1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke, 24 shots album , no mercy no fear, power of the dollar, gangster and a gentleman, geuss who's backr..
    Hij heeft zoveel zonder Dre gemaakt..
    Maar echte klassiekers heeft hij niet, The game met Documentary was instant classic volgens velen.

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Juize FM meldt dat 50 heeft gezegd dat ie waarschijnlijk nog 1 (verzamel) album dropt om aan zijn Interscope deal te voldoen en dat ie het daarna voor gezien houd bij Interscope. Dus ook bij Shady. Lijkt mij.

3. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin veel van die mixtapes nog beter dan the massacre, had ie beter daar meer nummers van kunnen gebruiken

4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ach The massacre is bes goed joh, als je ze vaker luisterd zijn ze wel vet, vooral die refreinen blijven maar in je kop zitten :eek:

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de Massacre wel goed maar veel van die teksten lijken zoveel op elkaar op een paar na. De Refreinen zijn idd wel weer chill.

6. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Mixtape's zijn idd veel beter dan de comerciele "zooi" die hij maakt, hij kan veel beter dan The Massacre, maar doet dat niet.

7. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @DMX, 2 pagina's terug. Nee, niet de nieuwsberichtje. De interviews die gegeven zijn op Amerikaanse radio die ze zelf gegeven hebben.. Ja, ik heb ze op mp3, nerd!

8. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik lees net op de frontpage dat er een 50cent game uitkomt!
    wat vinden jullie daar nou van?

Ik vind het persoonlijk niks om als 50 cent te spelen, ik heb het niet zo op die gast. Ik verwacht ook niet dat het spel enige inhoud gaat vertonen.

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    maar laat die commerciele shit nou net voor het geld zorgen...
    en laten die dre beats nou net zo lekker klinken dat de massa het ook gekke shit vind..

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet wat er mis is met commerciele muziek, als het nou lekker klinkt wat maakt het dan uit of het commercieel is?

11. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Zn comerciele muziek van nu is slechter dan zn oudere muziek , zn lyrics al helemaal..

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, inderdaad. Zouden ze beter gelijk een G-Unit game kunnen maken. Want om alleen met 50 te spelen vind ik ook weer minder. Wel vet als je zo missies uit kon spelen met Buck, Yayo en Banks aan je zijde. Het is wel weer 50 die zichzelf weer in de schijnwerpers laat zetten. Straks moet je in dat spel The game nog gaan afmaken. :eek:

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    wat er mis is met commerciele muziek is, dat de artiesten dan teveel geld krijgen zonder enige inspanning in hun muziek

bijv. je zet bullshit rijmpjes, die nergens op slaan .. op een vette beat

en de mainstream vindt het geweldig, omdat ze de artiest geweldig vinden, is alles cool wat hij doet

dom uitgelegd, maar k hoop dat je het snapt |:-

14. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    prachtig dat je ze op je mp3 speler hebt, toppie. Maar er is meer gebeurd dan dat er op je mp 3 speler staat.

en ga eens leren quoten!

15. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik snap het wel ;)

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mp3speler??
    Wat die artiesten zelf hebben verteld in interviews, dat is te bewijzen dat ze het gezegd hebben met mp3's. Een nieuwsberichtje niet, dat kan opgeblazen zijn door de media.. En dat quoten is op het forum waar ik zit anders, ik zit niet alleen op dit forum met homotjes al jou

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

grappige foto's? vertel :confused:

18. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    zijn album zou alleen de eerste weken redelijk verkoopen ...maar 5'0's 2de album zal daarna vallen als een steen als deze beefs door blijven gaan (keep going lol)

men zegt dat 50 nu ook Dre & Em gaat dissen ...whahaha als ie dat doet dan is ie echt compleet dood ...dan wiklt geen andere label meer en dan dropt ie zijn volgende album op TVT Records

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    In het boekje van 'The Documentary' zit zo'n grappige foto. Daar zie je game aan zo'n tafeltje voor het raam zitten met allemaal van die guns en wiet op tafel. In zo'n klein keukentje. Ziet er gewoon grappig uit.
    @ Gamer: Ja, inderdaad. Als hij Em en Dre ook al gaat dissen is hij helemaal de kanarie.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

waarom zou hij Em willen dissen?:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina