1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is wel heel voorbarig. G-unit wordt vooral geluisterd door de mainstream en daar zullen de meesten niet eens van 300 bars gehoord hebben. Ook heb ik ergens gelezen dat als Yayo's album flopt dat dat dan het einde van G-unit is. Ten eerste: geef me 1 reden waarom het zou floppen na de successen van Banks en Buck en de eerste 3 singles die ontzettend populair zijn op dit moment. En zelfs al zou ie tegenvallen (ik zou het niet eens hebben over floppen), dat betekent echt niet het einde van G-unit, want er wordt voor het gemak maar even vergeten dat 50 een enorme film over zichzelf aan het opnemen is (waardoor ie zich volgens mij ook niet teveel met Gayme bemoeit), Banks en Buck weer bezig zijn met soloalbums waar ik na de debuutalbums veel vertrouwen in heb en dat M.o.p en Mobb Deep zojuist bij zijn G-unit zijn gevoegd. ( waar ik overigens nog nooit wat van gehoord heb, maargoed, dat boeit niet)

O en btw, THRM, waarom hoop je dat Eminem voor G-unit kiest? Zeker omdat je Eminem een kutproducer vind?

Wie trouwens interesse heeft naar de songteskt van 300 bars: ga naar google en typ in 300 bars n running lyrics en klik op de link naar D12world.com (of d12online, klik op welke je het eerste tegenkomt)

Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  2. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Vetste track van album imo.

3. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Btw, kent iemand het nummer dat bij de 2e beat uit 300 bars hoort? (tijdens het stukje: "Sell records but a G-G-G? u not!")
    Zeer strakke beat.

4. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O en btw, THRM, waarom hoop je dat Eminem voor G-unit kiest? Zeker omdat je Eminem een kutproducer vind?

you guessed it!

5. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Hoeso mis?

6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    nah ik vind hem juist heerlijk pompen door me speakers! dope beat!

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Omdat je nooit Mobb Deep luistert weet je dat niet, maar het is Mobb Deep - Shook Ones PT 2

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ok thnx.

9. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    volgens geruchten zou Young Buck terug gekruipt zijn naar of UP Records (Juvenile / Atlantic Records group

of hij is weer terug thuis bij Death Row (ja mensen , Young Buckie heeft een aantal maanden bij Death Row gescheten) tot dat hij bij G Unit kwam , en Juvenile & Suge hem moesten laten gaan

van mij mag ie terug naar de UTP Crew , vind hem toch nie passen in G Unit

zijn Death Row / Juvenile dagen waaren veel beter

die calabo's als UTP Crew ownen G unit

oh ps : meschien UTP / Atlantic of anders (zoals Juvenil's nieuwe groep waar hij gewoon producer van is dus niet de kleider of in het team zelf , Partner N Crime) Tekent hij bij UTP / Rap A Lot Records

ik vind alles beter dan dat Young Buck bij G Unit blijft , ik wed zeker dat niemand hier ooit zij Pre-G unit tracks heeft gehoort ??

O-)

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Kennen jullie trouwens al de nieuwe van Spider Loc en Young Buck? Dope shit hoor.
    Check www.gunitworld.com maar, gewoon linkermuisknop en hij speelt em.

11. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik persoonlijk erg foktop vinden. :mad:

12. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    eh ge bedoelt www.spiderloc.com

gemaakt door Death Row Records in house webteam : AM7 Ge spreekt het uit als : AM SEVEN)

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij bedoeld de sheek louch diss van spider loc en young buck;)

14. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    maar je moet wel ff zijnb website checken , zijn forum komt er aan

ps : weer een dope design van OneOOne (Voorheen AM7 aka AM Seven)

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Young Buck gaat helemaal nergens heen, hij weet dat ie nergens zoveel kan verdienen als bij zn holmaatje 50 Cent ... en vooral als zn 2e album uitkomt

16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    iemand out of control van 50 cent en mobb deep gehoord? vette shit hoor:)

17. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ja kheb em ook gehoord, is idd wel dik.

Maar I don't want no problems van Spider Loc en Young Buck vind ik beter.

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    mwah die vond ik nie echt. maar die out of control refrein vind ik sowieso dik. 50 is kut in verses. maar een hook kan ie als de beste writen;)

19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    wat is er zo 'dik' aan? Mobb Deep is echt wack de laatste jaren ... 50 let k niet eens meer op, die gast rapt altijd over hetzelfde ... enige wat vet is is de beat ..

die van Spider Loc en Buck is veel vetter ... gaat tenminste nog ergens over

20. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Kan iemand mij vertellen waar of hoe ik aan 100 Bars en 200 Bars van The Game kan komen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina