Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat zei iemand op een ander forum ook al idd :+

Ag, ik ga morgen wel ff luisteren naar die Cd, en dan zien we wel weer verder :cool:

2. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Up In Smoke _O_

3. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat 50 cent ruzie heeft met de Game? Is dit waar en kan iemand mij uitleggen waarom?

4. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    das waar !!

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat is best wel waar :p ze hebben ruzie, waarschijnlijk omdat de een de ander gedissed heeft.. 8)

maar ik heb up in smoke gekocht vandaag en ben er erg blij mee :cool:

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Marketing heet zoiets

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    maar Game heeft zijn excuses aangeboden.. (zo denkt men)

Ik heb Loyal to the Game laatst 'binnen' gekregen, Tupac met G-Unit. Echt een geweldige plaat _O_

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Die cd is een schande om een groot punt: Em heeft Tupac dingen laten zeggen die ie nooit gezegd heeft. Nou ben ik niet zo'n tupac groupie of iemand die hem ziet als een soort god, maar dat is eigenlijk wel schennis van iemands persoontje.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    tis ook een schande die CD, maar ik vind dit nummer wel erg strak..

10. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    GGGG-Unit :+ ik denk toen g-unit hoorde dat em pac g-unit heeft laten roepen ze wel een harde penis kregen:p

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Het minpunt van die cd vond ik dat Em's beats gewoon niet samengaan met 2Pac, behalve op Don't you trust me, daar gaat het eigenlijk als enige goed samen. Ook vind ik die Scott Storch remix ergens op het laatst wel dat 2Pac gevoel oproepen. Voor de rest vind ik dat het gewoon niet aanvoelt als 1 geheel, zoals ik dat wel had met Encore.

Het schijnt overigens dat Em er na zijn laatste concert de brui aan geeft als soloartiest, wat ik heel jammer vind.
    Bron: www.shadybase.com

12. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond encore beneden de maat , zelfde geld voor die Pac album die meer aanvoelde als een 50 cent cd kwa beats (Loyal to the Game)

maar goed dat men er over denkt om terug te gaan naar de oude producers als J-Flexx , Johnny J , Daz Dillinger , DJ Quik

dat waaren nou goeie Pac Producers

13. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ghetto gospel vond ik opzich wel een mooi nummer qau sfeer en gevoel.Nog een paar andere nummers zijn ook wel aardig alleen de em beats passen er inderdaad niet bij.
    in welk nummer hoor je pac gunit zeggen?
    misschien heeft em niet zitten kloten met de stem van pac maar heeft pac het echt gezegt :+

Vraag me af of game het echt meent dat ie spijt heeft van de beef. Tis en blijft een leugen achtig mannetje en ik denk dat ie nu weer vriendjes wil worden met gunit omdat die zijn nummers bezitten.
    Game moet eerst maar eens die achterlijke shirtjes van gunot in de kast hangen.

Laatst bewerkt: 17 jul 2005
  14. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    nou, waar wacht je op? zeg op! :+

ghetto gospel is trouwens wel pwnage, maar acapellas stelen is sowieso wel nep, geld verdienen aan een ander omdat je eigen album zuigt, joepie!

Laatst bewerkt: 17 jul 2005
  15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    die zijn volgens mij voor heel veel geld gekocht, van z'n familie ofzo als ik me niet vergis..

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die excuses van Game is trouwens fake

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    net van juize.fm gehaald

Er gaan hardnekkige geruchten over een vervroegd pensioen van Eminem als rapper. Daarbij wordt zelfs een plaats en datum aangegeven. Em zou zijn laatste optreden op 17 september in het Ierse Dublin geven. De rapper verdwijnt niet helemaal uit de schijnwerpers, maar hij zal zich enkel en alleen op produceren gaan toeleggen. Insiders beweren dat de rapper zijn afscheid op het album 'Encore' al aankondigde. Zo maakt hij op de cover van het album een diepe buiging en heet het laatste nummer op de tracklist 'Curtains Down'. Em's kamp heeft laten weten dat er nog geen officiƫle beslissingen zijn genomen. Eminem tourt momenteel met het derde deel van zijn 'Anger Management Tour' door de VS en komt eind deze zomer met deze tour naar Europa. Em is de bestverkopende hiphopartiest allertijden

Ik zit hier dus serieus met tranen in mijn ogen... :'-(
    Als dit waar is, heb ik hem nooit live gezien, aangezien ik nog geen kaarten heb kunnen kopen voor Anger Managment

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    bron?

en je hoort pac g-unit zeggen op de nummer loyal to tha game

19. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergist je, eminem heeft amaru gevraagt of hij kon mee werken aan lttg. Ze hebben hem de acappelas ter beschikking gesteld waar Em 3 dagen mee in de weer is geweest. LTtg is het bedroevende resultaat. Em heeft het overigens wel gratis gedaan (los van het promoten van zn eigen artiesten op een pac album natuurlijk).

20. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag was de Game op tmf/mtv en schold daar 50 de huid vol, dus lijkt me idd dat de excuses fake zijn.

verder had hij een shirt aan met GGG-GuNOT erop

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina