1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind eminem zeker niet de beste Nas is zeker beter.
    Als je de beste albums van beide
    voor Eminem : Marshall Matters LP
    voor Nas: Illmatic
    vergelijkt vind ik die van Nas toch nog een pak beter

2. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nas heeft zeker de beste teksten, als zijn cd door dr dre geproduceerd zou worden zou ut echt een topper worden
    zijn teksten
    dre's beats

Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  3. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan word je bang :D:D:D

Nas op Dre :+ Geen goede combinatie, hebben ze 1 keer gedaan op It Was Written, maar het is echt een brakke combinatie, Nas op Dre beats.

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand hier de nieuwe cd van dj mello - 50 cent vs game - battle for the throne al gehoord? Die is echt vet

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is denk ik overdreven, zo goed is Nas ook weer niet, kijk van D12 ofzo is niet zo moeilijk, maar van Em en 50 wordt het toch moeilijker.

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Je DENKT het, Maar geloof me wat shady/aftermath in een 1 track diss't...... doet Nas in 1 punchline;)

Btw: vandaag is IN Heineken music hall snoop dogg en game:)
    wie gaan ernaar toe? ik wou maar de kaarten waren uitverkocht :'-(

7. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Nas is de king _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

wat je ook van nas denkt...Nas is een legende ...iemand die daar niet mee eens is moet nu deze topic verlaten :9

Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nas is overigens wel goed. Maar ik ben toch meer voor Shady/aftermath. Dat zijn gewoon de beste. Neem em en 50. G-Unit!

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand van jullie trouwens G-Unit Radio 8? Dat is echt de ziekste Game-shit die ik tot nu toe gehoord heb. Echt mees-ter-lijk.
    En lloyd Banks is daar in Fly Like An Eagle echt briljant. Echt een aanrader, deze mixtape.

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik ben ook voor shady/aftermath.

Maar je kan de feiten niet onderduiken ;)

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is waar. Maar Murder inc. is toch wel het toppunt van slecht zijn. Ja-rule is toch echt gewoon dom. Het lijkt net ofdat ie kotst als ie rapt. Hij staat namelijk ook als eerst op het lijstje van enemies bij Em en 50. Ik moet er niks van hebben. Maar ja, Nas is verder wel goed. Verder vind ik Jay-Z ook wel dope. Maar ik vind hem er nooit zo als een rapper uit zien.

12. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij gaat het in de eerste plaats niet eens om de teksten, meer om de persoon zelf en de beats en de hele flow die om die persoon heen hangt. Ik heb dat bij Jay-Z niet zo.

13. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nas is overigens wel goed. Maar ik ben toch meer voor Shady/aftermath. Dat zijn gewoon de beste. Neem em en 50. G-Unit!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee bij mij ook niet om de teksten. Terwijl ik toch vind dat Eminem toch wel een van de beste Lyrics heeft. Nas ook wel. En de beats zijn zeer belangrijk waarvan Dre toch el het toppunt is. (About dre, Still dre, The last episode en Nothing but a G thang)

15. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    indeed:) vele beats/lyrics van nas zijn zo enorm goed he. Bij mij staan nog steeds nas en tupac op nummer 1.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.826
    foei, foei, hierbij wil ik voor jullie een permanente ban aanvragen in de algemene hiphop topic :p

Nee, maar echt, in hiphop/rap is lyrics/teksten eigenlijk nog wel het belangrijkste wat er is. Tuurlijk kan jij een andere view hebben en de beats en flow het belangrijkst vinden. Maar over het algemeen gaat het toch om de lyrics, het is zelfs bijna een feit. kom maar, begin me maar te flamen, maar eht is toch zo. En... verbreed je horizon, er is meer op de wereld dan shady/aftermath of een of andere nelly persoon ofzo.

ja, ben een soort hiphop jehovagetuige :D

Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als je niet flowt dan kan je nog zon goeie punch hebben, hij werkt gewoon niet
    dat is alsof je je auto gruwelijk uitbouwd maar vergeet je standaard velgen te veranderen, het hoort bij elkaar, punt uit.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.826
    het omgekeerde is ook waar: je kan wel goed flowen, maar kutlyrics hebben. Dan zeg je eigenlijk niks en heb je geen goeie punches, wat voor rapper ben je dan? Kut.

Ik snap je punt, maar ik heb het misschien verkeerd geformuleerd. Het gaat hun ook wel om flow, maar ook vooral om de beats en het imago. Dit is eigenlijk ook wat 50 cent zo groot maakt. Qua lyrics en flow zijn er velen die veel beter zijn. Misschien maak ik mijn punt nu wat meer duidelijk

19. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    offtopic : is er nog een freestyle topic hier die nog wel open is ?

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die waren volgens mij gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina