Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb m net gekocht de special edition =)
    vet hoor!!!
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik heb hem ook sinds vrijdag :) sommige nummers zijn puke!
    Maar spend some time vind ik 1 van de beste, lekkere beat en grove teksten :)
     
  3. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    En helemaal niemand post hier het nieuws dat Dre op de Vibe Awards klappen gehad heeft, er een grote vechtpartij was waarbij iemand neergestoken is en dat Suge zei: "Fuck G-Unit"? :confused: :eek: :)
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja mike dan moet je t wel weten :eek: wat is je bron??

    edit: de dader is erna neergestoken
    young buck is verdachte..hij was gezien met een mes ..
    las k op de amerikaanse mtv site
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  5. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Het slachtoffer had Dr. Dre op z'n bek geslagen en volgens ooggetuigen trok hij een mes, toen waren onze G-Unit soldiers opgesprongen en zou Young Buck die gozer hebben neergestoken.

    Hard :eek:
     
  6. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    gasten niet te groupie achtig doen

    50 Cent deed helemaal niks

    Banks was een beetje aan het duwen ... daarna had ie em misschien nog een paar harde gegeven (off screen)

    Buck bleef ook een beetje kijken, maar had uiteindelijk toch een paar steken gegeven heel sneaky ..

    http://www.mtv.com/news/articles/1493758/11152004/dr_dre.jhtml

    links drukken op STREAMING MTV NEWS


    volgens mij is dat The Game .. die begint met stompen
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wie is die gast met dat zwarte shirt aan dr.dre of the game... die schopt die gast iig vol in z'n face. Ik vind dr.dre nu iig wel weer koel.
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Dre is helemaal bovenaan ... in het zwart .. linksbovenaan ..


    k kom er net achter dat The Game ook in het zwart was gekleed .. maar ik kan hem niet vinden
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    In dat geval schopt dre die gast vol voor z'n bek... DRE IS DUS WEER KOEL.


    Lang geleden dat dat zo was. :)
     
  10. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Dre deed wel wat terug hoor ... hij gaf em wel een paar :D

    k ben echt fucking teleurgesteld in 50 Cent, die gast is zo fucking breed enzo .. die kon die gast zo afmaken ... jammer dat ie zoveel shit praat in zn tracks en in real life nix doet .. pussy
     
  11. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg kritiek? (Ruben III: Ah, een gefrustreerde puber die zowaar 18 euro heeft weggegooid... kom op, man. Het is een dope album; ga het ruilen als je het niet digt ofzo...)
    En ik kan daar niet tegen? Ik kan er wel tegen alleen het is nergens op gebaseerd. Ruben III kan niet tegen kritiek, want hij beweert dat het een goed album IS, ik zeg dat ik het kut VIND. Verder zegt hij dat ik gefrustreerd ben, wat nergens op gebaseerd is. Omdat hij mij helemaal niet kent, kan hij dat neit weten. Als ik een album met de grond gelijk maak, omdat ik het pure bagger vind, dan betekent dat niet dat ik gefrustreerd ben. Ik heb het veel te druk voor zoiets, omdat er ook albums van Nas, Xzibit en Snoop Dogg zijn uitgelekt. En die tjap die zegt "Alsof jou mening een feit is", fok jou. Ik beweer nergens zo dat hij kut is, ik geef mijn mening en als je daar niet tegen kan, val er dan je moeder mee lastig ofzo...
     
  12. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij stond samen met Lloyd Banks helemaal tussen al die mensen, dus hij kon weinig doen. Zagen jullie trouwens die stoel vliegen :eek:
     
  13. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Nergens? Je zag mijn ideeën over dit album eerder in deze post?


    Jij vindt iets, ik zeg dat het zo is. Als ik dat zeg, is het mijn mening ook. Nu, dat jij elke zin met 'zijn' erin als feit opvat, is niet mijn schuld.

    Ahhhhhh, sorry hoor! Je bent natuurlijk hartstikke cool!

    En veel te belangrijk om naar het nieuwe album van Eminem te luisteren, dat ik dàt over het hoofd zag, hè? |:-
    "je moeder".. hoe standaard en simpel.

    Iig, ik ben blij voor je dat je zo'n fijne mening hebt, ik heb bewust voor zo'n antwoord gekozen om te laten zien hoe dom jouW (2e persoons enkelvoud bezittelijk voornaam woord, mèt -w) kritiek in eerdere posts is.
     
  14. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij had ie tegen mij, maar bedankt dat je ff voor mij reageert ;)
     
  15. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Yeah I know, ik wou het eerst negeren, maar ach... je bent toch bezig ;).
     
  16. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn punt in ieder geval gemaakt, ik ga verder niet meer in op je kansloze opmerkingen. Oja, nog veel plezier met het verbeteren van spelfouten.
     
  17. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand waar je de underground shit van G-Unit kan downloaden? Ik weet dat we het hier niet over dat soort dingen mogen hebben, dus pm me maar.

    Ben trouwens van plan een mixtape te bestellen van G-Unit op een Amerikaanse site. Heeft iemand daar ervaring mee?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  18. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou kom op reageer es iemand.
     
  19. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie de nieuwe van 50 cent al gehoord? 50-disco-inferno heet ie, beetje club achtig nummer, produced by dr Dre, klinkt wel lekker.
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    tsjaa kweet het niet vind m een beetje druk ..misschien dat k m na wat vaker luisteren wat leuker ga vinden ....voorlopig ruleerd the game =)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina