1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukig komt em altijd met een dope 2de en 3de single, het is gewoon een marketing ding, eerst een grapige pop song om zn album te introduceren en dan komt de echte shit.
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    inderdaad alleen jammer dat het een beetje voorspelbaar is :mad:
    maar als het scoort.......scoort het ;)
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het word inderdaad voorspelbaar maar met albums als ''marshall mathers'' en ''the eminem show'' hoor je mij niet klagen.
     
  4. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    niet om het een of ander, maar g unit zuigt gewoon, check gewoon eens echte hiphop, die hele hype rond fifty zuigt, niemand kende hem nog toen hij underground spitte in the queens en o a samen werkte met nas... en dan die wacke lines van hem "bottles in da club :9 " ut slaat toch werkelijk nergens meer op...
    zelfde geld voor em, check die "infinite" dat is wijze underground cd van em, maar wat later komt ik poep erop...
    en wat g unit betreft dat zijn net als d 12 gewoon meelopers om popu te worden... maar je begrijpt toch wel, deze neppe artiesten komen er bij mij niet in :9
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    IDD, echt dope muziek komt uit de hoed ;)
     
  6. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    he mega walrus lul niet zo jij bent prince fan, gek... met je farcet band whaha

    check je wel weer op live ;)
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Lol, de falsetband is history. Ik maak nu samen met MC Cuntfart, MC Schoensmeer, en Die Pimpmaster hiphop, daarnaast zit ik in de minst veelbelovende bluesband van Nederland en ben ik experimentele jazzcomponist pur sang :)
     
  8. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en als ik later groot ben, wordt ik een beroemde MC en me hiphop crew heet dan The batti boys, en die komen straight uit de Wijkse Click en de Duurstede Ghettos
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Het is Butti Buys, en nee, ik kom uit ene middenklasse wijk te Groningen, ben student en pimp die ho's ;)
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ze niet digt post hier dan ook niet, wie ben jij om mij te vertellen naar wat ik moet luisteren, je kent me niet en weet dus ook niet naar wat ik luister. Je komt met je post een beetje als aandacht trekker/betweter over, lol ''in the queens'' en ''wijze undeground'' ja jij weet waar je het over hebt |:- 8)

    en walrus keep on topic, je mc cuntfart flauwekul post je maar in je eigen thread. ;) _0/

    Zo en nu weer on topic, hier is de eerste single ''just lose it'' van eminem's nieuwe album ''Encore''
    http://boss.streamos.com/download/interscope/eminem/encore/audio/justloseit/justloseitdirty.mp3

    ^^het is weer een vrolijke commerciele pop track, ik vind hem niet zo, maar zal zonder twijfel weer helpen enorm veel albums te verkopen, net zo als de rest van ems album launch singles.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  11. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou je moel eens, ik zeg niet wat je moet luisteren ik geef me menig sukkeltje
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Dope namen man! :D
     
  13. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb ff eminem nr. gedownd maar wat een knake nr. zeg
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    just because; lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] eens door. En wel nu. Als je postgedrag namelijk niet veranderd zal dit leiden tot een OW zoniet een ban.
     
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd :{, ben benieuwd naar de clip..
     
  16. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ff relax man, calm down... nederland is een vrij land, met een eigen mening
     
  17. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m ook net gedownload... bagger zeg... lijkt nie echt op wat ie hiervoor het uitgebracht
     
  18. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    KUT, echt te commerciele troep
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Je moet toch wat tegenwoordig ;)
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    je moet m ff vaak luisteren :)
    als de clip er straks ook is dan is het allemaal weer lachen gieren en brullen (A)
    "shake that ass boy ...oeps youre a girl .. gir girl girl"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina