1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    hij rapt meestal over dezelfde shit

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
  3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Heb net Mr.Nice Guy gehoord, van Will Smith ...

hij noemde Em wel ... maar dissde hem niet ...

jammer :mad:

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Lloyd Banks wachtend om zijn album te droppen. Hij heeft opdit moment 29 nummers af, maar hij publiceert nog niks omdat er nog veel G-Unit materiaal uit is gekomen of uitkomt. Hij zegt ook dat hij doorgaat met muziek maken totdat er een dag komt dat hij een album heeft met 16 hits. De titel van het album verklapt hij nog niet, omdat de titel te maken heeft met z´n leven en tot het moment dat hij het uitbrengt kunnen er nog dingen in z´n leven gebeuren. Op het album komen ook Eminem en de hele G-Unit crew.

lyrics.nl :{

5. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Maar 't klinkt wel goed!:+

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik hou niet zo van zijn stem. In zijn liedjes tenminste bij pimp my ride is ie cool.

7. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Super commercieel dat wel, maar wel cowl! Humor die vent! :+

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Absoluut, op een gegeven moment maakt ie een dashboardkastje open en dondert het hele zaakje naarbeneden, hij barst een partij in lachen uit _O_ En een humor dat ie heeft _O_

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind het echt een supervet programma, Pimp my ride. Xzibit kan het ook wel leuk. Maar zelf heeft hij er volgens mee helemaal geen verstand van.

10. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Pimp my Ride, sowieso een van de leukere programma's van de afgelopen tijd, leuke crew verder ook!

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja is wel een vet programme ik vin g-unit commercieel nie zoo gewledig maar op hun album staan cker wel vette nummmers en die nieuwe cd van eiminem ook heeeerlijk om naar te luistere:p

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ENCORE is ook niet verkeerd maar ik luister tegenwoordig alleen maar naar The Documtary met het knopje repeat aan. En inderdaad, de crew bij PMR is zeker leuk.

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
  14. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ja ken ik al..

15. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Oud nieuws, hè McRed;)

16. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je alles kennen, om ergens fan van te zijn? Ik zelf noem me een hip-hop fan. Luister voornamelijk 2pac, g-unit, game, west en wat wu-tang shit. Ik luister amper underground shit, omdat ik die commerciele shit gewoon lekkerder vind klinken. De beats van Dre vind ik nog altijd beter dan de beste underground beats. Misschien rappen die personen wel beter (vooral op gebied van lyrics) maar dat boeit mij niet zo veel. Liever een goede beat en een lekker refrein dan diepzinnige teksten.
    Game kan deze 2 dingen aardig coombineren, dat ik vind ik dan ook mooi. Maar slaat de tekst nergens op dan boeit het me ook niet zoveel.

wel iets veel shit :+

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

Aan de ene kant ben ik het met je eens

aan de andere kant, dat is er wat er mis is met hiphop tegenwoordig

18. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Niet zo heel veel.. Maar THE GAME heeft wel gelijk, ik luister voornamelijk muziek omdat ik het chill vindt, niet omndat ik zonodig de teksten moet analyseren. Als je na een Club gaat ga je ook niet na de tekst luisteren dan wil je beetje Dope Muziek hebben en geen Ruige Beats en Diepzinnige teksten. De Commerciele (als je het zo noemd) wordt goed verkocht omdat het super Relaxt is. Als een of andere Undergrounder als Canibus (niet bepaald bekend in Nederland) doorbrak was hij opeens ook Commercieel. Dan krijgt hij dope Beats en gaat het niet meer om de Tekst. Waarom zouden Producers zoveel verdienen als de Artiest al het werk doet, omdat hij die Muziek schrijft. Logisch toch? De Mainstream wil beetje Normale HipHop. Dus niet te diepgaand, gewoon iets dat lekker klinkt!

Als je echt over Commercieel wil praten moeten we maar eens beginnen over Vanilla Ice "Ice, Ice.. Baby!" :cool: Wat een Clown die vent! :+

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  19. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Heeft iemand die clip van Disco Inferno toevallig? Amerikaan uit mijn klas zei dat die nogal XXX-rated was, dat wekt mijn interesse ofc ;).

20. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb hem zo niet: Tip: Start Kazaa. Video - Dsco Inferno! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina