1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Je vergeet de beste:

Raekwon - Only Built For Cuban Linx 2 (heel misschien op Detox na)

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Bishop dropt dit jaar niet. Die dropt niet eerder dan Stat Quo..

En Cashis dropt wel, die heeft vorig jaar veel exposure gehad, die moet in de (kleine) buzz die hij nu heeft, droppen..

Mase zit ik sowieso niet op te wachten, denk ook niet dat ie dropt, maar het wordt wel eens tijd voor hem.. 8)

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als die shady was stond die er wel tussen.

Mase mag van mij terug naar de kerk. En Cashis boeit me eigenlijk ook niet zo heel veel. Stat is opzich wel dope, maar nou ook weer niet zo wow.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Aftermath/Universal, geloof ik.

5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Spider Loc - The West Kept Secret dropt dit jaar ook nog (denk ik) via G Unit / Koch

6. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jullie vergeten het nieuwe album van Eminem ik kijk het meest uit naar DETOX en Em's album...

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    _O_

De rest van die ene lijst wordt niet veel denk ik.

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    50 cent dan?? :lol: :lol:

wanneer komt ie dan?? ik hoorde ergens maart, maar dat zal wel Bullsh*t zijn geweest

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Detox zal een x tijd worden. 50 check ik wel ff. Verwacht er niet veel van. Hoorde dat het een dubbel cd werd. 1 met r&b ofzo?? Hhahaha

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als eminem al zou droppen dit jaar, zou het einde dit jaar worden, en dat doet ie niet, aangezien Dre in September dropt. Dan zou het een beetje proppen worden met zulke grote namen.. Eminem gaat zeker een album droppen, dat heeft hij zelf gezegd, in een interview, maar niet dit jaar. Eerste kwartaal 2008 schat ik.

Wat ik gehoord heb van 50, geeft goede hoop, en dat van die dubbel Cd is bullshit. Hij heeft een x gezegd dat hij meer naar soul geluisterd heeft in de afgelopen periode, en daardoor een paar naar soul neigende beats heeft, maar dat R 'n B gelul is onzin.. Kijk persoonlijk best wel uit naar dat album. Hij heeft wat goed te maken, en ik denk dat hij daar wel tot toe in staat is...

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Moet het maar zien met al die beloftes, bij Yayo en Banks beloofden ze ook vanalles. Dopeste albums sinds GRODT enzo, viel dik tegen.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar verwachte ik ook niks van :cool:

Ik verwacht veel van 50's nieuwe, van Buck's nieuwe, en die worden dus dope :cool: Simpel rekensommetje :+

13. Victor

Victor Guest

THRM, ik wil graag nog steeds uitleg waarom Eminem ermee moet stoppen. Kan dat? :)

14. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij alleen nog maar kutmuziek maakt en ik zie hem niet meer zijn ouwe niveau bereiken..
    Dan kan je er maar beter mee ophouden voordat je je goeie naam HELEMAAL verpest.

15. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het album komt in de zomer 2007 van EM niet 2008
    ik heb goede bronnen dus ik weet niet waar jij dat allemaal vandaan haalt

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Eigen gok, zoals ik al aangaf in die post... ;) Enne, wat zijn jou goede bronnen? :confused: Eminem zelf?

17. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede bronnen hahahahah.. mafkees

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf:{

Tijden zijn veranderd.

En Detox komt in April hoorde ik net.

En of Spider dit jaar nog dropt weet ik niet. Ik hoop het wel. Nieuwe 'Paroled' Mixtape is ook net uit. Weer dope shit, met Bluetifull World remix. Ik zeg het nogmaals, download Connected Mixtape, en deze nieuwe Paroled is ook dope. Écht dope mixtapes!

Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dr Dre has officaly revealed that the long awaited Detox album will hit stores this April. Jimmy Iovine reveleaed the details on a bulliten from his myspace page stating all productions will be by Dr. Dre, Mr. Porter, Scott Storch, J.R. Rotem, & Just Blaze. Expect guest appearences from Eminem, 50 Cent, G-Unit, Diddy, and the Aftermath family. According to Bishop Lamont, rap star The Game will play a role on this album and Dre has recorded a track with him entilted "Comptons 1st".

Also rumors have confirmed rap star The Game will be shooting the video California Vacation and expect guest appearnces from west coast artists such as Bishop Lamont, Yukmouth, and Dr. Dre. DJ Skee confirmed Dr. Dre will be working with The Game on the next album and expect a new Dr. Dre exclusive on the next mixtape.

_O_

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog ge edit^
    Maar alleen weet ik de bron niet van die Detox nieuws. Weet jij Bobbie?

Deel Deze Pagina