1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

WE WETEN HET NU WEL:)

Hier speciaal voor jullie, G-Unit Radio 16:)

Enjoy.

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    thanx alot, ik was em met bittorent aan het downen maar dat schoot voor geen meter op....

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Rapidshare is gewoon het snelst.
    Tot nu toe vind ik hem wel aardig.
    Staan ook een boel lekkere nummers op.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er vanavond nog iemand proberen om binnen te komen in de Woo?
    50's feestje is daar.

Ik ga de moeite niet doen, maar misschien voor onze G-Unit fans.. Er zijn 300 kaarten. (ik denk dat je nu al voor de deur zou moeten zitten :p )

5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    hmm zit nu op de webcam bij juize fm te kijken (niet dat ik een 50 fan ben ...maar altijd dope als er een grote naam is kwa rapper)

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em bij TMF gezien.. Verstond er echt niks van :p

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Die shit op TMF was echt gaar, Miljushka en Renate rennen daar rond als een paar groupies. Op Juize fm was het wel cool, daar zaten tenminste mensen die er iets van wisten en die een beetje engels praatten.

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    als je hiphop of rappers wilt zien moet je ook niet naar tmf kijken.. dat is ernstig..

doe dan juice FM, Q the beat..en af en toe MTV

9. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    Gister die game dvd gekeken en oh oh oh wat was dat slecht. Ik heb nooit een voorkeur gehad in heel dat gezeik tussen game en 50, want ik vind ze beiden dope, maar ik heb het wel allemaal gevolgd. Ik was dus best benieuwd of game 50 op deze dvd zou kunnen beschadigen, maar dat is dus hopeloos mislukt. Het enigste wat game bij mij voor elkaar heeft gekregen is dat mijn beeld van hem nogal veranderd is (in de negatieve zin). Want jongens wat komt die gozer een partij dom over. Hij herhaald zich nonstop, komt vaak niet uit zijn woorden, en roept om de minuut 50 snitch. Niks nieuws kom je door deze dvd te weten. Het duurt allemaal veel te lang, en game komt over als een gefrustreerde ex-vriendin. Dat einde in die bossen was nog wel het hoogte punt, zo knullig en kinderachtig ik kreeg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.

Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, wat volgens mij het grootste punt is is dat Game zegt dat ie 50's career heeft kapotgemaakt, maar volgens mij heeft ie eerder 50's street credibility de genadeklap uitgedeeld. Maar dat boeit 50 geloof ik niet zoveel. Hij wil gewoon muziek maken geld verdienen en is blij dat ie weg is van de straat en leeft nu een rijk leven. Wat kan hem de straat schelen.

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    `
    Waar heb je de DVD gehaald/gezien dan?:eek:
    Veel mensen zeggen dat het stuk daar bij 50's huis niks voorstelt.

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Busta Rhymes album in februari _O_

eindelijk wat nieuwe Aftermath shit, kan k ff bijkomen van al die G-Unit on-originele bullshit ..

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Busta Rhymes album in februari _O_

eindelijk wat nieuwe Aftermath shit, kan k ff bijkomen van al die G-Unit on-originele bullshit ..

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jouw posts zijn origineel wou je zeggen :{

Wat een zeverzak ben jij zeg. Ik ga toch ook niet in een bachstreetboys thread zitten mauwen over hoe slecht ze waren. Vind je G-unit niks luister het dan gewoon niet.

Je blijft maar haten, heeft 50 je mailtjes niet beantwoord ofzo?

15. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dat doet het ook niet. Iedereen heeft het over Game die die basket stal (kinderachtiiig) maar dat stond niet eens op 50's terrein. Ze zijn niet eens op 50's terrein geweest. Wat dacht je dat iedereen daar zo heen en weer kan wandelen.

16. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    G-Unit IS slecht, punt uit ..

Maar kijk eens goed naar de topictitel, er staat ook Shady en Aftermath op .. dat hier zoveel onwetende g-unit groupies zitten die niet verder kijke dan hun neus lang is als het gaat om hiphop, is hun probleem ..

K mag mn mening geven wanneer ik wil ..

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    zegt hij toch niet slimmerik }:]
    en er is volgens mij ook geen bachstreetboys thread :'-(

Ik heb de dvd nog niet gezien trouwens. Dus volgens jullie is die niks. Maar ik weet niet of ik jullie kan vertrouwen :eek:

19. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind games muziek dope, maar deze dvd is gewoon bagger en komt zn imago gewoon echt niet ten goede. Ter vergelijking de laatste beef dvd "beef 3" was slecht maar daar vind je leukere momenten dan op deze game dvd. Maar wat houd je tegen om em zelf even binnen te halen _0/

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hij staat ook niet echt bekend om zn dvd's hè ...

Deel Deze Pagina