1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    en de echte rappers verkopen bekant niks ...snik snik

Interscope is de Sovjet Republiek onder de Labels , ze weten wel te domineren en labels als Atlantic kunnen daarom nie groeien

2. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt 10 jaar op een onbewoond eiland gewoond?
    Zoek ff op google, of kijk op www.g-unit.com (zal er wel zijn)

3. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    maar zou jij als jij in 50's plek stond niet zulke muziek maken als het zo goed verkoopt? ok het is crap music. maar hij verdiend er miljoenen mee dan hou je er niet zomaar mee op.

4. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook bang voor het nieuwe album van Dre, Detox (wanneer komt ie??).
    Heb zo'n gevoel dat 50 cent er weer zo nodig op moet, omdat die gast gewoon verkoopt bij het grote publiek..

5. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    en de grote massa vergeet ff te kijken hoe Common of Crooked I of Ice Cube of Kurupt of Daz of zelfs meer onbekende mc's klinken

6. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    off topic : sorry voor de spam mensen ...sorry

On Topic : als dat gebeurt boycot ik Dre , ik wil Snoop , Daz , Kurupt , Crooked I , eastwood , the Game , Yukmouth (fuck dat die beef heeft met dre enz ...ik wil hem op detox :p) , Soopafly , RBX , Warren G

kortom ....Detox moet Death Row Style klinken .... zeg maar The Cronic 3 (Suge heeft Dre Tracks thuis liggen die bedoelt zijn voor Cronic 2)

7. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan hij veel beter, maar doet hij het daarom wel 8)
    Want zen album power of the dollar, was minder populair. Maar beter als GRODT, volgens mij heette dat liedje : "How to Rob". Wel aardig liedje.

Maar ik zou inderdaad hetzelfde doen als 50, f*ck the music, give me cash!

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Das al zo vaak gezegt.Jammer dat iedereen die roept hip-hop leuk te vinden niet veel verder komt dan 50 (wat in mijn ogen gewoon pop met een hip-hop sousje is)hip-hop is zoveel meer maar ach luister wat je leuk vind (alleen jammer van het onterechte labeltje)

9. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daz?? Heeft die niet nog steeds een beef? Of loop ik weer 6 jaar achter :cool:
    Voor de rest goede line-up, bel Dre zou ik zeggen!

10. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    zoals je ziet : WestCoast ;) ik kies zelf geen side in deze rapgame , want je ken die gasten die xtreme in 2 Westside of Eastside zijn en dus knettergek zijn geworden

ik heb Liever geen pac op Detox omdat dat on respect vol zou zijn (mijn mening)

Daz beschouwd Dre als zijn Mentor en Daz heeft een aardige Flow

nou Snoop & Crooked I (vooral crooked I) hebben een goeie Flow , al vind ik Snoop vroeger beter , ik vergat bijna Xzibit & Kokane & Spider Loc , die mogen er ook nog wel bij , C-Bo (Legende ...weet nie of hij beef heeft met dre) mag er ook bij ,

meschien een Southside Rapper of zanger er bij , ik kan natuurlijk een van de beste en hardste mc's van de Westskust nie vergeten , de Super Crip himself : Jayo Felony (zit in Riffleman , een group waar Kurupt , Mobb deep , jayo en nog paar YA Ridaz members in zitten ....koop of download die YA/Rifleman mixtape mensen , ge zult geen spijt krijgen)

als jullie nog artiesten hebben , roep maar ;)

11. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten tijde van 2001 (het album dan ;)) had Dre tog beef met Daz.?

Ga hem gelijk "kopen", thnx voor de tip _O_

12. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    50 is GET RICH and stopped trying... i rest my case;)

13. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    inDAstreets.net "Word From DA Streets" - 6/01/2005 "This just in! Straight from DA Streets. Last night at Club Chi's in Hollywood Yuk's Mouth (no pun intended) appearentlty caught up to him when Spider Loc (the newest member of 50Cents Group G-Unit) Greeted him in the club with a old fashioned Fist Fight & and Chain Snatching. It appears after all of Yuk's tough talking on Mixtapes & records He was confronted, and his entourage of killaz didnt seem to materialize. Witness to this event include many of Hollywoods/ Music Business Elite including Alex Thomas, Suge Knight, Rapper Vietnom, and others. We will (inDAstreets.net) shortly have a picture of Spider with Yukmouths Chain for your viewing pleasure. Yukmouth was also said to call Spider this morning and apologize to him and all of G-unit for all of the disses and offered Spider Loc $1500 to get his chain back. In My opinion Yuk should have came to the West Coast Peace Conference and stopped coming with all them diss tracks. OUTRO --- copyright 2005 inDAstreets.net

''I'm a DoggPound Gangsta DPG''

En om af te sluiten nog een filmpje:

http://www.king5.com/perl/common/video/wmPlayer.pl?title=www.king5.com/ki_053105snoopfight.wmv

dont fuck with the dogg ;)

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  14. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Wat heeft Kurupt toch een rotkop :).

15. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Trouwens, anger management tour in NL... interessant :).

16. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    alsof 50 die nie heeft , Kurupt kan beter rappen dan 50 ooit kan/wil

nog ff over die snoop dogg gevecht , tis die gast zijn eigen schuld , je moet ook nie het podium bestormen !!!

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  17. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga naar het concert 6 september:D

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je kaarten halen? en hoeveel kosten ze;)

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben vanmorgen om kwart over 8 voor de deur gaan liggen bij het grootste postkantoor in de stad, en om 10 uur heb ik kaartjes gekocht voor 51 euro.
    Je kan ze ook op internet bestellen maar dan kosten ze 70/80 euro.

20. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    oo ma 51 euro:) was het druk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina