1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    _O_
    Waar slaat dat nou weer op? Hij brengt er een uit. Net of je niet gaat opletten wat je op je DVD zet etc. Net of je zomaar een zelfgemaakt filmpje uitbrengt? Wil je je volgende reactie's met wat minder 'haat' willen posten? Ik begin het eigenlijk behoorlijk zat te worden. En ik ben niet de enige.

Alleen werkt je link niet bij mij Wires:'-(
    Ik zal zelf nog wel effe chekken.
    Iig Bedankt!

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    oee berrie vind het erg :eek:

Maar wat Fear zegt, Game staat ook niet bekend om dvd's :) Of dat wat uitmaakt over de kwaliteit maakt niks uit, want wat kut is is kut, daarover heb ik nog meer voorbeelden.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, hoelang heb je op school moeten zitten om daarachter te komen?:eek: Het begint behoorlijk te irriteren zoals vele malen eerder gezegd.

Game staat inderdaad niet bekend om z'n DVD's maar brengt er wel éen uit. En als je een DVD uitbrengt let je er wel op wat er op staat neem ik aan. Maar dat doet er niet toe. Ik ben hem nu in ieder geval aan het downen.

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Alsof die dvd van 50 zo goed was, New Breed ??

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    wat lul je nou over mening geven...

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Zo'n dingen krijg je niet op school geleerd Berrie. :eek:

Wanneer komt Busta's Albumeke uit eigenlijk? (gericht naar Fear, Berrie zal het denk ik toch niet weten)

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    De gasten die G-unit dope vinden mogen dat toch ook gewoon zeggen ? Er word gedaan alsof je dan meteen fucking dom bent :confused: Ikzelf ga voor The Game maar er wordt hier gewoon heel veel bullshit geluld. Over het feit dat het ene groepje teveel G-unit beschermt en de anderen zouden G-unit te veel aanvallen. Ik ben het met Berrie eens dat er met veel "haat" word gepost terwijl iedereen ook zou kunnen proberen argumenten te geven waarna de ander die ontkracht :)

8. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    R.I.P. 50 CENT

Net Stop Snitchin Stop Lyin gezien, en tja.. Qua film istie slecht, maar als je gewoon objectief even bekijkt wat The Game allemaal te melden heeft en hoe de hood over 50 praat, tja..
    Lijkt me duidelijk..

9. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar wat game meldt is niet objectief. Hij gaat niet langs mensen in de hood die 50 wel mogen, anders zit ie zn eigen verhaal een beetje te ontkrachten.

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Tjah die 3 mensen die hem wel mogen zijn natuurlijk moeilijk te vinden ..

en die chinees in het begin vond hem cool, maar werd daarna van gedachten veranderd _O_ lol

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    t lijk wel een beetje op een g unit vs. g unot thread ;) haha

maarja boeit me niks ik vind g unit gewoon niet zo tof meer nu..Game blijf k wel tof vinden maar de wat oudere shit van gunit vind k nog wel fleks om te luisteren.

Laatste tijd luister ik veel outkast. Zo anders als g unit.
    big boi rapt oa op een track dat ie vroger tank tops droeg om zen tattoo's te laten zien omdat ie dacht dat ie dan stoer zou zijn. Dat soort lines die blijven in je hoofd zitten en ik waardeer zen eerlijkheid. Bij het merendeel van gunit zijn zulke lines niet te vinden vind ik.

12. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol daar kan ik eerlijk gezecht geen traan om laten 8)

Hier weer nieuwtje van onze spelling kampioen spider-loc, volgens hem zal games album niet op aftermath uitkomen:

I PROMISE TO U GAME NEXT ALBUM WILL BE ON GEFEN RECORDS NO AFTERMATH INTERSCOPE OR G UNIT AND HE WILL NOT BE ABLE TO USE NO WACC WALL IMPRINT, MY NIGGA 50 RUN THIS SHIT, BUT YAW WILL SOON SEE, AND MY NIGGA STILL GET HIS SAME PERCENTAGE OFF EVERYTHING THE BITCH BOY DO, AND HE DENIED GAME REQUEST TO BE IN THE JAMIE FOXX VIDEO, AND HE CLEARD GAME TO DO THE SONG ON THE ALBUM. U KNOW WHY/ CUZ 50 STILL CONTROL HIS CAREER AND IT FITH KNEW THE ALBUM WOULD GO PLATINUM AND THATS BREAD FA 50 WHILE GAME WILL JUST BE STILL RE COUPIN, 50 DONT MAKE NO DOE OFF THE VIDEO APPEARENCE, SO HE DIDNT ALLOW THE BITCH BOY TO PARTICIPATE, THIS IS A BUSINESS DONT LET THAT HOE ASS NIGGA FOOL YAW, YOU WILL NEVEA HEAR HIM DISS ON AN ACTUAL RELEASED SONG CUZ 50 HAS TO CLEAR EVERY RECORD. HE CAN ONLY DO THAT ON MIX TAPES, HA HA HA HA HA ITS THE UNIT!!!!!! THAT MEANS ITS MONEY NIGGA

we zullen zien...

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  13. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    game z'n album staat ieder geval niet gepland voor dit jaar bij aftermath

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    SpiderLoc is nu al meer dan een jaar bij G-Unit en 50 cent wil nog steeds geen album van hem releasen ..

over owned gesproken ...

Game's album komt gewoon op Aftermath uit dit jaar .. en staat bij het tijdschrift XXL op nr most anticipated albums of 2006 ...

Game zat niet bij G-Unit records, maar alleen in de click ..

15. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de normaalste zaak van de wereld, game zat ruim 2 jaar bij aftermath voor zn album uitkwam slimmerik

sure, en daarom is 50 executive producer en staat er gunit records bij de uitgevende labels op games album |:-

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het is alsof jullie willen dat The Game niet met nog een album komt :)

17. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    je snapt er volgens mij echt helemaal niks van! check ff de aftermath site, voordat je begint te schreeuwen.

Game liep al rond in de clip van In da club_0/ dus dat Spider nog ff moet wachten is logisch. Eerst nog Mobb deep en Olivia, daarna zijn Banks, Buck en spider aan de beurt.

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    agh ja dus spider bepaalt of game een album drop op aftermath?

spider praat voor zen beurt... en al komt game op geffen boeit me niks.
    Dan toont drdre wel zwakte door toe te geven aan de wil van 50

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dat klinkt gaar, alsof Dre zijn eigen keuzes niet kan maken. Je hebt het over Dre hoor.

Ik moet nog zien wat er gaat gebeuren, het laatste woord is er zeker nog niet over gevallen denk ik. Spider heeft wel een punt dat Game buiten de Doc verder niks anti G-unit heeft kunnen uitbrengen via Aftermath. Maarja, als het al echt door Spider gezegd is blijft het toch Spider he...

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Game had een buzz van 2 jaar voordat zn album uitkwam zat ie op mixtapes, wilde elke artiest met hem een nummer maken ..

Noem 1 iemand die een nummer met Spider Joke een nummer wil maken .. die gast is zowat onbekend

Op Game's album staat gewoon Aftermath |:-

Deel Deze Pagina