1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, op zich stoor ik me er ook niet aan. Zijn flow + stem is echt lekker.

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ^ behalve als hij er Dre mee probeert na te doen zoals op Da Shit, zonde want dat nummer heeft een fokking zieke beat. En kom niet aan met zo klinkt hij nou eenmaal want op de Documentary klonk hij niet zo. Feit is gewoon dat hij op dit album geobsedeerd is door Dre en soms stoor ik me daaraan.

3. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    af en toe lijkt het idd of dre rapt ipv game ;)

4. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het woord onderwerpen is misschien een beetje ongelukkig gekozen, maar ik bedoel meer dat er altijd wel veel in zijn teksten te vinden is, waardoor je toch naar elke line blijft luisteren om er wat in te vinden over zijn situatie's als die met Dre bijvoorbeeld. Ook zijn veel lines niet perse interessant qua onderwerp, maar op de manier waarop ze gebracht worden, geven ze wel zo'n gevoel van: hahaha BAWS.. zoals dit stukkie wat ik al eerder noemde:

Holdin' weight at my nigga Daz house
    He always got a thick bad bitch from Long Beach
    She a known freak and she got a long reach
    She gon' touch it, suck it, fuck it
    Never back down, especially when Al Green in the background
    Now bitch, hit the weed and turn that ass 'round

5. Victor

Victor Guest

True, true my niggaz (:+), maar ik vind gewoon dat zijn lyrics van té laag niveau zijn. Hoe hard zijn flow ook is en hoe verslavend zijn stem ook is, lyrics blijven voor mij het zwaarste wegen. En daar faalt Game gigantisch in.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Em,s nieuwe album word gedropt in November en er komt eerder nog een D12 cd, denken jullie dat het wat word? Ik verwacht veel Em's cd, hoop dat ie het waar kan maken.

7. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    sowieso word het geen slim shady lp masrshall lp's of mischien eminem show album kwa niveau. hopelijk word ie wel heel vermakelijk:)

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ^als eminem doorgaat met de weg die hij in 2006 is ingeslagen weet ik zeker dat ik teleurgesteld word dus ik verwacht er helemaal niks van om dat te beperken, D12 echter verwacht ik wel wat meer van, Bizarre blijft de grappigste rapper die er is, Swifty is een hele behoorlijke rapper geworden en Kon Artis een hele behoorlijke producer

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kon Artis een behoorlijke producer?

Eerlijk gezegd vind ik hem 1 van de dopeste beatmakers :)

10. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    na de Eminem Show ging Em al berg afwaarts

athans dat vind ik

geef mij maar Vinnie Paz (Van Jedi Mind Tricks) das een blanke gozer die zich zelf dope houd :) O-)

11. Victor

Victor Guest

Vinnie Paz? Laat me niet lachen, het gaat bijna alleen maar om hoe geweldig Allah wel niet is. :{

12. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    heeft u wel zeker ooit naar Jedi Mind Tricks geluisterd , want er komt meer dan alleen Mohammed en Allah in voor :cool: O-)

13. Victor

Victor Guest

Ja, moorden. Maar dat gaat vervelen.

Nouja, nee, maar als je dan weer een pro-moslim opmerking ertussendoor hoort begin je toch zeer te twijfelen aan de intelligentie van de gemiddelde moslim..

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727
    Doe mij dan maar Stoupe ipv Vinnie... een van de beste producers ooit _O_

Zonder Stoupe's geniale beats zou Vinnie Paz nu misschien niet eens bekend zijn. Maar waarom gaat het hier over VInnie Paz?

15. Victor

Victor Guest

Omdat Vinnie Paz één van de weinige witte rappers is.

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ken jij Devin The Dude? Zo nee, ga dat checken dan.

17. Victor

Victor Guest

Ik moet toch altijd wel lachen om K-Fed. :+

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    pass maar iets dat ik grappiger vind dan, ik luisterde laatst devils night weer es, Bizarre is de shit, of check maar eens Fuck your life van hem, te grappig

19. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    van d12 verwacht ik juist het minst. sinds proof overleden is komt het niet meer goed. d12 world was geen goed album. ik vond het alleen een dope album omdat er goede dingen gebeurde toen ik dat album had. lol

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik vond toen alles dope wat ik hoorde, dus ik kan alleen maar van D12 World houden. :D

Deel Deze Pagina