Ik snap niet dat er zo postitief gedaan wordt over Game omdat ie 50 uitscheld. 50 wordt hier meestal een grote praatjesmaker genoemd, die mensen alleen weet te dissen dmv van praten in interviews en na een nummer. Maar Game is pas zielig: die laat eerst een tattoo van een vlinder zetten als teken van een nieuw leven zonder beefs; een maand later schreeuwt ie op het podium fuck 50 met zijn zoontje op zijn arm die absoluut geen crimineel mag worden maar een dokter ofzo, want ja Game is zelf gangster en dat mag zijn zoon echt niet worden. Nou, complimenten voor de opvoeding zou ik zeggen.
En dan loopt ie wel geel cool G-unit voo ratten uit te schelden etc en hij doet net alsof hij de westcoast in zijn eentje heeft teruggebracht op de kaart, maar zonder Dre en 50 was hij echt nooit bekend geworden, laat staan een album als de Doumentary maken. En als je dan zegt dat je het allemaal alleen doet, dan snap ik best dat 50 pissig wordt want zijn invloed is echt wel duidelijk te horen op het album en zonder Dre was het helemaal niks geweest.
Praatjes vullen geen gaatjes.
uitdrukkingen zijn cool
Laatst bewerkt: 13 jun 2005