1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lul nou niet met je niet objectief, ga dat ding kijken. Sommige dingen zijn niet te faken vriend, heel NY haat 50 Cent, behalve die blanke nerdjes zoals jullie... En wat The Game zegt over 50 Cent is gewoon waar. Hij heeft het op papier, hij heeft bewijzen, kom nou niet vertellen dat dat niet zo is. En begin niet te lullen terwijl je die tape niet gezien hebt.

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, en dat 50 cent 9x is neergeknald is ook bullshit ..

G-Unit is voor wiggers

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen toch. Ga naar school:'-(

Voor de mensen die weer liepen te praten dat de Game een flop was...

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  4. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan aan mij liggen, maar volgens mij staat game niet voor dit jaar gepland.... _0/

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    sinds wanneer zuigt G-unit jou piemel?
    Luisteren denk ik idd meer wiggers naar dan mensen die echt verstand van hiphop hebbe :{

ga jij lekker je baggy broek ophijsen white boy _0/

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, als we zijn posts uit dit topic gaan chekken. Zullen we moeite moeten doen om posts te vinden zonder een ''G-Unit is Bagger'' opmerking. Hij verneukt het hele topic gewoon. Er kan geen fatsoenlijke discussie gevoert worden omdat er om de post weer G-Unit is slecht of iets in die richting staat. En dat irriteert behoorlijk.

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben zeker niet voor dickryders hoor, maar altijd dat gelul dat G-unit zuigt

WE WETEN DAT JE ZO DENKT ALLEEN WIJ DOEN DAT NIET GA MAAR NAAR JE ECHTE HIPHOP THREAD ALS HET DAAR GEZELLIGER IS

en kom dan niet met het excuus dat het hier ook Shady en Afternmath is en dat je hier ook mag reageren tenzij je daar ook daadwerkelijk iets over te melden hebt en niet alles in verband brengt met G-unit.

8. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    @ Berrie...

Ik mag dan weinig van Hiphop etc weten, maar dit klopt dus echt voor geen hout he.

50's Video Game BulletProof Is A Hit
    50 Cent: Bulletproof videogame has reportedly sold over 1 million copies since its international release last November.

Word is the game has been in high-demand at U.S. and U.K. retail stores, becoming one of the top-selling games at GameStop locations during the holiday season. Bulletproof features more than four CDs of music, including new tracks by 50 Cent, over 12 music videos and countless bonus features. The game is available for PlayStation2 and Xbox.

"Gamers and 50 fans alike have enthusiastically responded to the groundbreaking fusion of frenetic game play and the lyrical imagery of the exclusive 50 Cent music tracks in 50 Cent: Bulletproof," Cindy Cook, VU Games' Chief Strategy and Marketing Office, said via a statement. "The strong sales of Bulletproof underscore the undeniable appeal of the artist, his music and the engaging interactive experience that this game delivers."

Naar mijn weten is deze game uitgeroepen tot 1 vd slechtste games van het jaar, en zo denkt Gamespot.com er ook over. Pure commerciele troep dus...

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar de massa die 50 goed vindt, koopt het, zonder na te denken toch wel ;)

Verder vind ik ook dat alle ventjes die denken dat ze stoer zijn, omdat ze G-Unit vinden zuigen, ff moeten kappen.. G-Unit is commercieel, dat weten we, en ze maken niet altijd even goede muziek, ook dat weten we, en we weten óók dat iedereen die ze signen, veranderd in commerciele troep.
    Dus kap daarmee! |:-

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Busta's album komt 5 Februarie.

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja de PU zei ook al dat het een kut game is. Ik haat URBAN zei Boris al. Haat het ook..

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Juist Leo .. een ECHTE hiphop thread

The thing is .. jullie kunnen hier alleen over 50 en G-Unit praten, terwijl er veel meer artiesten zijn zoals Busta, Stat Quo, The Game etc etc ..

13. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    Gunit is inderdaad commercieel, maar dat zijn de meeste die hier ook bekend zijn snoop, game, dre, em, busta rhymes, jay-z, kanye. Tis allemaal commercieel, iedereen wil dikke cash verdienen en maakt muziek die de mensen (mainstream) willen horen. Gunit is dus niet de enige. De muziek is niet altijd even goed, maar dat is vooral op smaak gebaseerd en het ligt er maar net aan waar je van houdt. Dat iedereen veranderd in commerciele troep vind ik nergens op slaan. Als ik de aankomende single hoor van mobb deep dan valt dat zekr wel mee.

14. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    niemand houdt je tegen om daarover te praten, alleen doe je dat zelf niet. Of verwacht je van ons dat wij over Busta beginnen te praten, zodat jij dan met ons kan meepraten ofzo:confused:

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    The thing is.. Als sommige mensen gewoon hun muil houden over hoe slecht 50 wel niet is, en stoppen met bitchen tegen elkaar, wij het ook over de andere mensen kunnen hebben ;)

16. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    mensen moet respect hier behouden ..ik vind g unit ook niks , geweldig als je het (G Unit) leuk vind , maar dat is mijn mening

nou genoeg gezeikt hier , weer on topic (Normaal)

ik vind dat er kwa shady/aftermath dit jaar weinig op de stapel ligt (op 50 en Eminem na) ...iemand hier mee ens ??

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van Obie, Stat, Busta, Dre zelf?

Beter dan afgelopen jaar imo. (op game's album na dan)

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt reuze mee. Er komen een heleboel album's waaronder de BIG BOMB DETOX_O_ Ook nog: Busta, Game, Buck, Banks, Stat Quo, Obie Trice, Spider-Loc en nog wel wat.

19. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit heel erg op stat te wachten , hoe heet die gast uit atlanta die sinds kort bij shady records zit ??

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat ze geld willen verdienen boeit mij niet veel. Maar dat ze zo groot over zichzelf spreken vind ik wat anders.

Deel Deze Pagina