1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Em, kiest hij voor G Unit of blijft ie ook nog voor The Game producen?

dan hoop ik dat ie voor g-unit kiest

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    omdat iedereen 50 haat ga ik hem niet ineens haten ofzo ik vind zijn muziek dope en dat zeg ik gewoon. hoewel 50 me geen kont kan schelen ik hoop dat young buck en Lloyd Bank$ niet er onder lijden

g-unit's hoop is nu dan ook gevestigd op album van yayo. als die niks word is het langzamerhand afgelopen met g-unit wat ik heel jammer zou vinden :'-(

3. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Iemand The Warning al gehoord van 50Cent en The Game..

" Ill destroy Em and everyone who love him " 50cent..

Want een ******pussy, hij disst Em terwijl hij hem groot heeft gemaakt. The Game heeft nu ook weer beef met 50cent als het goed is.

4. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Em hoeft niet Eminem te betekenen , meestal bedoelen ze Them er mee , maar dan in HipHop taal :p

www.spiderloc.com

Spider Loc's website is terug online mensen , samen met Kokane is hij de enige waar ik om geef in G Unit , meschien ook Young Buck als ie Game nie zou dissen en meer mensen die ik lief heb

moet ff AM7 (Webteam) bedanken voor weer een top lay out van hun , ze restylde Kurupt (www.youngotti.com) website al , en Death Row Records (www.deathrowrecords.net) en nu moeten ze ook BlackWall Street / DPG aankomende Talent Young Eastwood (www.youngeastwood.com) website nog verbouwen want die is nie geupdate meer :mad:

Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    jij loopt een beetje achter, Game heeft zelfs al een hele mixtape vol met disses richting het g-unit kamp. "Someone must've told him steroids wasnt a drug" lol

En dan die andere gast op Poison Bananas: "You G-Unit ninja turtles cause your leader is a rat"

heerlijk, maar dat komt ook vooral omdat ik al tijden tegen g-unit ben. }:]

6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    modder-eter = een nep hip hop lover. hij luisterd er veel naa maar koopt niks orgineel en maar wijs doen..

nuff said

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    hahahaha, ben jij mn buurman of iets dergelijks? Je praat alsof je me zo goed kent.

Als er hier iemand een nep hiphop lover is, ben jij het dan wel. Dat kan ik ook wel zeggen. Ik luister er zeker veel naar en naar veel verschillende acts. Misschien doe ik wijs, maar ik doe me zo wijs voor als ik zelf ben. Als ik dus wijs lijk voor jou, blijkt hieruit dat jij zelf niet al te snugger bent.

Ten tweede, hoe weet jij dat ik niks origineel koop? Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik meer origineel heb dan de meeste mensen die hier naar hiphop luisteren. Ik heb zelfs dvd's van artiesten die ik goed vind (nas).

En als laatste: Voordat je commentaar levert op mijn wijsheid zou je eerst eens op je spelling moeten letten, want die is niet echt geweldig te noemen.

Edit: Waar sloeg dit eigenlijk op? Ben ik een nep hiphop lover omdat ik niet van g-unit hou(d)?

En om maar even door te gaan: Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat ik een grotere hiphop lover ben dan jij. Vraag maar raak bij mensen als jasnba en the only ego op dit forum en je zal het horen.

Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  8. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    |:-

Sukkel...lul niet zo loos.

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    modder-eter is een WIGGER. me = puro negro. dus kom jij niet wijs prate dat ik er niks van weet of die shit

tuurlijk iedereen mag hip hop luisteren. maar kom niet wannaB wijs praten dat ik er niks van weet.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Colin Powell ook en volgens mij weet die nou ook niet veel van hiphop.

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? |:- |:- |:-

11. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    niks check mijn laatste zin dat ik zeg dat het niet voor een bepaald huidskleur is. omdat iedereen er naar mag luisteren.

ma ok ok no spang hoop ik :eek:

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    no shit, maar ik wil nog steeds weten waar die comment van jou nou op sloeg.

13. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    who gives a fuck about race , ik heb een grote gemixte fam , van indonesie tot curacoa en Nederland , shit who cares ?

maar goed , terug on topic : Yukjmouth & The Game moeten samen een diss opnemen

14. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag kutdag gehad en ik moes op iemand afreageren :eek: dat was het eigenlijk wel ;)

ik hoop dat mobb deep zich ermee gaat bemoeien

15. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Zeg dat dan gewoon :p

16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
  17. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    meneer aardappelhoofd van toy story!!!!!!!

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Nieuwe single van The Game

Put You On The Game (produced by Timbaland)

19. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    jammer ik had higher echt zo graag als single gezien man.

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Er is iets mis met die beat van Higher

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina