maken. En the Game..props hoor..hij maakt goeie shit imo.

@THE GAME: als je hem niet meer cool vind.. past je naam nog wel bij je dan ;)

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, als er nou veel over G-Unit valt te bespreken dan word dat ook gedaan. Als er minder nieuws over de andere Shady/Aftermath artiesten is word daar ook minder over gepraat. Het is blijkbaar wel zo want jij zit ook telkens G-Unit is dit en G-Unit is dat te zeggen...

En dat we ''neppers'' zijn omdat de Game uit G-Unit is gekicked klopt ook weer niks van. Het gaat om wat hij doet/zegt. En daar zijn de meningen over verdeeld. En die meningen weten we nu.

Welke S/A/G album's gaan jullie kopen? Ben ik wel benieuwd naar want er komen er een boel uit. Detox staat vast natuurlijk:cool: Het album van Buck & Banks ga ik waarschijnlijk ook halen. Maar die van Stat en Obie weet ik nog niet. De overige G-Unit artiesten ga ik ook niet kopen. Ik ga wel om Blood Money.

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    dat vind ik altijd zo'n lastige vraag: welke albums ga je 'kopen' O-)

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja.

Een paar wil ik toch zeker wel origineel hebben. Detox in ieder geval natuurlijk en ook de album's van Banks en Buck. De rest moet ik nog zien, hangt ervan af hoe goed ze zijn natuurlijk:cool:

Deel Deze Pagina