1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin ook dat de producties van Eminem niet geweldig zijn, dat 2pac album heeft ie helemaal verneukt, alleen "thugs get lonely 2" was een vet nummer.

Op het 50 album wordt maar weinig door Dre geproduceerd, vin ik wel jammer, voor Game heeft ie wel veel geproduceerd......

2. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Joh, hij zit niet te slijmen ook...

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hennesy van Obie en Pac ook niet verkeerd hoor. Leuke aparte beat met die acorion of hoe je het dan ook schrijft. En black cotton. En nog een slecht nr: I ain't scared van eminem en proof. Echt geen leuk nr. Maar ben wel erg beniuwd naar Detox. Maar Dre. produceert ongeveer alles van Em dus ik vind het wel eens leuk als het ook eens andersom is.

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb een snippet van een nummer van detox ..klinkt wel heel gek :)

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een paar oude disses gehoord van Eminemrichting Benzino, onbegrijpelijk dat ie dan met Toy Soldiers komt...

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wie eminem uitdaagt is gek! of dood. Ja van die oude disses zijn echt vet van eminem.

7. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Scarface , Yukmouth , Eastwood , Juvenile , Kurupt , Crooked I , Black Child , Ja Rule , Caddilac Tah ect ......

ik vond die wel goeie counter parts tegen Eminem , 50 Cent , Young Buck enz

8. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    ja nail in the coffin en the sauce zijn echt vette nummers. Goeie mixtapes zijn dat, die van Green Lantern

9. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, net alsof Eminem iedereen aankan, tegen Canibus durft hij niet eens te reageren, omdat hij weet dat hij hem niet aankan. Zo'n nummer als Can-I-Bitch niem ik natuurlijk geen diss. Jay-Z en Nas zouden Eminem ook zwaar nakken in een battle. En vast nog veel meer...

10. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    als je Eminem aanvalt krijg je meteen 50cent en gunit, Game, d-12 en dr dre op je dak. Maar Nas is ook wel errug goed, die had jayz ook wel zwaar gedist.
    Jayz mag ik niet zo, kweet niet waarom.

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

zelfs ben ik fan van shady/aftermath/g-unit.

Maar nas zou zo als hij op die 3 labels zou richten, hun KAPOT dissen..

En 50 zit legende's te jagen, Nas anyone??
    De game zegt daarintegen in een track van hem dat ie legende's met rust laat:)
    Verstandige jongen die game :)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2005
  12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij ook shady/aftermath/G-Unit. Maar ik vind Jay-Z toch niet verkeerd. En nas ook zeker niet. Alleen is NAS nogal stil de laatste tijd he. Is ie soms bezig met z'n nieuwe c.d. ofzo?

13. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    50 heeft de laatste tijd ruzie met iedereen........as ie niet oppast wordt ie niet meer serieus genomen straks

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nou jah, er staan nog altijd een heleboel mensen achter hem. Incl. eminem. Die al 5 of 6 keer best rap award heeft gewonnen. Ik denk dat het wel mee zal vallen. Tenzij eminem ook al zo gaat doen. Maar dat zal wel niet.

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    berrie ik heb het idee dat jij geen hip hop volgt!!??
    alleen datje af en toe een nieuwe clip op mtv ziet van eminem of 50 of snoop of jay.. klopt dat?
    want street disciple is pas uit en dat is nas' nieuwe album met oa. bridging the gap en dat is een hele recente single .

16. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    kheb dezelfd indruk van berrie :)
    vooral toen hij de song van immortal technique verwarde met een trance liedje :confused:

17. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik volg eigenlijk alleen Shady/Aftermath/G-Unit, de rest interesseert me niet zo. Ik geloof wel dat Eminem de beste is en dat er maar weinig zijn die zich met hem kunnen meten. Ik vind alleen dat ie daar bijna totaal niks van laat zien op Encore, maar echt op de Marshall Mathers LP en zeker in die liedjes Nail in the Coffin en The Sauce.

18. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik volg op dit moment vooral Island DefJam (Rocafella , Murder Inc , DefJam , Defsoul)

ik wacht voor Shady/Aftermath wel op de debuut album van ex Death Rower Spider Loc

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net ook Rock City gehoord, oud nummer van Royce 5'9 en Eminem. Toch jammer dat ze ruzie hebben, want ik vond het een mooie combinatie.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Eminem is tegenwoordig zeker niet de beste. Vroeger was ie wel goed, maar tegenwoordig is ie al alng niet meer de beste.

en lmao @ de reacties op berrie

en btw, weet je welke track je moet checken? Malcolm X van Royce 5'9. Mooie d12 diss

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina