Thnx voor de link,
Pfff zeker zwaar goede diss, had het eigenlijk wel een beetje gehad met Game door dat continu gebitch over G-unit, maar die gast is gewoon zwaar goed.
Ik wist niet eens dat er beef was tussen Spyda en Game? Of is het gewoon omdat hij bij Gunit zit.
Valt me wel dat je Game eigenlijk niet meer echt kan geloven als je zijn nummers voor de beef hoort. Eerst Gunit dit, gunit sneakers of my feet, fifty my nigga. Nu is het Snitch dit en wanksta dat. Vandaar dat mensen zich afvroegen of Game een blood of een crips was, met die kerel weet je het gewoon niet.
Beetje raar dat er echt niks uit het gunit kamp komt, die game heeft zon grote bek en disst iedereen daar. Ik had die gozer al lang zijn nek omgedraaid als ik hun was. Maar niemand maar zich er druk om lijkt het.
Vind het eigenlijk toch wel jammer dat fifty zijn oude niveau nooit meer haalt. Ik vind Power of a dollar nog steeds het beste album ooit. Tuurlijk zijn er zat andere albums geweest die lyricly beter waren, maar PoaD luister ik gewoon nu nog steeds. Wie maakte destijds de beats etc?
Laatst bewerkt: 28 jan 2006