1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En THRM wat loop je te zeiken. Je hebt het altijd alleen over die hardcore hiphop en 50 en alles is allemaal niks. Waarom dan niet, omdat het niet hardcore genoeg is? Het zijn toch relaxte albums, dan hoeft het toch niet hardcore te zijn.

Mijn smaak is gewoon een stappie verder, een tijd terug vond ik Nelly dope, nu vind ik Immortal Technique dope..

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ive got my ways ;) .Maar even seriues als je objectief kijkt is g-unit gewoon niet goed natuurlijk hebben ze goede nrs maar dat maakt ze niet in 1x goed.Ik geef toe dat ik iets heb tegen 50, dan bedoel ik vooral de niuewe 50 cent.Ik heb een aantal gast optredens van hem gehoord op VA cds (various artists)daar is ie gewoon goed.Maar op dit moment zingt ie imo meer dan dat ie echt rapt

edit met thrm kan ik praten.Immortal Technique is echt super goed

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Nelly?? :+ kan je g-unit dan vergelijken met nelly? :eek:

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat het meer een vergelijking is......

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    newsflash, je kan meer artiesten tegelijk dope vinden.

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Naja goed ieder z'n smaak.

Maar ik vind G-unit dope als jullie dat maar weten :9 :p

7. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Stunt 101 was goed ...die reply van Yukmouth & Bang Em Smurf & Domenation ook

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind stunt 101 niet echt zo lekker.. Ik vind de D.I.T.C. beats beter maar dat is maar een geval van smaak.

9. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

lol die diss is uber _O_

Nummers van g-unit zoals poppin them thangs en stunt 101 hoor ik nu ineens nie meer van hun de kwaliteit :'-( Dpg unit vind ik ook een zeer vette song

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2005
  10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Nelly kun je geneens rap noemen, lol

dan noem je je smaak 'een stappie verder'

duidelijk een top of the pops groupie

:)

11. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat meer als voorbeeld, van hoever het van elkaar afligt en hoe mn smaak dus is veranderd.
    Ligt in het zelfde straatje, young buck en yayo zijn net zo wack als nelly vindik. Banks is soms nog oke, maar heeft een beetje ene irritante stem, 50 maakt soms dope nummers, maar maakt meestal echt heeeeel slechte shit (Many Men is dope, Hate It Or Love It)
    Lezen is altijd al moeilijk geweest:
    Mijn smaak is gewoon een stappie verder, een tijd terug vond ik Nelly dope, nu vind ik Immortal Technique dope..

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    dus een tijd terug was je een MTV/TMF groupie die naar popmuziek luistert

en nu luister je naar hardcore rap?

hmm boeiend ..

13. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nee luister. Ik ben 10 ofzo weetje. Je kijkt TV, je ziet rap. Je denkt dat is wel cool. Nou wat is de eerste rap wat je op tv ziet, Nelly dus ook inderdaad. Maarja op een gegeven moment ga je je er meer inverdiepen en naar teksten luisteren en dan ontwikkel je je smaak dus...

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Daar geef ik je gelijk in, k vond Nelly's 1e album ook wel cool ... die viel nog wel mee, daarna werd ie een beetje TE pop ... maar in die tijd begon ik pas naar Tupac te luisteren enzo .. dus maakte het nix uit ...

k snap je wel

15. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik Nelly nu nog goed vind, alleen toen. Even voor de duidelijkheid.

16. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik vind Nelly zijn eerste album nog steeds goed, een lekker album blijft een lekker album :).

Massacre is een teleurstelling inderdaad, I'm Supposed To Die Tonight is de enige echte die er bovenuit springt.
    Ik vond album van Lloyd Banks ook niet geweldig btw, van Young Buck was iig stukken beter. Documentary zweeft daar een beetje tussenin.

Goed, vergeleken met een Revolutionary Volume 2. (immortal technique) valt het in het niets, maar zoals maarten zegt: even geen lyrics, gewoon beats, domme teksten en knallen maar :).

@de hardcore hiphoppers; jullie hebben je mening over het gangsta zijn, de top40 gangsta's hebben dat... je komt er toch nooit uit, leg je erbij neer :).

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah maar omdat de massa het de bom vind betekent niet perse dat het goed is.naaturlijk dingen als xzibit zijn goed (en bekend) em heeft links en rechts een lekker nr same goes for dre.MAar er zit zoveel meer achter de bling bling en hip-pop.Ik leer iedere dag nog bij (ask modder-eter ;) )

18. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Jawel, maar G-unit is ook niet puur "bling bling en hip-pop". Jij als echte kenner zou dat toch moeten weten.

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

wo me echte kenner ? LOL no way..En natuurlijk g-unit is niet aleen bling bling etc.En 50 is niet aleen maar slecht (heb hele goede guest optredens gehoord) juist dat gene tussen haakjes maakt dat ik bij 50 zoals ie nu is niet kan warderen.Hij zingt in mijn ogen meer dan dat ie echt rapt.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind helemaal niet dat hij meer zingt als rapt. IK vind hem iig niet zo goed rappen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina