1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Zowel Wireless als als Just because hebben een hood attitude. Hoe ze dat kweken in een middenklassewijk? Met grote sterke lampen.

    Waarom hebben jullie het over commerciele troep? Bijna alle genoemde rappers zijn commercieel. Ze gaan alleen maar voor de blinbling en dat hoor je in veel gevallen direct in hun muziek. Muziek zonder winstoogmerk is het in ieder geval niet. En die undergroundrappers? Zijn die niet uit op winst bij de undergroundfans?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2004
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    i agree maar undergroundrappers zijn vaak muzikanten...
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    they all here for the money man !!!
    net als wij net als onze ouders ...want zonder dat spul kun je geen kant op
     
  4. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    JUIST!, dat is echte hiphop, die rap van tv is gewoon pop muziek, als je daar van houd prima, maar zeg dan niet dat je naar hiphop luisterd.
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Just because, jij zegt dus dat echte undergrounders dus vaak geen muzikanten zijn....?
     
  6. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ok... dan houw ik dus van popmuziek... whaha mij best hoor 8)

    kunt u mij de overeenkomst tussen Eminem en Gareth Gates ff uitleggen... :cool:
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ja, ze zijn allebei leernicht, maar geven dat niet publiekelijk toe.......
     
  8. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Commerciele pop muziek wordt gemaakt voor het grote publiek, het moet zo aantrekkelijk mogelijk zijn zodat er veel verkocht wordt...
    viola een verband
     
  9. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    juist wel walrus, ben je dom ofzo
    kan je niet lezen
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Just because, jij zegt dat de shit op TVF popmuziek is en geen hiphop. Ik vraag me dan af in hoeverre de hiphop waar jij naar refereert muziek is. Ik ben aldus niet dom, maar interpreteer jouw woorden verkeerd. Is de hiphop waar jij op wijst minder melodieus en muzikaal?
     
  11. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Uit op winst? njah, ze willen wel een beetje fatsoenlijk rond komen jah.. Maar de term underground rappers vind ik hier een beetje misplaatst.. underground rappers is te breed, vveel van deze underground rappers worden later dit soort bitches van muziekmaatschappijen en loze en poppy onoriginele muziek.. Waar ik me aan stoor is onoriginele, onintelligente rappers met steeds dezelfde soort lyrics en beats die alleen ingaan op wat de markt wilt of zou willen en er een beetje bij lullen over bitches, hoes en bling.

    Luister eens naar politiek en maatschappelijk bewuste rappers zoals Common, Mos Def en talib Kweli (toevallig vrienden van elkaar). Intelligente en knappe muziek, maatschappelijk bewust en experimenteel (met name Common). Ook een Outkast ligt mij wel, en een kanye west zeker.. Je hoeft van mij niet altijd zware teksten voor te dragen, maar ben dan origineel, en ga niet liggen rappen over bullshit als blingbling en hoes. Fatsoenlijke muziek wens ik..

    En als antwoord op je vraag, neen.. Een talib kweli, Common en Mos Def zijn niet op zoek naar een stretched hummer, maar willen er wel van kunnen leven natuurlijk, en waar voor hun inzet en talent.
     
  12. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ja behoorlijk, het is gewoon een simpel beatje met een loze lyric... maarjah, iedereen zijn eigen smaak, en ik hou dus absoluut niet van rappers als 50 cent en eminem...

    Talib kweli, common, en mos def daarin tegen zijn zeker _O_ dope...
     
  13. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Gasten, politiek gericht rappen of niet ... de gasten van Shady/Aftermath klinken nog steeds beter dan Talib, Common en Mos Def ... het gaat ook om de sound ..

    en het laatste werk van Talib Kweli kon k dus echt niet aanhoren, veel negatieve berichten erover ook ...

    Het blijft muziek, hoe goed je lyrics ook zijn ... als iets niet lekker klinkt, dan wijs ik het ook meteen af ...
     
  14. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan heb je een simpele smaak.. as easy as that.. En alsof het mij ook net om de de beats en hooks gaat.. het moet wel klinken, natuurlijk, daarom heet het muziek.. Maar die solo-albums van 50 en die andere negers van d12 vond ik echt te slecht.. Eminem kan nog wel een beetje rappen en heeft zijn momenten maar is ook zo dom als een weet ik wat en zijn zelf geproduceerde beats zijn egt overwegend KUT.. Verder vind ik ook maar weinig origineel van deze rappers, en zo'n lied als just lose it.. JEZUS, how low can you go???
     
  15. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, persoonlijk vond ik GRODT echt super gewoon ... het had alles wat een album moet hebben ... de beats, de lyrics waren goed,de guest-appearences, de hooks ... het was gewoon een top-album ... of zn 2e zo goed wordt weet ik niet, want hij is een beetje afgevallen vind ik ..

    Die van D12 vond ik matig, had wel goeie beats enzo maar de lyrics waren echt lomp ... behalve ie van Em & Proof ... k bedoel, je wilt toch geen 4 minuten lang naar Bizarre gaan luisteren he?

    Eminem kwam voorheen altijd met top albums, klassiekers gewoon ..
    Die gast is een genie als het gaat om muziek, zn beats zijn fantastisch IMO, kijk naar Cheers, die beats waren echt vet .. Runnin' en One Day At A Time ... super relaxte beats gewoon ..

    Just Lose It .... tjah ... tis maar hoe serieus je het neemt
    Ik vind het wel een dope nummer, lekker chill ... en gaat zeker weer miljoenen verkopen...
     
  16. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    @ just because, The Walrus: jullie zeggen dat elke artiest die winst wil maken en commercieel bezig is POPmuziek maakt. dus Rammstein, Bon Jovi, Eminem, 50, Ja Rule, Jennifer Lopez en R Kelly maken allemaal popmuziek???

    whaha als je niets verdiend en een beetje in the ghetto leeft dan maak je zeker wel echte muziek...
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Muziek maken en geld verdienen is niet erg. Ik wild ealleen maar zeggen dat commerciele muziek en niet commerciele muziek neit wenzelijk avn elkaar verschillen, of je zou de volgende defenitie moeten hanteren.

    Commerciele muziek: Muziek puur gemaakt voor de winst (prefab bands, Britney Spears, en dergelijke)

    Niet Commerciele Muziek: alel muziek waarbvij de artiest ruimte krijgt en de muziek voor de verdiensten gaat.
     
  18. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Lyrics goed op GRODT? Dat vond ik juist tegenvallen. Op Many Men na, zijn het lekkerklinkende nummers maar vaak ook zo nietszeggend.


    Cheers heeft zeker aardige beats... Ik zweer toch trouw aan Dr. Dre, die gast kan toveren...
    Nu, eminem is afgezwakt, hopelijk maakt hij dat weer goed met Encore.. op Straight Out The Lab na vond ik het allemaal maar matig.

    Mwah, het klinkt... alleen dat het weer miljoenen gaat verkopen, dat is zonde. Eminem moet weten dat hij ook niet met àlles kan aankomen zetten, kwaliteit is gewenst, helaas vindt de massa zijn naam al kwaliteit genoeg :mad:
     
  19. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hou maar op je begrijpt er toch nix van, luister jij maar lekker naar je top40 muziek.
     
  20. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    en die artiesten, die je opnoemt, zijn wel ff de commercielste artiesten die je maar kutn verzinnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina