1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

:+

Berrie Berrie Berrie tog :+ een ware fanboy 8)

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    weet niet precies, iets met dat Yayo zn rib had weggehaald zodat ie zichzelf kon pijpen ofzo hehe , en dat ze hem in de "projects" van Chicago zouden neerstompen bladidiblabla

wel fokking grappige reactie van Yayo, lachte me rottttttttttt _O_

3. MMaRsu

MMaRsu Guest

Kom op zeg, waarom nou weer Fuck off?

Serieus, er zijn best wat leuke nummers van G-Unit/50Cent/Game ( Young buck album vond ik niet echt interessant ), maar het zijn nou ook niet de beste rappers die er zijn :p. Niet dat hier word gezegd ( volgens mij :) ).

Brooklyn vind ik trouwens een dope mc, aangename nummers.

Trouwens ik kan jullie http://66.230.159.66:8765 < deze > zender aanraden, dope hiphop zender waar ook aftermath muziek op langskomt, vooral street remixes en andere shit. Luister er al de hele dag naar, en heb veel coole shit voorbij horen komen!

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zijn de enige rappers waar ik naar luister, en dat is gewoon mn stijl.
    De rest klinkt gewoon niet echt ... Shady/Aftermath/G-Unit records hebben de beste producers en alles .. alles klinkt gewoon veel beter bij hun, daarom worden ze ook zoveel gehaat, en willen ook veel rappers "down" met ze zijn ...

tis gewoon de dream team

5. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vette zender! weet trouwens iemand hoe je HOT 97 kan ontvangen?

6. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    @ FeaR ...hmm dus jij luisterd alleen naar 50 cent en Eminem ?

ik neem aan dat de meeste hier ook weleens naar rappers van Rocafella , DefJam of zo luisterd...?

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, waarschijnlijk dus ook naar Dre,Stat Quo, Game, Busta en Eve... Zelf vind ik eve wat minder maar de rest ik gewoon fokking de max! Busta vind ik ook niet super.

8. MMaRsu

MMaRsu Guest

Oke dat is jouw persoonlijke mening, maar laat me je dit vertellen als een feit.

Er zijn 20 keer betere rappers dan 50 Cent, Young Buck, Lloyd Banks e.d

Trouwens vond ik Busta's shit beter voordat hij bij Aftermath zat.

Hot97 kun je volgens mij ook via winamp ontvangen, moet je even bij de streaming radio kijken *) .

9. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    dit is een beetje aftermath nieuwsfeitje..maar eh Scott Storch gaat tracks Produceren voor Crooked I :D _O_

hou www.westcoastdynasty.com in de gaten voor die scott storch productie...waarschijnlijk doet Dr Dre ook mee op Crooked I's Boss Music LP

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, tuurlijk zijn er veel betere maar de meeste zijn allemaal underground.

11. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Neuh ... k luister wel naar meer rappers, maar die van Shady/Aftermath is meer mijn stijl ..

Tuurlijk zijn er betere rappers als G-Unit ... maar die klinken niet allemaal zo vet als hun .. degene die ik cool vind zijn Nas, Tupac, Jadakiss, Big L, DMX en Biggie ... mjah .. k zeg ook niet dat ik alleen naar Shady/Aftermath luister he ... goed lezen

12. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hetzelfde als fear, ik ben met Shady, etc gewoon voorzien in mijn muziekbehoeften. En of er dan betere rappers zijn boeit me niet zo, want dat is gewoon mijn smaak niet.

13. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    iedereen heeft zo zijn smaak ..ik luister bijvoorbeeld ook veel naar The Inc , Rocafella , DefJam , Def Sqaud Records (Red Man , Erick Sermon, EMPD) , Death Row Records (nieuwe en Ouwe shit zoals The Cronic...masterlijk album btw) Rap A Lot ect ect

14. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    jij VIND dat ze 20 keer beter zijn, maar hij kan vinden dat Aftermath veel betere rappers heeft omdat hij ze beter vind klinken, terwijl jij anderen beter vind omdat ze volgens jou betere lyrics hebben.

Ik luister naar van alles en het maakt mij echt geen zak uit of ze nou van DefJam, Roc-a-Fella of Aftermath zijn als ze maar goed klinken.

15. MMaRsu

MMaRsu Guest

Ik luister zelf ook gewoon naar van alles hoor, heb albums van 50 cent en the game en alles, ik zeg ook niet dat ze slecht zijn, ik vind veel tracks leuk om te horen!

Wat ik bedoelde dat ze 20x beter waren, ik bedoel meer lyrisch, een hoop lyrics van 50 bijvoorbeeld ( of Young Buck ), zijn gewoon erg makkelijk in elkaar gezet ( niet dat dat een slecht ding is ). Op dat vlak zijn er veel slimmere rhymes en lyrics :).

16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    ik begrijp wat je bedoelt, maar mischien vind hij simpele lyrics beter:).

17. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik wel vind is dat 50's lyrics tegenwoordig veel van hetzelfde zijn. Je hoort hem afgelopen jaar op 3 albums over praktisch hetzelfde rappen en dan op de Massacre krijg je weer hetzelfde.
    Als ik btw even kritiek op de Massacre mag geven: ik vind dat ie This is 50, Ski mask way en Build you up weg had mogen laten. In my hood had vervangen moeten worden door iets dat er veel meer uitspringt als openingsnummer, zoals What up Gangsta, iets dat de titel van de cd meer eer aan doet.
    O en de Hate it or love it remix ook, voegt niks toe, refreinen van Buck Banks en Yayo zijn matig. Origineel was beter. ( _O_ zelfs)

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sh*t man, dat nummer is geweldig. Ik luister er nog steeds continue naar. En in my hood vind ik opzich wel een vet nummer maar hadden ze beter zoiets als Disco Inferno of iet zoals op GRODT What up gangsta.

19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Natuurlijk heeft 50 simpele lyrics ... maar zn flow en charisma houden zn muziek gewoon vet ... Young Buck heeft flow ... mjah G-Unit staat niet echt bekend om hun lyrics, behalve Lloyd Banks dan ...

Zoals Jadakiss zei, 50 had in zn 2e album geen onderwerp om over te rappen, in zn 1e ging het over dat ie 9 keer werd geraakt ofzo :)

Lyrics zijn super belangrijk, daarom luister ik ook naar Nas, Tupac, Immortal Technique etc ... maar soms heb k zin in een lekker klinkend nummer ...

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

waarom horen we zo weinig van Obie Trice? ik vind hem namelijk een goede rapper.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina