1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    aah vet ksal gelijk ff kijken
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    bij realest niggas kun je ook t een en ander downloaden moetje maar eens in de download database kijken op t forum daar
     
  4. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Harstikke bedankt :)
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd, G-unit is een van m'n favo groepen. Dikke gangsta's. Ik zat tijdje geleden nog op een vette site van hun maar ik weet die niet meer, ik zal nog wel eens kijken.
     
  6. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind trouwens the Game wel het grootste talent van alle artiesten die uit die richting komen. Meesterlijke beats van Dr Dre, maar niet overheersend, en Game is gewoon een fantastische rapper en dan heb ik nog maar heel weinig van hem gehoord.
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    waarom denk je dat die buzz er is ...iedereen heeft het over Game
    ..en persoonlijk vind ik de beat van "higher" één van de dopeste die bestaan denk dat ik beat van symphony in x major van xzibit net wat doper vind..
     
  8. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die beat van Higher is zeker dik, maar van How we Do vind ik ook goed hoor en van Westside Story ook. Kijk echt uit naar z'n album.
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    er zijn twee nieuwe nummers verschene van Game zijn album :

    Dreams (geproduceerd door kanye west)

    Envy feat. 50 cent

    2 hele dope tracks :)
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kayne west is ook koel, alleen vind ik dat nr. Jezus walk's ofzo maar een beetje zwakjes
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  11. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net ook Encore eindelijk geluisterd. Ik snap de kritiek niet zo. Ik vind het wel een dope album. De meeste nummers zijn relaxed, lekker beats enzo. Vind alleen wel de bonus nummers dan weer een stuk minder. Ook vind ik 50's optreden maar matigjes. Dr Dre en D12 vind ik juist weer wel erg leuk.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja maar we zijn bijna perfecte albums gewend van eminem.
    en encore haalt gewoon niet de kwaliteit van zen vorige albums..
     
  13. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee maar hij komt wel weer met iets nieuws en ik vind het lekker klinken. Lekkere beats enzo. Het is gewoon anders. Ik vind het dope. Ik vind zijn albums tot nu toe allemaal aan te raden.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind z'n 2 nieuwe singles van Encore helemaal niet slecht. Vooral Just lose it en MOSH zijn helemaal niet slecht en totaal anders dan z'n vorige nr's vind ik. Bij Just lose it laat hij het publiek weet laggen wat hij heel goed kan en bij MOSH is hij weer heel serieus. Ik vind hem tog nog steeds de beste rapper die ik tussen mijn CD verzameling heb staan. Maar lijkt Encore nou niet veel op 'The Eminem show'? Want op 'The Eminem show' stond toch ook zo'n soldier nr. met ongeveer zo'n zelfde beat als bij Like toy soldiers. Dat is trouwens ook geen slecht nr. Ik denk dat ik morgen of vandaag toch maar eens naar de Free ga om een keer te luisteren.
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    50 matig? haha lol. bij het nummer spend some time het stuk waarin 50 rap's em introduced us 50 tanya tanya this is 50. en dan
    I complimeted her i said you have very nice lip's with my imigination i can see you sucking my dick _O_ ik heb gelache om da stukje vooral hoe hij het zegt }:]
     
  16. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou nou dat ene zinnetje maakt het ook meteen weer helemaal goed :{
    In Never Enough gaat het nog wel, in spend some time en one last time heeft ie maar korte stukjes en vind ik het maar matig. Ik vind dat 50 sowieso maar weinig gepresteerd heeft na GRODT. Op Beg for Mercy ging het nog wel, maar daarop vond ik vooral de combinatie van banks buck en 50 gewoon uitblinken. Voor de rest vind ik 50 na GRODT best matig, grauwe stem, heeft maar korte stukjes en doet meestal alleen maar mee in het refrein. Ik vind het maar raar, GRODT was een dikke plaat en ik hoop echt dat ie de beloftes voor Valentine;s Day Massacre waarmaakt en dat het vet wordt. Maar dan moet ie echt eerst iets aan die grauwe/schorre/onduidelijke stem doen.
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    die stem vind ik nu weer wel dope :) en die ene zin vond ik zeer dope. tja jij vind 50 mischien poep maar ik blijf hem goed vinden. en wacht met smart op zijn album _O_
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vond 50 toch niet fantastisch op Beg for mercy, op Get rich or die trying rapte hij nog goed. Maar op 'Beg for mercy' lijkt het net of ie niet meer kan rappen vind ik. Vooral G-Unit en I wanna get to know you. Poppin'them thangs is toch nog wel m'n favo nr. van bfm. Verder vind ik Footprints en I wanna get to know you ook wel vet.
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    je bedoeld tog nie het nummer bef for mercy? maar het hele album he?

    Tog gaat mijn voorkeur uit naar Mr Bank$.
    I'm so fly luister ik elke dag:p
    en work magic als ik in de bmw van me neef zit en ga chillen in scheveningen :cool:
     
  20. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    liever Young Buck of Lloyd Banks dan 50 Cent _0/

    eerst vond ik 50 dope...nu hij half NY dist...is ie voor mij niks....


    pfff.....Nas VS 50 ? Nas wint....vind Nas toch beter... _O_

    ik hoop dat G Unit zich optijd bedenkt ...anders woorden ze door iedereen uitgekots...das nie te hoopen..want hun resepct is de laatste tijd wat omlaag gegaan.... ik snap ook nie waarom 50 nu door wilt gaan met zijn beef Tegen Murder Inc :confused: , DefJam , Rap A Lot , Death Row, Nas |:- , Jadakiss |:- , Fat Joe ...en zelfs Jigga ? :eek: ....zal me nie verbazen als deze Rappers/labels samen gaan werken


    van deze combo's win je bijna nie ;)


    ok...back 2 de Onderwerp :p
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina