hahahaha, ben jij mn buurman of iets dergelijks? Je praat alsof je me zo goed kent.
Als er hier iemand een nep hiphop lover is, ben jij het dan wel. Dat kan ik ook wel zeggen. Ik luister er zeker veel naar en naar veel verschillende acts. Misschien doe ik wijs, maar ik doe me zo wijs voor als ik zelf ben. Als ik dus wijs lijk voor jou, blijkt hieruit dat jij zelf niet al te snugger bent.
Ten tweede, hoe weet jij dat ik niks origineel koop? Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik meer origineel heb dan de meeste mensen die hier naar hiphop luisteren. Ik heb zelfs dvd's van artiesten die ik goed vind (nas).
En als laatste: Voordat je commentaar levert op mijn wijsheid zou je eerst eens op je spelling moeten letten, want die is niet echt geweldig te noemen.
Edit: Waar sloeg dit eigenlijk op? Ben ik een nep hiphop lover omdat ik niet van g-unit hou(d)?
En om maar even door te gaan: Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat ik een grotere hiphop lover ben dan jij. Vraag maar raak bij mensen als jasnba en the only ego op dit forum en je zal het horen.
Laatst bewerkt: 22 jun 2005