1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    het is tog clickity clank ? ;)

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    crickity crank toch?

3. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Clickety Clank is het. Was dat trouwens de hele songtekst van jadakiss? Sterk hoor, ben benieuwd wat 50 terugdoet. Heeft iemand ook de songtekst van Fat Joe's diss?

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
  5. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dou meij die mar??
    HIJ is ernstig

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind um echt 10 keer vetter als de Frans Bauer versie. Maar je we zijn tenslotte hip hop fans.

7. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

whawhawhwha humor aan top _O_

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Whahaha en zie dat pistool er dan ook n og naast. Stelletje wangsta's :p

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Die van Jada was meer richting de feiten, en jij zei dat Fat Joe met feiten kwam en dat je het goed vond ... nou waar blijven die feiten van Joe dan?

"i see MJ more in the hood then you" zei die

das niet echt een feit ..

maar goed, binnekort meer dissen van Jada en D-Block, hopelijk ook Nas

11. Darkshade

Darkshade Die Maistah Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt bijde geen geweldige track..... In tegenstelling tot een paar die Eminem uitbracht tegen Murdr Inc ofzo...

maar die Dikke Jo's liedje is kwa feiten en lyrics slechter dan die van Jadakiss

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    mjah, Eminem ging ook niet echt hard tegen Ja Rule

Maar die tracks waren gewoon goed, en strak om naar te luisteren (Bump Heads)

Die van Fat Joe vind k gewoon bagger, ja wel grappige lyrics af en toe over 50

Maar niet echt zo van, wow dit is echt hard ... of wow dit is echt vet ..

En die van Jada is gewoon een freestyle, en k vind zn stem ook niet echt cool klinken, en al helemaal niet als ie lacht ... maar die gast komt wel met harde feiten op tafel waar 50 niet tegenop kan

Verwacht maar 1 of 2 tracks van 50 ... en zo'n stuk of 5/6 van D Block ...

K wacht nu eigelijk op die track van Will Smith, waarin hij Eminem disst ...
    Hopelijk wordt dit ook een beef, tussen 2 van de grappigste artiesten ooit :D

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja het is maar of je de stem leuk of niet leuk vind.. Ik snap je wel.. Vind Jada daarom juist leuk.. Je hoort gewoon meteen dat hij het is en ik erger me der niet aan. Will Smith :) die wil ik horen..

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat Will Smith Eminem dissen? Is dat wel zo slim? Ach ja we zullen zien.

15. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    :confused: Will Smith, wat een grap, die laat al ze plaatjes door andere schrijven. Das geen HipHop das gewoon Popmuziek! :+ Ik weet niet welke rapper die gaat inhuren om die diss voor hem te schrijven, nou ja ik kijk er naar uit, oja en FEAR waarom is Eminem een grap? Ik hou niet van zijn commerciele plaatjes al "Just Lose It", "The Real Slim Shady", "My Name Is.." & "Without Me" enz.. Maar hij heeft wel een aantal dope tracks geschreven... _O_

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  16. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    bij een diss gaat het juist alleen om de tekst, niet om de beat, die maakt geen reet uit, ik heb juist liever dat r helemaal geen beat is. Dan versta je het veel beter

17. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    "The Real Slim Shady" en "My Name Is.." waren anders prima nr's hoor, vooral de punchlines in "The Real Slim Shady", die klonk echt lekker en "My Name Is.." was gewoon een introductieplaatje om hem bij het grote publiek bekend te maken, net als Snoop(die van hem heette ook zo volgens mij..) maar dat is inderdaad een commercieel nummer, maar dat neemt niet weg dat 't een kutnr. is|:-

*)

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

Uhmm ... k zei dat ik Eminem GRAPPIG vond, niet een grap vond .. lol hij is 1 van mn favoriete rappers ...

Anyway, Will Smith heeft een ghost writer?? weet niet hoor, hij kwam vroeger wel met een aantal tracks, old skool shit, die waren echt lachwekkend ... weet niet of hij dat nu nog kan ... K twijfel of Eminem nu nog iemand kan dissen, hij is niet meer zoals ie was in TSSLP ...

19. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Offtopic : Bubba Sparxxx is toch de blanke king of the south _O_

ontopic : 50 tekent voor ze dood als ie weer gaat dissen

20. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie nou de vetste beat, tis er zeker 1 van dre. Ik vin die van In da Club, the set up, patiently waiting en die van the realest Killaz erg. Neptunes 'hadden'ook wel goeie, maar hun tijd is al wer voorbij........

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina