1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Maar waarom! Waarom! Waarom nou toch.... ? Moet goede hiphop, volgens de insiders,de minst inventieve rotzooi zijn waarbij de muziek ondgeschikt is aan het gekaffer?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    lol, leuke discussie over neppe en goede artiesten. Ik denk dat de meeste van jullie zich niet eens echte hiphop fans mogen noemen... ik bedoel, wie van jullie weet wat BDP is zonder het op te zoeken op google? Het klinkt misschien een beetje als een doorgedraaid fanatisme, maar het is gewoon zo dat elke hiphop FAN dat zou moeten weten. Je mag dan misschien een artiest goed vinden, of een paar artiesten in dat genre, maar om jezelf een echte hiphop fan te noemen moet je dieper gaan dan 2 of 3 artiesten. Dit is natuurlijk mijn mening, zoals jullie ook meningen hebben, dus brand er maar op los, het is tenslotte een discussie.

THRM en theonlyego, met jullie kan ik misschien wel praten. Is Immortal Technique het diepste dat jullie graven of luisteren jullie ook naar dingen als Hieroglyphics, Non Phixion, Del The Funky Homosapien, Styles Of Beyond, Arsonists, wordsworth, copywrite etc? Dan kan ik echt fully met jullie praten :)

3. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik ken alleen Non Phixion (erg cool) en de Arsonists (mwah, gaat) daarvan, ben ik nou geen echte hiphop fan?

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat zeg ik niet, dat is een heel ander stuk (ooit vna alineas gehoord ;) )

Het enige wat me pissig maakt zijn mensen die alleen g-unit, eminem en snoop dogg etc. kennen en zich een echte hiphop fan noemen.

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    en dat doe je dan maar lekker in het hiphop topic en niet hier GGGG-UNIT Biatch ;) _0/

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik luister ook alleen naar Shady/Aftermatg/G-Unit maar i noem me geen echte hip hopfan. Maar we zitten hier toch in de Shady etc thread dus dan is het toch logisch dat hier fans rondlopen.

Trouwens, of Eminem nou echte hip hop maakt of niet, ik vind het 1 van de beste, zo niet de beste artiest die er is. En dan interesseert het me eerlijk gezegd geen hol of dat er ook rappers rondlopen die wel echte hip hop maken.

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat bedoel je nou precies met kennen? Het is tenslotte gewoon hip hop. Net als iemand die alleen maar naar Nelly, Murphy Lee en P. Diddy luisteren echte hip hop fans zijn. G-Unit/Shady etc. is gewoon de beste.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    dat is nou precies wat ik bedoel. Hoe kan jij nou zeggen dat zij het beste zijn terwijl je maar 1/100e van de rap game kent. Er zijn genoeg andere acts die er ver bovenuit steken.

9. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan me wel een aardig hiphop kenner / luisteraar noemen ..ik luister van commerciel tot underground

Mike Jones , Scarface , Lil Flip , Bullet ...now they rock !!!!

Bullet is op het Latino Rap Label Double 9 Records (Sub Label van Death Row)

www.double9records.com

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien ook wel. Maar van wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik toch wel de top.

11. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    btw : ik heb een vraag

hoe zit het Met G unit's Spider Loc's website ?? die is nog steeds niet klaar :confused:

btw : ik ken Spider Loc al voor G unit ...toen ie nog bij Death Row zat

12. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    :{ |:-

13. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    O-)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    nouja, ik laat het maar voor wat het is en ga lekker Lord Finesse & DJ Mike Smooth luisteren

15. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand hier die iets gehoort heeft van de release datum voor Busta ??

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Slim plan.. G-unit kan me echt niet boeien.. DITC vind ik veel beter.. gewoon aparte stijl.. Weet jij trouwens wanneer Lord Finesse zn remix Project uitkomt?

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n geweldig nummer vind ik het niet.

19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    De reden waarom ik liever naar Shady/Aftermath/G-Unit luister, is simpelweg omdat het gewoon beter klinkt ... rappers zoals Jadakiss, Immortal Technique en Xzibit luister k ook wel naar, maar die worden me te eentonig ... ook al zijn hun teksten veel beter, mn oor wil ook wat

20. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Xzibit is heel goed te luisteren hoor, ook omdat het lekkerder klinkt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina