1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Red Bandana was gewoon 1 van de hardste :D

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was zeker een strak nummer met een zeer dope beat.
    Ik vind 50 z'n diss ook zeker lachen.

Oei:eek: ;)

Die hook vind ik ook wel lachen.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Die hook lache? Die vind ik zooo wack he! Maar voor de rest is het wel grappig. 50 komt weer eens terug naar The Game. Dus binnekort weer iets van the game. and so on and so on. Wordt nu toch wel beetje moe van dat gezeik tussen die 2

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook, daarom wil ik niet dat Game reageert ...

gewoon werken aan zn 2e album, als die platinum gaat heeft ie officieel G-Unit verslagen

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Alleen platinum? 5 keer zul je bedoelen want dan pas overtreft ie wat ie met 50 heeft gedaan. Als ie nu 3 mill verkoopt kan 50 zeggen dat de beef hem 2 miljoen fans gekost heeft.

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Je weet wel wat hij bedoelt leo. 50 zegt dat the game niks zonder hem kan. Via de disses heeft the game gewoon gewonnen. feit! Maar als the game nu ook platinum zonder 50 gaat heeft hij 50 ook uitgelult. Maar ja het beoit me vrij wienig wat er nog gebeurt. Het is geen mooie beef...

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar platinum gaat ie toch wel. Je snapt toch ook wel wat ik bedoel. Alles minder dan 5 mill is ammo voor 50.

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ach man, doe normaal ...

50's 2e album was ook een teleurstelling qua sales vergeleken met zn 1e

Game moet gewoon platinum gaan, om Yayo lekker kwaad te maken en te laten zien dat ie nog steeds zn fanbase heeft

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Nou goed, meningen verschillen, maar voorlopig is Game's album nog niet uit want Dre laat hem echt niet nog eens voor Busta Obie en Stat Quo gaan. Plus er staat nog een stapel G-unit albums in de planning plus een D12 album plus nog 2 remix/unreleased albums van Eminem plus Detox. Dat wordt 2007.

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Denk je dat Game zo onbelangrijk is om die gare G-Unit albums voor te laten gaan?

Na Yayo's album denk ik niet dat er nog een ander G-Unit album platinum zal gaan helaas ....

Game komt dit jaar met een nieuwe album, of je het wil of niet ...

Hij staat op 1 bij XXL's Most Anticipated Albums of 2006 ... dat is al genoeg voor Dre om Game zn album te releasen ..

11. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik betwijfel dat , Obie zit bij Shady , dus Eminem beslist dat

G Unit nieuwe albums , dat heeft niks te maaken met Dr Dre , hij Produceerd meschien wat tracks , that's all

D12 , ook Shady , weer het zelfde liedje als bij Obie

Busta , ja das Aftermath .....maar dat dropt al binnenkort

Dre's eigen album komt pas tegen de Zomer , dus The Game kan ergens in het voorjaar zijn album droppen

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Dre kan niet overal tegelijk beats voor maken hè, dat moet je ook beseffen.. dat neemt volgens mij best heel veel tijd in.. zelfde geld voor Em.

Ach, zolang ze maar komen, vind ik het best.

13. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Aftermath brengt dit jaar 3 albums uit Busta, Obie Tirce en dr dre

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Busta, Game & Dre

Obie zit bij Shady

15. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Als G-unit releases gene invloed hebben waar zijn al die albums dan die al minstens een jaar uitgesteld zijn?

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een Game album, feit. Kan niet anders. Game heeft dan ook een 6 album deal bij Aftermath. Busta dropt binnenkort dus Dre zal daar ook niet veel meer aan toe te voegen hebben. Quo's album komt eraan met vast redelijk wat Dre erop. Obie's album komt ook met voornamelijk Em'. Dre zal heus wel een track of 2 producen maar verder zal het ook wel niet gaan. En de andere G-Unit artiesten hoeven ook niet zoveel Dre te verwachten. Als Yayo maar 1 door Dre geproducte track heeft zal dat bij de rest ook niet veel meer zijn. Verder zal Dre z'n overige z'n overige tijd aan Detox moeten besteden.

Ik verwacht in ieder geval een Game album. Busta, Obie en Stat zijn feiten. Ik verheug me er natuurlijk wel op, en natuurlijk op de Big Bang Detox!

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit!:+
    Die wou ik óok net posten:cool:

Maar ik kijk ook het meest uit naar de nieuwe Mobb Deep, en sinds ze bij G-Unit gesigned hebben hebben ze bijna alleen maar dope platen gemaakt.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lul jij jezelf nu niet ontzettend tegen? of heb je het in je laatste post alleen over G-Unit?

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel alleen G-Unit ja.
    Van Buck en Banks verwacht ik natuurlijk ook veel maar daar weten we nog niks van. Nu P en H bij G-Unit hebben gesigned hebben ze een boel dope platen uitgebracht. Ik vind ze gewoon superdope en weet dat Blood Money dat ook gaat worden.

Deel Deze Pagina