The Game - 300 Bars N Runnin komt er bijna aan .. 50 word hard gedisst ... wat gaat hij doen, laat ie weer andere gasten voor hem dissen terwijl hij het refrein zingt wat een nep-rapper zeg ... je zal 50 Cent NOOIT 300 bars .. wat zeg ik .. 200 Bars achter elkaar horen rappen .. hij heeft al moeite met 16
1. gay .. mjah boeiend eigelijk, ik kijk niet naar uiterlijk ... als we dat toch gaan doen, weten we dat ze allebei even lelijk zijn .. ok 50 Cent ietjes lelijkerd 2. ja muziek voor The Game maken, geloof je het zelf? Iedereen met een goed stel hersens weet dat The Game een betere MC is dan 50 Cent .. muziek maken, sinds wanneer produced 50 dan? sinds wanneer is 50 Cent goed genoeg om een ghost writer te zijn haha kom op man .. 3. geld maakt de rapper niet Joe Budden disste heel G-Unit kapot .. wat was G-Unit's reactie? "Nigga aint selling records, he broke" ...het is nog altijd HIPHOP .. je weet wel .. MUZIEK ... waar het gaat om woordspel .. flow etc .. niet een 'wie het meeste geld op zn bankrekening heeft, wint' spelletje .... waar gaat het heen met rap .. 4. G-Unit Radio Mixtapes zijn gewoon mixtapes waarin rappers van G-Unit te horen zijn .. kun je amper mixtapes noemen .. Bijna op elke mixtape van een New York DJ (Clue, Kay Slay, Whoo Kid) zag je wel een aantal tracks van The Game ... waar zag je 50? 5. Destijds hoorde hij bij de click .. tjah wat verwacht je anders ... 6. Zie nr. 2 7. Een classic als het gaat om verkoopcijfers ja .. K zeg niet dat het een slecht album was .. maar als je een beetje nadenkt .. zag je dat 50 Cent NA dat album .. zwakker werd, en steeds slechtere lyrics begon te schrijven .. The Game's 1e album is nu al een tijdje uit, en hij domineert nog steeds mixtapes .. komt nog steeds met goeie lyrics .. laten we het niet over 300 Bars n Runnin hebben ..
Waarom schrijven ze teksten voor elkaar -.-'? En waarom staat mijn posts teller al sinds jaar en dag vast op 152 ?
Volgens mij omdat je in dit forum er niks bij krijgt. Ik post namelijk ook (bijna) alleen maar hier, en mijn aantal posts is in 1,5 jaar ook maar met 10 gestegen ofzo.
'The Massacre' was gewoon een blunder. Game liet wel zien hoe het moest. En net ofdat 'The Documentary' grotendeels te danken was aan 50. Dre weet wel beter. Ben benieuwd wanneer ze 50 van Aftermath kicken. Ik heb niets tegen 50 maar ik vind hem gewoon veel verslechterd. Ik hoop dat hij de draad weer oppakt met G-Unit. Kijk, Get Rich or die Trying was gewoon een superalbum vond ik. 'The Massacre' was echt gewoon het tegenovergestelde. Nummers als Candy shop die hij als single op de markt bregt is gewoon TE erg. Dat is gewoon geen Hip Hop meer. Just a little bit was ook niks voor mij, maar daar zijn de meningen waarschijnlijk over verdeeld. Game z'n singles zijn tot nu toe allemaal top. Z'n lyrics zijn in de loop der tijd ook flink verminderd. Dat is jammer. We wachten inderdaad op Game's album en gaan kijken wat hij ervan bakt. Maar ik vind Game gewoon van een hoger niveau en ik heb dan ook goeie gevoelens voor een nieuw album. 50 mag eens flink onder z'n r**t geschopt worden maar mensen van Murder INC, Terror Squad en D-Block gun ik niks. Die mogen er nu in ieder geval niet met de prijs vandoor gaan.
GRODT was zeker geen super album. Vond het meer een "niet erg album om naar te luisteren". Een super album is bijvoorbeeld een album van L met lifestylez.
Wat nog zieliger is, mensen die The Game haten omdat 50 Cent hem uit G-Unit kickte .. omg wat een groupies ...
wanna rhyme like LLoyd Banks repeat after me 'ima g unit toy soldier on sesame street doing voice overs' bitch ass ***** need a rhyme dictionary to rehearse his lines sound like oscar the ?grounge? with them nursery rhymes we was in the studio when i first got signed he got stock so he call 50 trying to borrow some lines thats the wrong ***** when u need help with ur rhymes all he gon' tell u is say G unit 1 more time wahahahaha Lloyd Banks owned G-UNIT OWNEDDDDDDDDDD
Man die eerste 100 bars zijn echt gruwelijk en dan moeten er nog 200 komen. Ik (g-unit fan) kan niet wachten op de rest in goede kwaliteit zonder dj erdoorheen. Hopelijk komt er ook een songtekst bij ergens. Maar hier kan echt geen G-Unit tegenop. Alleen Banks denk ik maar dan moet ie ook minstens 200/300 bars uitbrengen en moet ie aan 1 stuk door het niveau halen van Fly Like An Eagle (g-unit radio 8, beste verse van Banks ooit imo). Zoniet, dan wint Game deze beef met gemak, want hier komt echt geen I run NY tegenop.
I don't need 50 cent my niggass make collect calls ooooo diss las net ergens dat Lloyd Banks al een reactie heeft gelekt op de radio ofzo .. zo fucking snel al
300 bars n runnin. Dit is de hele track, 19 minuten lang. Ik vind het nou niet echt gruwelijk ofzo, maar Game>>G-unit. Die DJ is zwaar irritant zeg :{
'After Get Rich or Die Tryin we thought 50 was hot, now the same nigga wanna take us to the candy shop' Hard hoor, maar die dj is idd heel irri en ik zou ook wel graag de songtekst erbij hebben.
300 Bars - The Game Hij is wel lekker hoor. 18 minuten mixtape waarin hij G - Unot onderuit haalt, en ik moet zeggen. Het klinkt lekker, flinke punchlines. Ja, het is een beetje herhalend. Maar zou het Gorilla-camp een antwoord hebben? Zo ja? Krijgen we dan nogmaals eentje van 300 bars of maken ze zich er gemakkelijker vanaf? voor The Game..
Oh kom op, Rip the jacker is bagger. Op Genabis en Showdown at the Gallows is de rest niet om aan te horen -.-'