1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    De tracklist die ik óf hier óf op anotha.com heb gelezen van Buck's nieuwe album, als die klopt, zou het wel banging zijn!

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Die stond op Anotha en die was zeker dope. Een lijst met volgens mij 19 nummers en veel Dre en Em' produces. Maar ik betwijfel het.

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Niemand wat gehoort over Busta's bodyguard ?

Of gaat het hier alleen maar over G-Unit .. pff

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Vertel jij het verhaal over Busta's guard maar...als iemand het had wat kunnen schelen was het wle gepost.
    Al vind ik nieuws posten hier sowieso een beetje gaar we zitten toch allemaal wel op onze vast sites.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, waarom post je het dan zelf niet?|:-

We hadden het nog over alle album's die uitkomen van alle S/A artiesten.

pff

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ok ik ben nu wel geinteresseerd in die schietpartij, want die gast is dus dood, en volgens ooggetuigen was de aanval op Busta zelf gericht. En dan zou Tony Yayo er misschien bij betrokken zijn omdat hij even ervoor harde ruzie had gehad ofzo maar ik weet niet meer of dat ook met die guard was.

Ik ben ook benieuwd naar Busta's album want Touch it is echt een brute plaat en die remix met Banks en Papoose is nog bruter.

Zo goed fear?

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Man Shot Dead At Busta Rhymes Video Shoot In Brooklyn
    By Roman Wolfe
    Date: 2/5/2006 1:35 pm

Police are seeking suspects in an early morning shoot-out on the set of a Busta Rhymes video shoot in Brooklyn, New York.

Israel Ramirez, 29, was shot once in the chest and was pronounced dead a short time later.

Rhymes, who was in the studio at the time of the shooting, was not injured.

Rhymes was shooting a full length remix video for his single "Touch It," on Green Street in Greenpoint, known for it's thriving artistic community.

Last week, Busta Rhymes released three all-star remixes to "Touch It."

The video will feature Missy Elliott, Mary J. Blige, DMX, Papoose, Rah Digga, Lloyd Banks, Sean "Diddy" Combs, Winky Wright, Garry Sheffield, Raekwon and others.

Shortly before the shooting marred the all-star video shoot, Rhymes was in good spirits.

"Touch It" is taken from his highly anticipated Aftermath/Interscope debut The Big Bang, which is slated for an April release date.

"I am blessed to be in a position at this stage in my career that I could put out one record and completely dominate the scene with the crème de la crème of NY," Busta Rhymes said shortly before the shooting took place. "Mary, Missy, Rah Digga, Banks, DMX and Papoose...its just the beginning.”

Police are viewing surveillance footage from nearby buildings hoping to identify a suspect in the murder.

Representatives for Interscope declined to comment on the shooting.

http://www.allhiphop.com/hiphopnews/?ID=5331

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan hier niet uit opmaken dat dit een bodyguard van Busta was, kan goed niks met elkaar te maken hebben.

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je ff ander bericht lezen bijv op www.shadybase.com want het was echt een guard van busta.

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sometime before the shooting, Yayo reportedly had an outburst in the studio that was later quelled by Rhymes.

Yayo, whose real name is Marvin Bernard, denies any involvement in the shooting, said his lawyer, Scott Leemon. In a letter to prosecutors, Leemon said his client would refuse to voluntarily answer any questions from law enforcement.

“Please make sure he is not contacted and/or harassed by NYPD,” the letter said.

http://www.nydailynews.com/front/story/388884p-329938c.html

11. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is serieus, de gast die hem had vermoord is in Yayo's auto weggereden ..

En waarom had Yayo ruzie met Swizz Beats?

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als Yayo er echt achter zit he.. Wat een mongool is het toch. Rappen kan hij voor GEEEN meter. En dan ook nog beetje een andere rapper die dat wel kan proberen neer te halen.

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Er is nog niet precies duidelijk wat er echt gebeurd is dus waar je dat laatste op baseert...

maar als ik het zo zie dan is het _0/ Yayo en nog terecht ook. Het wordt echt te gek als er onschuldige doden gaan vallen door ruzie. Em had toch wel een beetje gelijk met Toy soldiers.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shooting May Have Been Ruff Ryders-G-Unit dispute

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik zeg alleen als hij er achter zit tjap.

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K hoop dat DMX de kop van Yayo helemaal naar de tering slaat voor dit ...

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Yayo heeft niet met de wouten gepraat...

ALARM!!!!!

\

Damn!!! Eindelijk bericht dat Dre hun beiden heeft probereren te stoppen. Game will not be dropped! Eminem werkt niet met hem, en hij verliest fans!_O_ Detox word ook fire!
    W00T!

Ik hoop wel dat Fiddy nog een album dropt dit jaar.

Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kut dat Game en Em niks meer is, maar wel goed van Eminem..
    Ik vond We Aint een van de betere nummers van The Documentary..

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, vond het ook een heel dope nummer. Maarja, eigen schuld, dan moet ie maar niet zo dom doen. Ik vind het er verder heel goed uitzien. Alleen mag die Oliver echt een aantal mijlen op%&$ten.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja.. ik weet niet wat ze er van wil maken, maar opzich zou het wel wat kunnen worden toch... ze kan gewoon wel zingen, het is alleen vaag dat ze bij G-Unit zit..

Edit:/ Yayo:

Bron: Anotha.com

Edit://

Is dus nog niet zeker, maar komt wel enigzins overeen met Berrie's post

Laatst bewerkt: 8 feb 2006

Deel Deze Pagina