flauwekul internet geruchten http://rapidshare.de/files/3270536/..._A_Predicate_Felon__Advance_-2005-FM.rar.html ^^6 tracks van Yayo's Thoughts Of A Predicate Felon 1. So Seductive feat. 50 Cent 3:32 2. Pimpin' 3:02 3. Drama Setter feat Eminem and Obie Trice 4:59 4. Curious feat. Joe 3:25 5. G-Shit 3:36 6. Live By The Gun 2:52 enjoy wel aardige tracks, niks echts indrukwekkends curious en pimpin zijn zelfs onder de maat.
Sorry, maar ze doen het niet :{ Ik weet niet waar het aan ligt maar probeer het eens via Yousendit. Bij mij doen ze het via daar altijd goed zonder problemen
shit.. wilde bijna op de link gaan klikken, zie ik onderaan je post staan dat Curious en Pimpin onder de maat zijn.. dat zijn de enige 2 die ik nog niet gehoord heb
Saigon over 50 Cent en Jadakiss I never heard about Jadakiss slinging mad coke. I never heard about a dude named Styles from Yonkers who used to shoot up parties. I heard about Father Divine. I heard Lucas. I heard about Guy Toney. I heard about dudes like that. These dudes never even had rap records and you was hearing about them, because the streets talk. The streets, they speak. So when a rapper gets out and comes out and be like, ‘Yeah you know, I did this, niggas was in the hood, Niggas…’ Come on, why I ain’t never heard about you? Why I ain’t never heard about you if you was doing all of this shit that you were portraying in your records? If you ask people who know me – I went to jail at fifteen years old. I didn’t get a chance to become a street legend. But if you ask people in my circle who knew me and grew up with me, they’ll tell you, ‘This nigga was a f-----ng knucklehead. He used to stay in some shit.’ Know what I mean? That is the one thing I give 50 (Cent). 50 was a person who I heard about before I even heard about him as a rapper. They used to call him ‘Boo.’ He was a knucklehead and a trouble-maker. So I know his story is not false. His story is reality. My whole point with him is, ‘OK, we know you keep it gangster, we know you have been there and you have done it (laughter). But is there ever going to come a point where you tell people that it is not right?’
http://rapidshare.de/files/3334331/NAS-50CENTDISS.mp3.html ^^nas replys 2 50s Piggy Bank (niet echt ''ether 2'' if you ask me) maar wel ok
http://rapidshare.de/files/3324230/50centfmobbdeep_outtacontrol__300.wmv.html ^^0utta control video 50 feat the infamous mobb deep video is hot
mop en mobb deep hebben trouwens ook shirts aan met ''game over'' erop . Lekker club nummer en vette clip.
Ik snap het ptobleem van Nas niet zo, hij roept eerst in NY jullie willen mij, niet die neppe 50 cent! iets in die trent, als 50 dan een grapje over hem maakt in Piggybank (dat geen diss is, maar warning shots zoals 50 zegt aan het eind van de 2e verse), gaat ie lopen dissen. Ik vind Jadakiss ook maar een zwakke lul, want hij kwam eerst met checkmate, wat een sterke diss was, dan komt 50 met I run NY, lyricaal hetzelfde als altijd maar Jada staat gewoon voor lul en dat is uiteindelijk de bedoeling. Vervolgens worden we overspoeld met rotzooi uit D-Block, nou krijgen we 2 weken geleden weer een diss van Jada; niks nieuws, geen reactie op I run NY, hetzelfde verhaal als Checkmate. Hij had daar dus gewoon geen antwoord op. Snap ook nooit het probleem dat ze zeggen: ja 50 komt niet meer in de hood wij wel dus hij is een laffe flikker. Het verschil zal ook wel zijn dat 50 totaal geen reden heeft om in de hood te zijn (wel grappig trouwens dat ie dat aant begin van de Outta Control clip zegt: "I'm also in the hood maing") en zij blijven liever tussen de armoede rondhangen. Wat natuurlijk ontzettend cool is.
helemaal mee eens ''extreem kwaad'' zal wel mee vallen, maar hij noemt zel wel punks: ''You need nine more months ya crews 9 more punks''
Hier nog een leuk stukje over Yayo: Voor al die mensen die dachten dat Yayo alleen maar via mixtapes sprak; het album komt er nu echt aan. Volgens de G-Unit artiest ligt 'Thoughts of a Predicate Felon' nog deze zomer in de winkel. De release is voor eind augustus gepland. Terwijl de drop meerdere malen is uitgesteld doet 'So Seductive', de eerste single van het album, het al erg goed in de clubs. Volgens Yayo is de vertraging van zijn langverwachte album te wijten aan de strenge eisen die zijn reclasseringsambtenaar heeft gesteld na zijn vrijlating. Zo mocht hij niet reizen en zou hij daarom zijn album niet kunnen promoten. Inmiddels is de reclasseringsambtenaar wat ingebonden en Yayo mag zelfs meedoen met de 'Anger Management Tour III'. Voorwaarde is wel dat hij niet in hetzelfde hotel als 50 en Eminem verblijft. "Dat is cool want zo werk ik mezelf niet weer in de problemen. Je weet toch hoe het er tijdens een tour aan toegaat; halfnaakte groupies die door de hal heenrennen enzo....." Yayo heeft genoeg dingen aan zijn hoofd en heeft geen zin en tijd om zich ook nog druk te maken over de disses die The Game on en off track richting hem en zijn G-Unit buddies spit. "Mensen zouden hem moeten beoordelen op wie hij werkelijk is. Het is allemaal te snel voor hem te gaan, sommige mensen kunnen daar niet mee omgaan. Deze dude nodigt mensen uit om aan zijn private delen te zitten. In de gevangenis wordt je daarvoor omgebracht. Aan de andere kant van de oceaan roept hij 'Jay-Z can suck my dick', maar hier is het gewoon weer 'Jay-Z is een legende en ik bedoelde het allemaal niet zo'. Eerst is G-Unit de N.W.A. van de East Coast en nu roept hij G-Unot. Yayo was de meest pure en rauwe rapper van onze crew en nu ben ik wack. Die jongen zit vol tegenstellingen. Hij heeft zogenaamd beef met Joe Budden en disst hem on track, maar als hij hem in de club tegenkomt omhelst hij hem als een vriend. Ik begrijp helemaal niks van die dude," aldus een relaxte Yayo.