Heb je hem wel daadwerkelijk geluisterd?
Op het eerste gezicht leek me hem ook niet zo dope. Todat ik verder in de tracklist kwam. Ik vind het echt een dope album. Geen Classic maar wel hot! Put 'em in their place is natuurlijk hot. Stole Something is ook dope. Banks ook een dope verse. Speaking So Freely is ook wel een dope nummer. Dope beat. Creep is een klote nummer. Met een klote beat. Backstage pass valt wat tegen. Give it to me met Buck is ook een lekker nummer. Buck z'n verse kon beter. Click Click met Yayo is ook een dope nummer. Yayo z'n verse is ook zeker dope.
Pearly Gates is ook een lekker/leuk/origineel nummer met 50 op de hook en een leuk intro. Capital '' gaat wel. Niet bijzonder. Daydreaming is een vet nummer. Dope beat ook. The Infamous is natuurlijk ook een super dope nummer. Blijf je luisteren. I'm in love with the Moula is ook wel chill nummer. Havoc heeft ook een dope verse. It's allright is ook wel chill. Ik hoor graag Mary J Blige in een Collab, en met 50 erbij is het zeker wel vet. Ben blij dat het geen Oliver was. En Have a Party is ook een heel lekker nummer.
Nu nog wachten op de originele versie, maar ik ben er zeer enthousiast over. Geen classic maar hij is zeker wel hot.
Laatst bewerkt: 20 apr 2006