1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
  2. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    blablabla kut topic

/Mod Waarschuwing voor jouw.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2005
  3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Dre is minder geworden met enige uitzondering op Game's album

ik hou nu meer van Kanye West Beats en Mark Sparxx (of Sparks) beats ...die aanwinst van Kustapo/DPG is echt goed , die gast kan zelfs de meeste top producers gaan verslaan !!!

www.kustaporecords.com

Nieuwe HipHop Beef ?

G Unit VS Kustapo/DPG/Dogghouse (Kurupt , Daz , Snoop) , Kustapo is het label van Kurupt , DPG is van daz , Dogghouse is van Snoop

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hoge verwachtingen voor Dre's album. Beats zullen wel zwaar dope worden. Teksten weet ik niet. Heb Dre's teksten nooit echt super gevonden. De teksten passen wel bij hem vind ik maar beetje droog af en toe.

En als Jay-Z zich er nu ook al mee gaat bemoeien kan het wel eens wat worden. De diss vind ik niet super. Ik kan echt naar 300 Bars blijven luisteren. Ik vind hem echt zooo goed.

5. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dubbel. :{

Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik hou meer van wat oudere beats. Beats zoals die is in hieroglyphics - undisputed champs of big l - i don't understand it. Ik luister erg makkelijk naar wat finesse heeft gemaakt dus mijn voorkeur ligt toch wel in het D.I.T.C kamp. Ik vind deze beat niet irritant. Vind hem wel lekker klinken maar niet meer dan dat.

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  8. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik werd niet warm of koud van 300 bars. ik had zoiets van: ''to the point''. Hij lijkt wel een wijf, die kleppen ook teveel en doen te weinig. Nummertje van 19 min is mij iets te lang.

Hij had beter wat tijd kunnen steken in dat nummer met R kelly. De helft van zn lyrics komen rechtstreeks uit ''how we do''

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  10. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    I don't want no problems, uh uh I don't want no problems.. Lekker nummer man :). Die mixtape shit van Buck is trouwens ook hard, Kill 2 Birds, Pop That Booty, Died and Came Back..

Op sommige van die nummers heeft Buck nog zo'n jong stemmetje, maar op zo'n Poppin Them Thangs remix heeft 'ie dat ook, terwijl hij op het originele Poppin Them Thangs weer een normale stem heeft, hoe kan dat dan? :p.

11. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die 'jay-z' is dat niet, dat is iemand anders Angelos ofzo..

12. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    |:-

Dré geen goede lyrics:confused: Ga jij even gauw nogmaals luisteren, Dré Day, Big Ego's, Still D.R.E. is egt vette shit

13. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind de lyrics van Still Dre niet echt super. Past wel bij hem etc. maar ik vind het niet super.

14. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zo zijn eigen smaak toch

ik vind de beat van Dre sowieso wel lekker

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dre staat nou niet echt bekend om zijn goede lyrics. Van mij mag ie gewoon stoppen met rappen en volledig gaan voor het producen.

16. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ie moeten stoppen met rappen? Daar is ie goed in en hij verdient er z'n geld mee. Maar Detox word toch z'n laatste album en omdat ie toch al bijna 80 is kan hij beter gewoon verder gaan met producen ja. Albums van Eminem, GRODT van 50 en 'The Documentary' zijn grotendeels dankzij hem erg in de smaak gevallen bij het publiek. Zo mag ie verder gaan. Hopen dat Em het later van hem overneemt :cool:

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat is niet helemaal waar. Er gaat al heel lang rond dat dre zn eigen raps niet schrijft en dus vind ik dat ie beter kan gaan produceren.

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Toch vind ik dat de beats op Eminem albums de mindere beats van Dre zijn. In de loop der jaren hebben er best een paar goede tussen gezeten, maar nergens vind je Eminem op een Dre-beat van het niveau van bijv. Backdown.

19. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Dat was me ook al opgevallen bij Em's albums. Er zitten wel goede beats tussen maar niet echt Dre style. Terwijl Dre flink meewerkt aan Em's albums. Ah, ik vind Em's teksten altijd nog wel o.k. maar betere beats zouden er wel tussen mogen.

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg niet dat ik die beats mis, het valt me alleen op dat de echte toppers niet op Em's albums voorkomen, maar ik mis ze absoluut niet, want het gaat vooral om Eminem en zijn flow en zijn teksten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina