1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet me mening over het album van Game toch herzien, heb em gisteren GOED geluisterd en hijs echt ERNSTIG !!!! vette beats 'How we Do' en vooral hele goeie teksten 'High' 'dream' 'start from scratch'. Hele vette cd. Denk dat dit de hit van 2005 wordt, hier kan 50 qua teksten niet overheen. Alleen Dre met detox heb ik hogere verwachtingen van.
    Ga deze zeker kopen

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Btw Maarten=Xbox, jouw rijm in je signature ownt _O_

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ! Komt dre. ook nog met een c.d. uit dit jaar? En ik moet de c.d. van Game ook nog gaan luisteren. Ben toch benieuwd

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Check trouwens www.stimulate-ltd.com, er staan nu al 2 mixtapes plus nog wat zooi te download, en er komt steeds meer bij. G-unit Radio 8 is dope man!

Game heeft op die mixtape een freestyle van 9 minuten! :eek:

Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    thanks voor die link :D

6. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Op Encore van Eminem word gezegd op het einde van Encore Dont worry about that detox album , we gonna make Dre do it.

7. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt hoge verwachtingen van detox, vin chronic 2001 nog steeds 1vd betere cd's ooit, Goeie teksten en vette beats.
    Vin encore heel erg tegenvallen, Marshall Mathers LP blijft toch wel Ems beste.
    Hoop dat 50 de verwachtingen waar kan maken, denk het niet. Hij hergebruikt de laatste tijd wel errug veel teksten

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Zag laatst ergens op onderstaande link een snippet van Detox, 20 seconden ofzo.

Klikje

Kijken bij news.

9. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, ze hebben al is Deathrow schoenen gemaakt van nike, maar dat waren van die nikes die je zelf kan designen :)

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

als je wat meer shit van me wilt horen moet je www.mc-brettie.tk ff checken :) wel op brettie's shit doen;), nummer heet "horney Anouncement" 8)
    Edit: je mag als iemand erom vraag een link van je eige site erin zetten?

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Die tracklist van The Massacre is niet echt denk ik, want volgens gunitworld is 50 nog bezig om het aantal tracks in te korten. (hij had er 60 stond er)

Ik heb trouwens wat interviews met 50 gelezen, ik heb weer helemaal vertrouwen in The Massacre, en begin zelfs uit te kijken naar Yayo's album. Ik denk eerlijk gezegd wel dat ie het waarmaakt. Als ik die interviews lees denk ik: 50 Cent is zo cool _O_

Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah 50 is cool. Ik heb net Ecnore gekocht. Ik vind hem ook best wel tegenvallen eigenlijk. De singels zijn echt SUPER GOED maar de rest vind ik niet al te best. The eminem show was toch beter.

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik vind hem nu toch ook wel tegenvallen. Op het eerste gezicht lijkt ie heel cool, maar nadat ik het veel geluisterd had vond ik het eigenlijk maar matig. Slappe teksten, onder zn niveau. Als je naar vorige albums kijkt: 2 sterren. Als je naar vermakelijkheid kijkt: toch 4 sterren, ik vind het wel leuk om naar te luisteren.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, een boel nr's zoals Big weenie en Ass like that en nog een paar vind ik toch zwaar tegenvallen. Slappe beats en slappe teksten. Alleen singles zijn TOPPIE !!! Spend some time is ook nog wel vet.

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Lol spend some time vind ik persoonlijk super _O_ lekker veel sexuele rapshit. en ja daar hou ik van :9

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah het is zeker een bepaald ander nr. als de rest. Obie past er zeker in vind ik. Dan 50 nog. En er worden nog wat lekkere lyrics in gesproken die me wel bevallen haha. Inderdaad, spend some time, vind ik toch wel een van de betere nr's inc. Like toy soldiers mosh en just lose it. One last time is ook wel vet. alleen vaag dat ze hem op Ecore gewoon ecore genoemd hebben.

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

stat quo-> I commit i was gaught in a mixdown commit.
    seeing you the best of me i should have fed you piss :eek: 8)

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, komt vast uit spend some time haha.

19. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    net de clip van game en 50 gezien, how we do, echt vette clip.......ook dre zit derin

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Aftermath is nu eindelijk digitaal geremastered en nu op Super Audio CD te krijgen., Ik ga hem zeker halen! (Alleen jammer dat slechts mijn PC spelertje SACD compatible is)

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina