1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    wat is er mis met top 40 muziek? :{ zitten ook dope nummers bij
     
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K weet nie, ik vond ze wel chill ... "you got shot, run to the cops, you not like me" ... k weet dat het niet zoveel zeggend is, maar et hoort bij zn imago weet je, ik vind het wel relax :D


    Ja aan Dre kan niemand tippen natuurlijk, maar Em komt dichtbij ...
    Just Lose It was ook van Dre btw ...

    K denk dat het wel goedkomt met Encore, altijd leuk he ... Eminem vs politiek :D kan lollig worden

    ja daar heb je zeker gelijk in, het gaat echt superveel verkopen, en er zijn echt veel van die groupies die alleen zn kont willen zien enzo ..

    Maar tot nu toe heeft geneen van zn albums me teleurgesteld dus... we wachten af :D
     
  3. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    hey maarten, ik heb straks misschien een link voor je, voor die Banks track, als jem nog wil :cool:
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    snap opzich ook niet wat er gezeurd wordt over commercieel dit en dat... die nieuwe Em single is niet commercieler als bijv een without me :confused: maar wel dansbaarder ;)
     
  5. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Jah ... iedereen doet het voor het geld, zelfs de mensen die zeggen dat ze het voor 'respect' doen ... willen ook de huur kunnen betalen ...

    Alles is commercieel, maar dat betekent niet dat het meteen goeie muziek is
     
  6. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat ik naar deze artiesten luister...

    ik vind t alleen een beetje triest dat jullie alles wat commercieel is de grond in boren... als die gaste uit "the ghetto" die volgens u wel goeie muziek maken een contract binnenhalen dan gaan die ook commerciele muziek maken... wat zou je zelf doen... ?!?!
     
  7. studio_125

    studio_125 Guest

    :D jullie zouden eens naar boogie woogie kunnen proberen te luisteren, *wijst helemaal niet naar link in sig* ;)
     
  8. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja, heb jij wel weer gelijk in, het is zijn imago. Maar de lyrics die bij zijn imago horen staan me dan gewoon niet zo aan :).

    Ok, Dr Dre zwakt af....kutbeat :p



    "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" - Maar in Eminem zijn geval, was al zijn solowerk tot nu toe goed tot erg goed. Ik ben erg benieuwd, tot die tijd houd ik me bezig met het nieuwe album van Necro :)
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    just lose it heeft egt wel een goede beat vind ik...dat is nou juist het goede aan dr dre.. voor elke artiest vind hij een beat die bij die artiest past en vooral bij het soort liedje dat het moet worden
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dr. Dre is ook best wel erg oud hoor...
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Birth name
    Andre Young

    Height
    6' 1" (1.85 m)


    Mini biography
    Considered by many to be hip-hop's greatest producer, Dr. Dre (b. André Young, February 18, 1965) pioneered gangsta hip-hop and his own variation of the sound, dubbed G-Funk. His very early albums were violent but cautionary tales of the criminal mind, but Dre's records with NWA celebrated the hedonistic, amoralistic side of gang life. Being around during the birth of west coast hip-hop during the early 1980s, Dre found himself performing at house parties and clubs with the World Class Wreckin' Cru around South-Central Los Angeles. Wearing a Doctor's mask when he preformed, he called himself Dr. Dre, Dre being a nickname from André.


    bijna 40 dus ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  12. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Dre's beats zijn idd goed ..

    maar ik denk dat Eminem de opdracht gaf voor een 'disco beat' aan Dre ...
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Had ik nooit aangenomen maargoed...
    Weet iemand waneer de album van The game tony yayo en 50 cent weer uitkomt?
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
  15. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    |:- |:-

    Kheb altijd zo'n hekel aan die vrolijke commerciele nummers van em. Daar komt bij dat em zich met andere mensen dan Michael Jackson kan bezighouden :/

    Maar ach, het zal wel weer aanslaan.
     
  16. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    vind em wel lollig :D
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    haha ik vind hem persoonlijk helemaal geweldig :p
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hopelijk gaat eminem de titeltune van Flashdance coveren, met blonde pruiik op brullen: "She's A Maniac, Maniac........."

    GNI!
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind hem zelf ook erg goed :). Moet alles dan tegenwoordig gaat hoe erg iedereen het in 'the ghetto' heeft, en hoeveel hoeren ze wel 'scoren'? |:-
     
  20. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Liever wel ja :D :D _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina