1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    weet je wat ik mis , alles van de vorige album op Encore

ik mis de humeur , de grappen , de harde dingen ,

wat ik helemaal mis is dat eminem nooit royce da 59 had moeten dumpen , en ik mis royce bij shady/aftermath , royce da 59 is echt veel beter dan 50 ooit zou woorden

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    k heb een Diss van Royce, tegen Em.. die heeft ie samen met Benzino gemaakt.. dus hij hoeft van mij niet trug te komen..

50 is imo wel een goede clubber.. voor diepgaande teksten hoef je niet bij em te komen..

3. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    fuck 50 cent (excuusen voor enige fan hier) maar Ryce & Em , dat was net Peppi & Kokki zeg maar

hun stijlen klonken beter

Royce Da 59 domineert Lyrical over 50 , kwa verkoop nie , maar royce is wel velemaal meer beter , en heeft veel meer respect

van Suge tot Dre tot Jay Z , iedereen vind royce dope

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Royce en Em nooit samen gehoord.. ga es een xtje rondzoeken..

Ik ben geen Fan van 50, ik zeg alleen maar, dat zijn beats, (dre's eigenlijk :+ ) lkkr klinken.

5. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    haha ik snap je wel en het was nie voor jou bedoelt ;)

maar eh enkele royce/em tracks zijn deze :

Rock City (Royce's Rock City LP ...enige royce album met eminem als guest/producer)

Bad Meets Evil (Eminem : Slim Shady LP)

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel ;) ik heb Slim shady LP op comp, en origineel (A) dus ga ff checken

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Bad Meets Evil ownt Gatman & Robbin

50 is geen MC .. 50 cent is een zanger

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    jap, na een paar x te hebben geluisterd vind ik Bad Meets Evil ook beter dan Gatman & Robin. al is dat ook een brute plaat :+
    Patiently waiting van 50 en Em, is ook erg goed, maar dat komt imo vooral door het stuk dat Em zijn verse begint, dat is een snel stuk, en erg bruut. komen zijn talenten in naar voren.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    vergeet niet Renegade :)

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Rock City echt een klassieker _0_ en het is zeker jammer dat Em en Royce beef hebben, want het was een gouden combo.

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die mijn mening deelt _O_

12. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    mocht em & royce ooit hun beef sqaushen , dan stel ik voor : een remake van Royce's 2de lp : Death Is Certain

die album is goed :D ik zeg niet beter dan rock city , maar die dark style haha :D

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe diss van Jada en Styles P naar 50 al gehoord? Man Banks maakt die gasten af als ie ze best doet. Die Styles is echt zwak in deze diss.

En die Jadakiss moet echt ophouden met lachen in een nummer of in ieder geval normaal leren lachen. Man dat klinkt echt KUT. Als ik 50 hoor lachen moet ik zelf ook lachen, als ik Jada hoor lachen moet ik huilen.

14. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    maar lyrical is jadakiss beter _O_

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als Jada moet stoppen met lachen moet Banks wat doen aan zijn gezicht. Jada maakt 50 gewoon af omdat hij beter is.

16. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Banks is inderdaad net een Zoeloe ja :+ Maar of dat Jada zo'n lekker ventje is ;) Nee, van mij mag Banks best proberen. Maar als het goed is is Banks nog bezig met z'n Diss tegen Game of niet? Ben benieuwd wat dat word. Zou wel gaaf zijn als Game nu nog beter gepakt word! Dan kan G-Unit wel laggen. :D

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik wou er eigenlijk mee zeggen dat uiterlijk niet uitmaakt maar het gaat om de lyrics.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat album is zeker wel beter, vooral Something's Wrong With Him }:] }:]

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Gayme heeft op zijn website gezegd dat G-unit in 2006 over is en dat dat Suge Knight de klere kan krijgen. Hij kan beter op zijn woorden letten, want G-unit is helemaal niet over in 2006 en als zijn album dan flopt, dan staat ie een partij voor lul. Ik vind het trouwens ook niet slim dat ie fokt met Suge, want die laat hem zo omleggen :p

20. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    stel je toch niet steeds zo aan, hater.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina