1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    hijs in de avond op MTV, ofdie op TMF ook is, weetikniet.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dit is nou van die ignorant shit. Je luistert amper underground shit, maar je vindt wel dat de beats van dre beter zijn dan de beste underground beats. |:- :confused: |:-

Ga maar eens naar jedi mind tricks' laatste album luisteren en dan stel je je mening over underground beats wel bij

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  3. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Smaak, Smaak, Smaak, Smaak..

SIGH

Gelukkig dat we niet allemaal dezelfde hebben.. zou het forum saai maken..
    Stelletje zeiknesten...

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik zeik dar niet over, tuurlijk mag je ervan houden. Maar hoe kan je zeggen dat je iets beter vind dan iets anders, terwijl je maar een van de twee hebt gehoord? Dat ruikt naar vooroordelen

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Jedi Mind Tricks gebruikt alleen wel een beetje beats die hiervan en daarvan geplukt en gesampled zijn..Ik vind ze allebei goed hoor, Dre en Jedi, maar als het over producen gaat is Dre naar mijn mening toch wel een van de beste, zoneit de beste van deze eeuw. Weinig albums die the Cronic evenaren.
    Legacy of Blood is idd een goed album. Maar we moeten Dre niet met Jedi gaan zitten vergelijken. allebei gewoon goed.
    als je dan zegt beats van Eminem..tja, die vind ik dan wel weer zwaar minder dan Jedi bijv. je hoort ook meteen vershcil als Dre beat voor hem heeft gemaakt.

en idd, als je niet weet wat underground is, ga er dan ook geen mening over vormen. Ik vind zelf juist weer the Game, G-unit, 50 cent etc schrikbarend slecht. Dat is beetje vergelijkbaar met Langefrans en baas b niveau. dat doet toch pijn aan je oren. geef mij dan maar of een echt goede beat, of lekkere underground.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    *Zelf gemaakt, trost!* :D

7. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin sommige nummers van de straatremixes best aardig, leuk
    poeni, sletje, mammie, in mijn buurt

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    dat zijn toch niet titels van nummers he? :confused: |:-

9. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk heb ik niet alle underground hip hop gehoord. Maar wat ik gehoord heb vind/vond ik niet super. Ik kan dan wel alles gaan afstruinen om toch underground hip hop naar mijn smaak te vinden, maar waarom zou ik gaan zoeken als het recht voor mn neus ligt (g-unit, game etc.)

Als ik bepaalde muziek van een artiest mooi vind, dan wil ik het liefst ook nog veel nieuws over hem horen en clips zien op mtv. Dat heb je een stuk minder met echt underground en daarom blijf ik bij game, 50 etc.

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje afgekeken van In My Hood of niet dan ;)

Ik ben het trouwens helemaal eens met the game. Waarom zou ik underground gaan luisteren als ik allang voorzien ben met Shady/Aftermath/G-Unit. Trouwens, vergeet niet dat 50, G-unit en Eminem ook allemaal undergroudn geweest zijn, maar waarom zouden ze dt nu nog zijn. Iedere plaat die ze afleveren voor het grote publiek scoort enorm goed, klinkt lekker en ze verdienen geld als water. Waarom zouden ze nog underground shit uitbrengen. (doen ze eigenlijk ook want ze brengen ook mixtapes uit)

11. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Bah, kazaa, ik boycot kazaa

12. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ls een of andere Undergrounder als Canibus (niet bepaald bekend in Nederland) doorbrak was hij opeens ook Commercieel. Dan krijgt hij dope Beats en gaat het niet meer om de Tekst.

Damnn, echt houd je mond nou maar dicht en ga Young Buck ofzo luisteren. Shit..

13. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    mee eens ....kazaa is Virus Troep

14. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Kazaa Lite Resurrectucion + Norton Anti Virus.. is geen Virusen! :)

15. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog is Kazaa kut

16. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    compleet mee eens _O_

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hou er ook niet zo van. Maar ik heb trouwens net Rhythm/Gangsta: The masterpiece gekocht. Best wel goeie C.D. Vind Let's get blown toch nog steeds het lekkerste nummer.

18. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

tis zeker ene cd waarbij je lekker kan chillen.:) Let's get blown vind ik een Poepnummer. krijg er koppijn van
    i'm threw with you vind ik wel vet ;)

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zeker chill. En er zijn echt een heleboel van die nummers. Echt relaxed. En Oh no met 50 is ook wel vet.

20. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ja idd, heb het album al enige tijd.. Drop It Like Its Hot blijft ook geniaal! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina