1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kreeg gisteren de track 'Pray for my downfall', maar dat klinkt zo mixtape-achtig.. Ik vroeg het aan die maat en hij zei dat er naast The Valentine's Day Massacre ook een mixtape-album uitkwam ofzo, iemand die daar meer van weet? :)
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je die clip daarvan gezien? Dikke lol :D!
     
  3. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond 50 ook hardstikke dope, ik vind hem gewoon het afgelopen jaar tegenvallen en hoop dat ie dat goedmaakt met dat nieuwe album.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk de hele cd. Maar ik ken dat nr. I'm so fly niet. Bedoel je niet I'm so hood. Of staat die op z'n nieuwe cd? Die heb ik een keer geluisterd en ik vind hem niet fantastisch. Maar je moet vaak cd's vaker horen voordat je hem echt leuk vind. On fire vind ik wel strak. En kent iemand die cd van Buck's al? Daar wil ik graag iemand z'n reactie van.
     
  5. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft Kurupt weleens iemand van G Unit of anders Shady/Aftermath gedist ??
     
  6. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol :+

    (sorry hoor O-) )


    Btw ik neem mn kritiek op 50 wat terug, want na meer luisteren vind ik het toch wel meevallen met die stem op Encore. Maar ik vind het jammer dat ie maar van die korte stukjes heeft in One Last Time en Spend some Time...
    En waar is trouwens G-Unit op Encore? Geen Banks of Game. Ook jammer. En ik begrijp toch ook steeds meer de kritiek op de cd. Het is idd niet zo leuk als de cd's hiervoor. Maar toch dope.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  7. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Documentary


    Wakker Worden


    Hijs Uitgelekt
     
  8. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    zo gaat dat in de muziek wereld...bijna niks tegen doen


    eh terug op me woorden : gewoon zulke Sites dicht gooien
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Bef For Mercy o my god :eek:
    ik wist dat ik erg was maar dat ik het ook per ongeluk typt :eek:
     
  10. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Jongen het maakt niet uit ik moest alleen ff lachen toen ik het zag.
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ja ik bedoelde het ook sarcastisch;) ik lachte me ook ziek :+

    Back ontopic 8)
     
  12. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net Envy Me gehoord (hate it or love it) Dope shit hoor. Fijne beat. Lekker nummer. Ik heb net ook dreams gehoord. Is wel ok.
    Hebben jullie de nieuwe van Proof al gehoord? Beetje saai vind ik.
    Ik heb trouwens de Tacklist van The Documentary bekeken, en weer geen Banks of Buck. Die gasten zitten gezamenlijk in G-unit hoor |:-
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Zwaar raar ja :{ terwijl ik die 2 tog wel dopste vind van g-unit persoonlijk
     
  14. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig niet. Ze zouden dit niveau toch alleen maar omhaag halen. Wat een gruwlijk album zeg!
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ben ik ff blij dat ik nie dezelde mening deel als jouw _0/

    hoe kom je aan die album man? via gunitworld gaat ie zooo sloooom :confused:
     
  16. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    The Game VS Crooked I = Crooked I
    The Game VS Eastwood = The Game
    Eastwood VS G Unit = Eastwood


    tja mijn Mening :p
     
  17. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben alles gewoon 1 voor 1 aant downen via morpheus met de tracklist van stimulate-ltd drbij.
     
  18. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoor nu don't worry...die mary j blige verneukt het echt compleet. :{

    Ik heb trouwens de hele cd, plus bonusnummers. :)

    Edit:

    Young Buck leaves G-Unit on Jan 10, 2005 by Dreamhack
    After 2 years of success working with 50 Cent, Eminem and Dr Dre to name others, Nashville, TN Rapper "Youngbuck" has left the G-Unit imprint because of alleged financial disputes. He has reportedly signed with his former label UTP Records, owned by Juvenile,which recently signed a 15 Million dollar Distribution Deal with Atlantic Records.

    The end of 2004 was not a good year for this dirty south rapper after being arrested and charged with stabbing a man at the Vibe Awards in Santa Monica, CA.

    Sources say that Buck has been shortchanged as much as five million dollars from touring, album royalties, and clothing sales.

    50 Cent's representatives were not available for comment but an Atlantic Records Executive had this to say:

    "Youngbuck is currently in the process of negotiating a contract with UTP and Atlantic supports his decision 100%"

    Source:Hip Hop Foundry, and Atlantic Records

    Fuuuuuuck! G-Unit was juist zo'n complete formatie met hem erbij! Zie Beg For mercy. Hij gaat nu fucking weg en er hangt nog een eis van 8 jaar boven zijn hoofd. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  19. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1


    hmm ......ik heb gemengde gevoelens ...klote dat ie weg is bij G Unit


    en happy dat ie weer in de UTP Crew zit :) _O_
     
  20. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Gunitworld meld dat het maar een heel onwaarschijnlijk gerucht is. En eigenlijk is het ook raar, welke feestmongool gaat er nou weg bij G-Unit als ie daar eenmaal in zit. Werken met Shady/Aftermath, dat ga je toch niet zonder reden opgeven? Ik snap gewoon niet waarom hij weg zou willen bij G-Unit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina