1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het poep dat g-unit geen diss terug dropt naar de game. hij heeft ze afgemaakt met zijn 300 bar's en ze doen niks, er was een gerucht dat Lloyd banks een diss gemaakt had the potetohead ma dat is ook fa2 geweest zo blijkt

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    300 bars was aardig maar gunit ''afgemaakt'' verre van.

3. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ofdat Game ze nou heeft afgemaakt of niet, wat kan G-unit het schelen? Ze droppen allemaal soloalbums, een film, een gigantische tour, en dan moeten ze zich druk gaan lopen maken om Game. Zullen ze zich druk maken over Nas? ook niet. Wat deed Jay z toen Ether uitkwam? Niks, hij ging lekker touren en platina plakken in ontvangst nemen. G-unit doet precies hetzelfde. Gewoon zo'n instelling van: laat Game maar lullen, wij doen ons ding en verdienen er geld mee. Hij zal het straks wel merken bij zijn 2e album wat voor gevolgen het aan de kant schuiven van G-unit heeft.

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Een film! :eek:
    Daar wist ik niks van!

5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    maar g-unit heeft wel het lef op sheek louch te dissen, maar the game ho maar;)
    nu moet je nie diggen dat ik g-unit poep vind integendeel maar ik vind het jammer dat ze niks terug droppen

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ergens ook wel gehoopt dat G-unit terug zou droppen, en ik had het ook wel verwacht van ze. Zeker van Fifty, omdat die gast met iedereen disses heeft..

Zelfs Eminem zet ie zich tegen af.. op de Massacre, heeft ie een plaat dat ie Em niet nodig heeft.. (ik weet niet precies hoe die gaat *zoekt nummer op, en luisterd*

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, een diss van G-Unit tegen Game word zowiezo moeilijk. Vooral voor 50. Wat heeft Game nou mis gedaan? 50 is de boosdoener. Hij heeft eigenlijk helemaal niks terug te zeggen. 50 was gewoon jaloers op Game omdat hij beter was dan hem dus heeft hij hem gedropt. Daarnaast heeft Curtis nog fouten gemaakt, terwijl Game beter was. 300 Bars is eigenlijk volkomen terecht. 50 heeft niks meer terug te zeggen.

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou 50 jaloers zijn? Omdat ie 2 keer zoveel albums als Game verkoopt? Game had geen reden om tegen G-unit tekeer te gaan. Het enige wat er gebeurde was Yayo die een beetje grapjes over Game maakte op de radio voor de rest niks.
    Wat ik overigens ook echt triest vond van Game, dat ie op een gegeven moment zei: ik vind het niet eerlijk, 5 tegen 1: 50 Banks Buck Yayo en Olivia tegen mij :'-(
    Jezus wat een huilie, waarom heeft ie het in vredesnaam over Olivia, alsof die wat tegen Game doet.

50 wacht gewoon het 2e album van Game af, dan dopt ie disses en dat is erg negatieve publiciteit, in dit geval gaat alle publiciteit is goed publiciteit niet op. Want als 50 straks met 1 of ander vernederend feit komt over Game net als bij Jada, zullen mensen denken: serieus? wtf dat album van Game hoef ik niet hoor, damn.

Dit verwacht ik maar hoor, ik weet verder ook nergens wat van natuurlijk :cool:

9. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik las op een website dat Game tijdens een concert samen met zijn crew een 50 Cent fan heeft gemept (eh inelkaar geslagen)

hahaha

10. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Bron?

11. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet de bron niet uit me hoofd maar ik heb het wel :

Former G-Unit member The Game spat on a audience member at his Manchester Apollo gig after the person mentioned 50 Cent. An onlooker revealed, "A kid next to me shouts 'Big up 50'. The Game turned on his heels and screamed, 'Who said that!!?' When he discovered the culprit in the front row he strode over and spat in his face. Eastwood jumped off the stage and stood up to the fan as if he was about to hit him.. but security rushed in, held game back, held eastwood back, and took the fan away.

12. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    als dat echt zo is, is de game een mongool. hij roept de hele tijd g-unot en een 50 cent fan wil hem dan tog ook nie voor zijn harses slaan?

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ook als dat niet zo is is Game een mongool :p

14. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    50 wacht gewoon het 2e album van Game af, dan dopt ie disses en dat is erg negatieve publiciteit, in dit geval gaat alle publiciteit is goed publiciteit niet op. Want als 50 straks met 1 of ander vernederend feit komt over Game net als bij Jada, zullen mensen denken: serieus? wtf dat album van Game hoef ik niet hoor, damn.

GELUL

door de jay-z en nas beef
    hebben beiden ook verkocht als nooit tevoren

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    idd, daar was laatst ook nog een voorbeeldje van.. ben even kwijt van welke 2 dat ook al weer was..

16. Bartflash

Bartflash ...Hip-Hop...

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je niet bedoelt dat je het nummer I Don't Need 'Em ziet als een diss tegen eminem :{ |:-

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lmfao @ ''I don't need Em'' als je dat als een eminem diss ziet, vraag ik me af hoe veel uberhoud mee krijgt van rap muziek |:-

http://cartmanthearistocrat.com/aristocrats_southpark.mov

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel! Eminem werkt lekker mee aan een diss tegen hemzelf :{ :+

19. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg voorbeelden waar MC's elkaar dissen op 1 track hoor.

Maar dat was hier natuurlijk niet het geval :+

20. Bartflash

Bartflash ...Hip-Hop...

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij niet zo veel weet over hip-hop, als hij niet weet dat eminem heeft geholpen bij het maken van the massacre, en dat zijn engels niet zo goed is als hij in welk lied dan ook een diss tegen eminem herkent..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina