1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    "Banks they think iam yayo's replacement.."
    ;)
    the game is ook te bewonderen in het nummer : certified gangsta's voor degene die het nog niet wisten..
    de clip vind k heel vet want je ziet rappers verschijnene dan komt hun naam in beeld en eronder bij welke crew ze horen :)
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, echt wel! _O_ :{

    Ik vind het de perfecte combinatie, ja :).
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Van een gast van msn heb ikvernomen dat 50 en Bank$ Nas hebben gedissed :'-( :'-( :'-( :'-( why!!!!
     
  4. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Die Nas had gezegd dat hij een echte gangster was en 50 een nepperd ofzo iets.
     
  5. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    50 is dom, gaat ie Nas dissen. Alleen het was maar 1 line geloof ik...
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Nas lult heel g-unit uit. 50 weet niet waar hij aan begint. Maar misschien heeft hij hem gedist want er waren toch geruchten dat nas naar murder inc zou gaan?
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    en dan zou nas naar murder inc gaan?
    waar zogenaamde gangstas zitten waarvan het gevaarlijkste wat die gasten in hun hande hebben gehad een banaan is :confused:
     
  8. VinZ

    VinZ Guest

    The Hunger for More vind ik wel een chill album. Vind het image alleen een beetje jammer. Allemaal met veel geld zwaaien en dikke kettingen enzo. Is een beetje passe vind ik.

    Dizzee Rascal en Wiley, dat is dope shit. Go check it out ;)
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Denk ik ook idd _O_ G-unit blijf ik erg dope vinden. Maar Nas Heeft iets anders _O_ mischien minder commercieel :+
    edit: Ik las in the breakout dat ze het album van young buck saaie beats en slechte raps vindne :{ Een dikke not door die cd. en dat i'am a soldier nog te vreten was :{ Die gasten hebben die andere tracks niet gehoord dat is cker :'-(
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2004
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja maar waarom lees je de breakout :D hahaha
    voor een serieuse mening moet je tog egt een ander blad lezen maarten
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik las de break out om te weten was vaginanisme was :+ maargoed Over het algemeen scoort Bank$ album Hoger dan Buck.
    Maar bij buck vind ik elke track dope terwijl bank$ wel eens een liedje skip...
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja daar ben k het met je over eens ..
    southside story vind k niet zo...
    en bij buck vind k ook de laatste track eigenlijk niet zo met stat quo
     
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 sep 2004
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Wat zag ik nou op MTV? Alweer een nieuw album van Eminem?Die gast weet ook van geen ophouden.Zit er overigens niet mee hoor, dope shit _O_
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hmm, clubpotentie... Ik vind dit dus echt rampzalige muziek. Outkast is veel dansbaarder, en jazzy. Dit is echt de hiphop die de meeste niet hiphop luisters gebruiken om hiphop af te doen als het cliché waar het vaak helemaal niet altijd aan voldoet.
     
  16. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt wel koel, maar op gegeven moment wordt die beat irritant :p.
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand trouwens al stukjes gehoord van ems nieuwe single ''just lose it''? Wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik niet zo. Het is echt weer zo'n single als ''the real slim shady'' en ''without me''.
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    kheb just lose it gehoord...tenminste ..stukjes en kmoet zeggen : lekkere beat:)
    en the game zen nummer : higher....THE BOMB!!! egt waar supervette beat zit m nu al ongeveer 1000 keer achter elkaar te luisteren:)
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    The Game - Higher is echt chill

    Just Lose it kan k nog geen oordeel over geven, maar lijkt me een leuk nummer
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    alhoewel just lose it wel best komisch is is tie volges mij minder komisch als without me enso..
    de clip is ook weer heel komisch met eminem die als madonna en michael jackson verkleedt:)
    de beat doet het m wel ..:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina