1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb untold story van the game op men pc staan =) en een hoop andere game nummers... album kom zeker in mijn collectie in januarie :D
     
  3. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, bij mij denk ik ook wel.

    Plazz, weet jij waar ik G-Unit underground dingen kan downloaden (pm) en heb je ervaring met het bestellen van mixtapes op amerikaanse sites?
     
  4. Casperge

    Casperge Guest

    Encore ownt!!!!!!

    ik wint het echt een heel goed album,ik vind puke een heel goed nummer en Love You More is ook zeer uniek,One shot 2 shot is ook cool en als ik encore luister dan maak ik daar uit op dat ze weer een AFTERMATH-BOOM plannen zoals dat toen met de eminem show gebeurde,dat getuigt van een NOG beter album,terwijl ik de Laatste 2 al bijna onverbeterlijk vond :+ En ik vind die ''brievenbus''beat echt niet storend hoor,het gaat erom hoe hij erop rapt.

    Mijn favo nummer na just lose it is ''Big Weenie''die is zo cool
     
  5. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga morgen ofzo Encore "ritselen" (;)), lijkt me ook wel dik.
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    niet ritselen ..gewoon kopen!
    als hiphop liefhebber moet je cd's gewoon kopen!!
    een voetballer steelt tog ook geen voetballschoenen om aan zijn sport te kunnen doen ...neej die koopt hij..!
     
  7. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja jongen maar om cd's te kopen heb je geld nodig, en aangezien dat bij mij erg zeldzaam is, zal ik toch op een andere manier aan mijn spullen moeten komen (geld trouwens alleen voor cd's en spellen, ben geen dief ofzo;))

    Trouwens, ik zou niet weten hoe ik aan die underground dingen moest komen, , dr is nou ook niemand die me es een pm'tje stuurt :'-(
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  8. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Spider Loc schijnt nu bij G Unit Records te zitten


    Spider is gewoon een goeie mc

    www.spiderloc.com
     
  9. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Was het trouwen sal genoemd dat Chingy waarschijnlijk naar G-Unit Records gaat? Hij is er bij Ludacris uitgegooid.
    Ik snap niet wat ze bij G-Unit in hem zien, vind het maar matig, die Chingy....
     
  10. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ga toch weg man. Zeker om de rappers te steunen, zal Eminem echt nodig hebben. Koop dan van Nederlandse artiesten. En die achterlijk hoge prijzen voor mij zijn ook een rede om niet middelmatige/slechte albums origineel te kopen (encore, alhoewel ik hem wel gekocht heb, omdat ik er wel wat van verwachtte). En trouwens als je de artiesten echt wilt supporten dan moet je naar de concerten gaan (ben bij Kanye/Talib geweest en maandag ga ik naar De La Soul).
    Nou dan past hij er juist bij. Game/Lloyd vind ik de enige dope bij G-Unit.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  11. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben best benieuwd naar de clip van Disco Inferno, als die ooit zal komen :). Verder is Oh No met Snoop ook een erg koel nummer _O_.

    En Chingy bij G-Unit Records.. Ik weet 't niet hoor..
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    GOOD FOR YOU

    als je jezelf er nou eens bij neerlegt dat sommige mensen gewoon bakken met geld verdienen omdat ze iets kunnen, als je er kritiek op hebt ga je het ook tog gewoon doen wie weet misschien heb je nog talent ook! :{
     
  13. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    geen Chingy bij G Unit...wel zijn nieuwe Groep (Van Chingy)

    btw : Spider Loc zit vanaf nu bij G Unit...Gelukkig nie meer bij Death Row

    Spider Loc is Game's maat (Game = Blood , Spider Loc = Crip ....maar ondanks dat zijn ze homies 4 life :)
     
  14. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens, waarom moet ik meer geld uitgeven om een hip hop liefhebber te zijn? Kan ik niet van G-Unit houden zonder dat ik hun cd's legaal koop. Sorry hoor maar ik heb er geen geld voor, en ik vind het overbodig, het enige wat je er voor 20 euro extra bijkrijgt is een hoesje en een cd met een sticker erop.

    Maargoed, aangezien ik het hier niet over "illegale" zaken mag hebben, laat ik hier bij...
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    doe snel die g-unit plaatje uit je avatar man!!! schande jij!
    maar ok die gasten van g-unit verdienen natuurlijk nog zaaaat geld.
    Maar flik zoiets niet als je neder-hop wilt hebben. Neder-hop moet zich ontwikkelen dus ga van hun die shit nie jatten
     
  16. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet me erbij neerleggen dat mensen bakken met geld verdienen :D
    Goeie! Dus ik moet de HipHop steunen door geld uit te geven aan multimiljonairs die al geld zat hebben. Bovendien, wat ik al eerder zei, verdienen de artiesten het meest met optredens en daar ga ik dus wel heen zoals je leest... Dus kom niet roepen dat ik de HipHop niet steun. De HipHop steunen is Nederlandse muziek kopen, niet Amerkiaanse bling-bling rotzooi kopen...

    word up, alleen zou ik om een andere rede de g-unit avatar weghalen...
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Tja ik koop zelf alle cd's orineeel tuurlijk download ik wel eens wat om te checken of het dope shit is maar als het echt dope nummers zijn koop ik de cd :cool: als de artiest zo dope nummer's heeft gemaakt op een album vind ik dat hij zijn best gedaan heeft en dat je gewoon de album gewoon in de winkel moet kopen :) Als te veel mensen album's donwloaden, dan kan die artiest niet eg verder ontwikkelen om op zijn niveau te blijven.. ( en dan heb ik het niet over de shady aftermath g-unit def jam records etc)
     
  18. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    zelfs kleine labels hebben goeie mc's ...


    ik vind bijvoorbeeld Rap A Lot vrij goeie artiesten hebben ...zoals Yukmouth,Getto Boys , Scarface
     
  19. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik luister ook bijna alleen G-Unit/Shady, ik ben niet een echte hip hop liefhebber, ik vind gewoon wat uit die hoek komt erg leuk, en daar hoef ik niet enorm veel geld aan uit te geven. Maar ik interesseer me wel erg voor de underground, maar ik weet niet hoe ik daaraan kan komen. Dus nogmaals: wie weet het wel?
     
  20. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Rap A Lot is erg succesvol omdat zij een hele aparte formule hebben met artiesten management enzo. Maar ze hebben idd goeie artiesten ook de kleinere.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina