1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    @ Gamer: Ik zeg niet dat Sheek zwak is maar zijn disses tegen G-unit wel.

@ The Game: Yeaheah!!!!!!

2. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    nou zeg joepie :{

laat papoose jedi mind trick ghino maar naar nederland komen _0/

3. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat dus egt de verkeerde kant op met mobb deep :'-(
    Eerste album was geniaal, en vanaf toen een dalende lijn erin :mad:

4. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    achja artiesten die de wanhoop naarbij zijn voegen zich toe aan g-unit:)

dan niet te spreke of dr dre. chronic en 2001 blijft geniaal....

5. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt inderdaad wel zo ja, ze hopen met g-unit (en commerciele troep) hun sales omhoog te krijgen... Straks heb je heel groepje die ggggg-unit lopen te schreeuwen. :eek:

G-unit de grond intrappen in hun eigen thread _O_

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik word moe van dat gezeik over G-unit, doe dat lekker in de hip hop thread. Ik vind G-unit cool, ze maken voor mij relaxte muziek waar ik graag naar luister, voor jullie niet maar dat weten we zo onderhand wel. 9 op de 10 post staat in: 'O jee G-unit, wat een shit, geef mij maar echte hip hop"
    Nou dat weten we nu allemaal dus verzin es iets origineels.

7. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    jij groeit ook met de jaren in hip hop en dan ga je denken... wtf g-unit? dat ik dat het beluisteren waard vond.. ze maken wel muziek waar je op kan bouncen maar kom nu ff candy shop???? WTF

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Iedereen mag zijn mening zeggen op forums dus ook over G-UNIT. Wij geven nu een mening over dat mobb deep komt naar G-UNIT dus het gaat niet hele tijd over G-UNIT in het algemeen, hoewel er welleens wordt herhaald.

@ Playa - Precies, ik luisterde eerst ook naar zooi maar heb een tijd terug geleerd dat het onzin is.

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  9. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt meer wat over de kwaliteit van G-unit, tis geen toeval dat de mensen die naar andere hiphop luisteren het "slecht" vind. Het is gewoon mindere hip-hop vind ik. En dit topic toch ook voor om je mening te geven over G-unit...? Of moet ik een apart topic aanmaken: "De G-unit afzeik Thread"

10. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    hold your back bro;) het is slechte hip hop ja. maar goede pop voor de massa peepz.. Hoewel album van the game aardig te pruime was vond ik.....

11. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Album van de Game is leuk, gast heeft goede stem en die lyrics zijn grappig te herkennen uit oude songs (veel quotes)... Tis een betere cd als die van 50 (die ik nooit af heb durven luisteren). Goede producers enz..
    Ik dacht dat the game bij g-unit weg was? iets met de black wall street ofzo? :confused:

12. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    jup die sucker 50 kickte the game eruit, geluk voor de game dat ie bij die losers weg is:)
    en kill als je een keertje wilt lachen met een paar van je matty's check het album van 50 the massacre and be in for a fun..
    en mensen beweren nog dat the massacre een goed album is _O_

13. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    das een van de 100 redenen dat ik nie 50\s nieuwe album gekocht heb haha

ik ga voor Styles P & de nieuwe album van Fat Joe ..en nog voor paar andere albums van oa Busta , Spider Loc en Black Child's debuut album (als Irv die nie weer uitstelt ahaha)

Hood Stock vind ik doper dan G Unit .. nie zo Comercieel , echt straat shit

Hoodstock is een groep waar Black Child in zit en Shadow (een Maat van Ex Outlaw Hussein Fatal)

trouwens , The Inc zit nu bij Atlantic

ff weer ontopic : klopt het dat Ho's a Housewife van Dr Dre in 3 versies is ...want ik heb 2 andere versies en die staan op 2 Kurupt albums , de enne heeft een door Kurupt geproduceerde beat en die andere is het Orgineel maar dan iets aangepast met telefoon gepraat aan het begin en einde enz

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nieuwe album van Fat Joe lijkt me niks. Hij is ook steeds de verkeerde kant op gegaan als je het mij vraagt. Als hij nou gewoon Diggin in the Crates style was gebleven dan vond ik hem wel chill. Enigste album waar ik echt op wacht is de Lord Finesse remix project en nog één van Big L

15. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet ook wel dat G-Unit niet eens vergeleken mag worden met 2Pac en Biggie (dat luister ik ook) , maar ik vind het gewoon erg relaxte muziek om naar te luisteren, muziek waarbij ik denk laat ik es lekker So Seductive opzetten en lekker relaxen. Bij beter hip hop heb ik dat gewoon niet zo, dat luister ik meer omdat ik het echt goed vind. Vooral Ready to Die _O_ en All Eyes On Me _O_

Verder luister ik ook graag Eminem, die ik qua teksten wel sterk vind, al hoor je er weinig van op Encore, maar dat is niet erg omdat het gewoon erg vermakelijk is en lekker om naar te luisteren, en dat is voor mij gewoon het belangrijkste.

Oftewel, ik ga naar het concert van Eminem & vrienden :D

16. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    jep youve got a point there. it's just a matter of taste..

17. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    weet trouwens iemand wat de dvd ''Who dares wins'' van 50 inhoud? Lijkt me opzich wel vet weer een dvd van 50 te kopen, maar heb geen idee of deze goed en of de andere 50 dvd goed zijn.

18. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1

G Unit is naar ogen Pop HipHop , geen Gangsta Rap

over Gangsta Rap gesproken : Crooked I , Spider Loc , Eastwood , Kurupt , Daz ....die zijn strickly street gebleven

19. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem G-unit Wangsta Rap. Ze hebben misschien zelfs nog wel een functie, net zoals Eminem 5 jaar geleden rap populairder maakte bij het grotere publiek (blanken). Merk ik dat veel Breezahs 50 cent "goed" vinden. Zo was candyshop een veelgebruikte msn naam een maandje geleden (ze wisten geeneens wat 50 bedoelde met dat liedje). Maar het klonk goed (beetje pop-achtig), en alles wat zo klinkt verkoopt.

20. what a f*ck is G-unit eigenlijk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina