Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Denk je nou echt dat ie zomaar ergens anders aan de bak kan met al die beefs van hem? ik dek het zelf dus zeker niet.

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik wou dat ik je gelijk kon geven maar 50 is gewoon bij de massa (meestal domme mensen) erg in de trek. Labels zien in hem geld dus hij zal er weer bovenop komen. jammer |:-

3. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Wat nou domme mensen? Je muziek is gewoon een kwestie van smaak niet van intelligentie. :{

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Stel je niet zo aan. Ik zei meestal domme mensen. Ik ken genoeg mensen die geile op die muziek omdat ze het "ruig" vinden.

5. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    nou nee

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dan nog, ken jij het merendeel van de mensen die G-Unit luisteren? Vast niet, dus kun je er ook niet over oordelen. Al moet ik wel zeggen dat ik de een van de enige in de omgeving ben, maargoed, dat komt vooral vanwege de opkomst van dat belachelijke hardcore en mensen die zichzelf 'nazi' noemen en 'niggermuziek' verachten.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja oke maar voor de mensen die ik ken dan. Iedereen ken ik natuurlijk niet ;)
    Waar ligt Alphen a/d Rijn vlakbij dan? Zat eerst ook op een school waar bijna alleen maar Hardcore mensen zaten. Bleef gelukkig wel mijn muziek luisteren.

8. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat denk ik niet. Dat weet ik wel zeker!
    Die gozer verkoopt fucking goed (daar kun je niet om heen). Er valt heeel veeel geld aan 50 te verdienen en ook al heeft ie 100 beefs, het geld maakt het bij de meeste platenbazen wel goed.

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    O toch niet :cool:

Alphen a/d Rijn ligt op 30 km van A'dam.

10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg kan hij wel ergens anders aan de slag, bij elk platenlabel dat veel geld wilt verdienen.
    Denk trouwens niet dat ze er uit worden gegooid, ze brengen allebei veelste veel geld op. Ze lijken wel gek bij Interscope. Dre en Eazy verdienden ook bakken geld aan hun beefs :9

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet dat er zo postitief gedaan wordt over Game omdat ie 50 uitscheld. 50 wordt hier meestal een grote praatjesmaker genoemd, die mensen alleen weet te dissen dmv van praten in interviews en na een nummer. Maar Game is pas zielig: die laat eerst een tattoo van een vlinder zetten als teken van een nieuw leven zonder beefs; een maand later schreeuwt ie op het podium fuck 50 met zijn zoontje op zijn arm die absoluut geen crimineel mag worden maar een dokter ofzo, want ja Game is zelf gangster en dat mag zijn zoon echt niet worden. Nou, complimenten voor de opvoeding zou ik zeggen.
    En dan loopt ie wel geel cool G-unit voo ratten uit te schelden etc en hij doet net alsof hij de westcoast in zijn eentje heeft teruggebracht op de kaart, maar zonder Dre en 50 was hij echt nooit bekend geworden, laat staan een album als de Doumentary maken. En als je dan zegt dat je het allemaal alleen doet, dan snap ik best dat 50 pissig wordt want zijn invloed is echt wel duidelijk te horen op het album en zonder Dre was het helemaal niks geweest.

Praatjes vullen geen gaatjes.

uitdrukkingen zijn cool :D

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    *Gaat naar The European Management Tour 3 op 6 september in de Arena. :cool:

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
  14. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    amen.

ik ga in ieder geval wel naar 50 en NIET naar the game.

Can I change my name? :9

15. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik snap niet waarom ze nog die clips nog uitbrengen terwijl ze elkaar niet uit kunnen staan?

16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    waarom game is een dope rapper doper dan 50. ik kies gewoon geen zijde en blijf alle muziek luisteren wat voor beefs elke rapper ook met elkaar heeft

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    1. die vlinder op zn wang stond niet voor 'een leven zonder beefs' ..
    2. en wat dacht je van 50's opvoeding .. hij stopt zn zoontje gewoon ergens weg alsof het niks is ...
    3. G-Unit zijn ook ratten ...
    4. The Game heeft 50 niet nodig, voordat hij bij G-Unit werd betrokken had hij al te gekke nummers waarmee hij de mixtapes domineerde ...
    5. Dr.Dre heeft The Game gemaakt en bekend laten worden .. 50 niet
    6. The Game schreef 50's lyrics in 'How We Do'
    7. The Documentary is volgens vele hiphop heads een klassieker (Scott Storch bijv.) .. The Massacre word door vele hiphop heads uitgelachen en als frisbee gebruikt op het strand .. zomer komt er weer aan

:)

"Game Time" - Dr.Dre

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    daimn the game moet wel een pijne ass gekrege hebbe van jouw zeg :eek: kontekruiper :{
    en zeg niet dat ik een 50 fanboy bent want 50 is kut:)

19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

zegt iemand die zichzelf Bonafide Hustler noemt ...

als je nix beters te zegge hebt de volgende keer, hou dan gewoon je muil

20. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    beetje chille he baby boom

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina