1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, luister maar is 300 Bars van The Game.

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    kan het nie zijn dat het veel eerder is opgenome en nu pas uitgezonden is ofzo?

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft toch een g-unot shirt aan, die zijn er pas sinds summer jam dus nee het is niet eerder opgenomen...

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me zelden zo kut gevoeld :'-(

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dat encore zijn laatste album was had je wel kunnnen bedenken. maar dat ie daarna al zo vroeg stopt niet

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het is maar al te goed dat Em stopt, want hij was toch helemaal niks meer vergeleken met zn oude albums.

En bekijk het van de zonnige kant: Nu kan ie eindelijk eens leren producen :p

7. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Heh, true. Encore viel tegen. Laten we de LP's + Eminem show herinneren als het goede werk van hem.

8. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    droog je tranen groupies, eminem heeft al bevestigt dat ie gewoon door gaat dus don't believe the hype :+

9. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    van mij mag eminem een paar jaar geen album fdroppen zodat hij in 2008 of 2009 een dope album kan droppen !!!!

10. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: ik denk dat iedereen meer uitkijkt naar detox

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Detox ook niet...

Ik kijk eerder uit naar Papoose zn debuut in Augustus. Als het waar is dat zn mixtape tracks nog eitje voor hem waren dan kan het wel eens een van de beste albums van de laatste 5-10 jaar worden.

12. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    on topic please (er is een hiphop thread) _0/

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dit wou ik ff zeggen, want er zijn connecties met Shady/Aftermath. Hij had namelijk Tony Yayo op een intro van zn nieuwste mixtape, omdat ie bij Kay Slay zit. _0/ :p (Als ie via Kay Slay naar Aftermath zou gaan zou ie de hele aftermath lyrically killen)

Maarja, vanaf nu zal ik hier wel weer ontopic reageren

Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  14. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat Detox voorlopig het laatste album kan zijn die oude tijden van Dre en Snoop en Pac kan doen herleven, want snoop maakt chille muziek, maar de westcoast vice is af en toen ver te zoeken. En Game heeft echt de westcoast niet teruggebracht met de Documentary, echt gelul.

Btw, ik geloof Game trouwens niet als hij zegt dat 50 niet zoveel aan de Documentary heeft meegwerkt als hij zegt, op de achterkant staan Dre en 50 als executive producers, Dre laat 50 er echt niet op staan als hij maar aan 2 nummers heeft meegwerkt.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk wel.. als hij een paar nummers heeft gefixed, en meewerkte in de studio, dan moet ie er wel op staan..

enne.. ik heb die cd op me comp staan, met achter elk nummer wie em geproduceerd heeft, maar ik zie er geen 1x 50 Cent op staan... Maar dat klopt denk ik niet helemaal :p

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    hij produceerd ook geen tracks... hij is een hookwriter/songwriter

17. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    50 is executive producer omdat the documentary een G-Unit/Aftermath release is. 50 is hoofd van g-unit records van daar dat hij ook als executive producer word vermeld. Dit heeft verder dus niks te maken met aan hoeveel tracks 50 wel of niet heeft meegewerkt. Je denkt toch niet dat bv Suge Knight executive producer van elke deathrow release ook maar 1 beat heeft geproduceerd voor die albums?

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  18. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    waarom stond young buck nooit als executive producern naast 50 cent ??

ze doen dat bij andere labels als Murder Inc , Rap A Lot , Defjam wel :confused:

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Papoose ript de G-unit beat van My Buddy (is al behoorlijk oud, maarja... wilde jullie ff laten genieten) Nu niet zeiken dat het niet met aftermath te maken heeft, want dan moet je eerst maar eens OF leren lezen OF je meer verdiepen in die shit. Papoose heeft namelijk wat connecties met Tony Yayo, die fan van hem is sinds ie hem via via in de gevangenis hoorde.
    http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=2EAP164IZ166V3Q5ZB4HHMS341

Over dat executive producer gedoe: Dat is toch gewoon de persoon die het album checkt aan het eind vna de rit en bepaald wat er met welke tracks gebeurt, of zit ik fout?

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dát bedoelde ik nouw :p :+

enne, modder-eter, je link doet het niet bij mij..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina