1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    The Massacre is HOT. Absoluut. 1 keer geluisterd en het klonk fantastisch. Niet zulke zware producties als GRoDT, gevarieerder, beter.

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik die toch ook moet kopen. Ik vond GRODT al toppie en als deze nog beter is! Eerst maar eens luisteren. Maar 'The Documentary' is echt super. Staan echt knal nummers op. Like father like son vind ik ook een super nummer, en ik kan zo wel doorgaan.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ja in utrecht zit hij ook.

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind the documentary toch beter dan the massacre, betere teksten enzo...

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in ieder geval goeie teksten en lekkere beats. Maar ik twijfel toch niet aan de beats die op 'The Mascare' staan. De nummers die ik er tot nu toe van heb gehoord klinken in mijn oren toch heel goed. Gaat The Game trouwens nog wat singels uitbrengen van 'The Documentary'?

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ja ik geloof dat het hate it or love it was maar da weet ik nie zeker

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik zelf een super goed nummer. Vooral de remix. Komt gelijk iedereen van G-Unit even naar boven. Bij mij staat 'The Documentary' hier lekker op repeat.

8. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin the massacre echt ongelovelijk slecht........waarom zijn er zo weinig beats van dr dre?? Ga em waarschijnlijk niet eens kopen, maar aan de andere kant was het ook geen makkelijke opgave om GRODT te overtreffen.
    MAAR the documentary is echt Dope.....lekkere beats en vette teksten

9. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik las dat dreams ook uitkomt, ze waren de clip al aan het opennemen, met :eek: mya :eek:

'i dream of fucking a rnb bitch'

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik dacht ook eerst dat ik de massacre niet zo veel vond...
    totdat ik ze vaker luisterde maar stuk of 3 tracks zijn eg poep.
    de rest heeft een eige feel erbij, iig bij mij

11. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Massacre zuigt echt hard, misschien 3 leuke nummers.
    Van de Documentary hebben ze laatst 2 videoclips opgenomen en dat zijn inderdaad Hate It Or Love It en Dreams. Trouwens die remix van Hate It Or Love It verneukt em best wel, check die refreinen + verses van de rest van G-Unit, wack!

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    @ Maarten: In Utrecht zit nog een andere dope winkel, Extreme zit aan het einde van de Steenweg. Misschien moet je daar eens ff kijken. Hebben vaak ook exclusive shit.

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat de Documentary teveel minpuntjes had om het zo goed te maken als de rest van G-Unit, We Aint, Don't Worry, matig. Vond Dont need you love, Where I'm From en Special ook niet veel bijzonders, terwijl Where I'm From echt heel lekker klinkt met die beat en Nate Dogg, maar Game weet daar gewoon niet te boeien. Ik vind het wle een goede cd hoor, maar voor mij 3 sterren waard. Ik vind The Massacre echt superdope. Outta Control en When the Guns Come Out, In My Hood, Just A Lil Bit, en de rest, echt vet.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Licht the Mascare nu al in de winkels want ik moet hem echt zo snel mogelijk gaan luisteren. Ik ben echt benieuwd. Mischien dat ik hem gelijk mee naar huis neem. Maar The Documentary is echt dope. Alleen Don't worry vind ik weer minder. Staat nog wel een minder nummer op. Maar lekkere beats etc. D'r staat echt zo'n super grappige foto in het boekje.

15. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    volgens een gerucht hebben game en 50 mot met elkaar

16. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal kloppen die geruchten toch niet.....

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

thanks man:) ik ga er een x een kijkje nemen:)

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind trouwens het beste van Game tot nu toe 200 Bars. 9 Minuten lang rapt ie aan 1 stuk door zonder refrein, het beste tot nu toe vind ik. Church for Thugs is ook fantastisch.

19. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Extreme zit ook in Denhaag , dope winkel , khaal daar vrijwel al mn kleding _O_

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dat ook gehoord ja en het lijkt me helemaal niet gek als dat zo is want 50 zoekt tegenwordig met ongeveer iedereen ruzie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina